Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
derRudi

Få protesterer mod ny tyrkisk lov

Recommended Posts

Ieet
For 3 timer siden, derRudi skrev:

Tyrkiets diktator og leder af partiet AKP vil gennemføre en lov, som betyder at en mand ikke kan blive dømt for voldtægt af en mindreårig pige, hvis han gifter sig med sit offer. En lov, der naturligvis fuldstændig vil tilsidesætte barnets tarv og tvinge voldtægtsofre til ægteskab (og hvilket ægteskab?!) 

Hvor er imamerne i Danmark? Nåh nej, de får jo ofte tilskud fra netop Erdogans regime. Hvor er Morten Østergaard? han leger stilleleg. Hvor er dette forums islamiske tigermand? Stille. Osv. 😟  

Hej Rudi,

Så vidt jeg har hørt bliver kritikere af AKP og Erdogan fordulgt i Tyrkiet - inkl familie som stadig befinder sig i landet. Jeg ville også være tøvende med at kritisere hvis jeg havde familie i Tyrkiet.

Yderligere; Hvor var udenlandske præster med protester da homoseksuelle fik samme rettigheder som andre?

Vi og Tyrkiet har et sekulart samfund. Præster og Imamer skal ikke blande sig i politisk lovgivning som udgangspunkt. Og hvis de gør, skal de nok blive banket på plads af politikerne - se på de danske præsters prostester over homoseksuelle der fik samme ret som resten. 

SÅ Danmark, EU og FN fordømmer loven. De taler på vejne af de mange stiltiende Imamer som repræsenteres af Danmark & Folketinget når det gæler politiske holdninger.

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...