Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Soldaten87

Piger og tis

Recommended Posts

Soldaten87

Hvilke sjove/kreative positioner eller stillinger har I piger/kvinder prøvet tisse i? 💧💧💧😉

721_450.gif

888.gif.27b201352bded7f49da2c9f0657050c7.gif

AnxiousAromaticChuckwalla-size_restricted.gif

pic_17_big.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
isterninger

Nu er jeg dog ikke pige.

Men har en god veninde som  har fået lov at sidde i dørkarmen på min elskede bil og gøre det efter en gåtur i skoven ;) måtte desværre nøjes med at se/lytte fra førersædet... så ikke meget der var at se ud over den lille fine røv 😛  

Og har "dækket" for min nuværende kæreste en del gange ude i naturen. fx. på kørselvferie.... dog ikke nogle spænende stillinger 😕 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Soldaten87

Ja okay 😊😉. Har også dækket for min kæreste et par gange, og hun kigger da også engang i mellem på mig. Men nej hun har heller ikke lige kastet sig ud i nogle spændende stillinger, selvom hun synes det kunne være sjovt at prøve i stående position. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
briefs

du er en meget syg person - søg læge omgående!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
RocketScientist

Hmmm sjovt emne…… må dog indrømme at jeg ikke har tænkt voldsomt over emnet før nu!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mand333

Det er megafrækt når piger tisser. Især i anderledes stillinger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

tis har aldrig sagt mig nået , men til dem der er til tis , tis er sterilt og gangske ufarligt der i mod afføring eller lad os sige det som det er lort er en bakterie bombe af format 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg tror, at grunden til at mange mænd kan lide kvinder, der tisser, er at det ser frækt ud, fordi kvinder - modsat mænd - skal blotte hele underlivet for at tisse. Det gør det hele mere frækt og pirrende, modsat når en mand bare hiver dilleren ud uden at behøve blotte resten af underlivet. 

Og så er der også det med, at kropsvæsker er frække. Sæd, sperm og også kvindelige sekræter anses som frække. Så hvorfor ikke også tis? 

Da min ene bedstefar døde og vi skulle rydde op, fandt vi flere lumre film med kvinder, der tissede. Så selv min ellers ret borgerlige og pæne bedstefar var åbenbart til tissepiger. Noget han naturligvis aldrig havde talt højt om he he

Men der tænkte jeg, at det er lyster som alle mænd kan have. Selv ens bedstefar. Så der er da intet obskurt ved at tænde på tissepiger. 

På en af mine tidligere arbejdspladser var der en chauffør i 30´erne, der betroede mig at han tændte på tissepiger og tissekvinder. Og han gav mig det tip, at hvis man vil se kvinder, der tisser, skal man bare gå til 1. maj i Fælledparken. Jeg fandt ud af, at det er et rent voyeur-paradis for mænd, der tænder på at se piger og kvinder tisse. Så der står masser af mænd og lurer på kvinderne derinde, mens de sidder og pisser. 

Det samme gælder Roskilefestivalen, hvor man har indtryk af at mange af fyrene kommer derhen mere for at se kvinder pisse og for at have sex med kvinder - end for selve musikken. 

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
On 14.2.2020 at 23:06, Soldaten87 skrev:

AnxiousAromaticChuckwalla-size_restricted.gif

Hvor er det dog egentlig noget værre griseri når en kvinde tisser. De skulle tage at bruge sådan en her:

image.png.1dc474d87a8281ac9e4eefe86a9b3778.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 8 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Hvor er det dog egentlig noget værre griseri når en kvinde tisser. De skulle tage at bruge sådan en her:

image.png.1dc474d87a8281ac9e4eefe86a9b3778.png

ha ha så kan de tisse som en mand ha ha syret 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...