Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Trimmer

Er dusk under armene sexet ?

Recommended Posts

Trimmer

Er dusk under armene sexet, eller skal hår under armene fjernes hurtig ?

Jeg er selv i tvivl om en kvinde er sexet med et par lækre duske - eller om det skal barberes af. Man kan sige at kvinder virker lidt som et rovdyr, med de der hår under armene. Ved at barbere sig, symboliseres uskyld og hygiejne. Jeg er klar over at der er delte meninger om det her. Når man taler om barbering af kroppen, så indgår elementer som renhed, hygiejne, mode og sex. 

download (35).jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
RocketScientist

Dusken på billedet er for stor efter min smag. Det er mit indtryk at de fleste kvinder enten er glatte eller næsten glatte der. 

Jeg tror jeg jeg har det lidt som med fissen, enten helt glat eller kraftigt reduceret.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
deliciouscookie

Nogle synes det er ekstra sexet andre synes ikke. Det er ikke anderledes end oralsex, noget er helt vilde med det, andre tolerere det bare og nogle finde det decideret ulækkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Jeg personligt kan ikke udstå hår på en kvinde (ud over på hovedet, øjenbrynene og øjenvipperne).

For resten så ligner du lidt et pikhoved med den frisure.😀

image.png.5cc268735a39b77d292649a37b0b41a8.pngimage.png.6ebe93189f8b7dd19635bf8da28f4535.png

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg synes ikke, at naturlig behåring er et problem. Det er da netop mere unaturligt at fjerne behåringen.

Det er lidt paradoksalt, at i en tid hvor pædofile regnes som de rene dæmoner, der skal dø og have skåret nosserne af, der ønsker de fleste heteroseksuelle mænd sjovt nok kvinder, der har kønsbehåring som en 9 årig (d.v.s. ingen eller næsten ingen).

Bevares, jeg kan godt forstå at kvinder ikke behøver ligne de rene skovtrolde. Alt med måde naturligvis. Men jeg forstår ikke, at så mange har problemer med naturlig kropsbehåring. Hvis man foretrækker kvinder, der ligner præpubertære piger, så har man muligvis pædofile tendenser. Dette er selvfølgelig ikke noget problem som sådan, så længe man holder sig til kvinder, der ER gamle nok. Men tendenserne er der jo alligevel, synes jeg...

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trimmer
For 4 minutter siden, Lucianone skrev:

Jeg synes ikke, at naturlig behåring er et problem. Det er da netop mere unaturligt at fjerne behåringen.

Det er lidt paradoksalt, at i en tid hvor pædofile regnes som de rene dæmoner, der skal dø og have skåret nosserne af, der ønsker de fleste heteroseksuelle mænd sjovt nok kvinder, der har kønsbehåring som en 9 årig (d.v.s. ingen eller næsten ingen).

Bevares, jeg kan godt forstå at kvinder ikke behøver ligne de rene skovtrolde. Alt med måde naturligvis. Men jeg forstår ikke, at så mange har problemer med naturlig kropsbehåring. Hvis man foretrækker kvinder, der ligner præpubertære piger, så har man muligvis pædofile tendenser. Dette er selvfølgelig ikke noget problem som sådan, så længe man holder sig til kvinder, der ER gamle nok. Men tendenserne er der jo alligevel, synes jeg...

Jeg kan nu ikke se at barbering af kropshår har nogen forbindelse med pædofili. Glat barbering af kroppen er jo også mere et modefænomen end noget andet. Mange piger vælger jo selv det glatte look, og man kan bestemt ikke sige at pædofili spiller nogen rolle her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trimmer
1 time siden, Torsten Bonfils skrev:

Jeg personligt kan ikke udstå hår på en kvinde (ud over på hovedet, øjenbrynene og øjenvipperne).

For resten så ligner du lidt et pikhoved med den frisure.😀

image.png.5cc268735a39b77d292649a37b0b41a8.pngimage.png.6ebe93189f8b7dd19635bf8da28f4535.png

Jeg kan bestemt ikke se at pigens smukke frisure, har noget med tissemænd at gøre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 21 minutter siden, Trimmer skrev:

Jeg kan bestemt ikke se at pigens smukke frisure, har noget med tissemænd at gøre. 

Det er en hæslig frisure.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 16.2.2020 at 12:22, Lucianone skrev:

Sådan har jeg det også, jeg synes godt lide når en pige har mere naturlig behåring. Desværre ønsker pigerne i dag bare at at være glatbarberet fordi de følger sig renere selvom det faktisk ikke er tilfældet.

Så det må siges at være kultur eller mode, det kan være det en dag ændre sig igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, Frederik Langbein Langben skrev:

Hvis man går ind på natur-sider på nettet så kan man kún finde kvinder med hår på fissen hvis det er i en fetich katorina. Det samme gælder hår under armene - det findes kún som fetich. Nu ved jeg jo ikke om det er scriptøsens fantasi at de har hår allevegne, men vi andre vil ikke have det arrangement! En glat fisse er nu engang ærlig snak hvor man kan se hvor man skal arbejde og ikke skal ligge der og gætte sig frem. Hår det fanme ulækkert! Også på os herrer - hår på pikken er helt uacceptabelt! Lige køn leger bedst.

vh. Hr. Langben.

Så kan man vel, som kvinde, også forvente, at manden har barberet sig i ansigtet.:gruble:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...