Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

PostNord ? Kan vi gøre noget nu ?

Recommended Posts

snoozz

Ja problemet er ikke leveringen i sig selv.

Men hvis jeg ville have til pakkeboks, så bestilte jeg derned til, og ikke give 20 eller 50 kr ekstra forlevering, så det så kun viser sig at omfatte en seddel og ikke pakken i sig selv, og så skal jeg ud og gå alilgevel.

Så have jeg nok bare bestilt til pakkeboks.

Sjovt nok kan alle andre firmaer godt "finde min dør" det er kun PestDK som opfinde ting som "du var ikke hjemme" selvom man har været hjemme hele dagen.!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.

Den der PostNord finte med og skrive sedlen, der ingen var hjemme på adressen, er vist mest noget der foregår over på Sjælland og de større byer i resten af landet. Det ser vi ikke her ude hvor folk kender en smule til hinanden. Men desværre er det set at det har taget umindelig tider for et brev eller pakke at bevæge sig fra Sjælland til Thy.

I øvrigt er det også iagttaget at GLS kan lave en "skævert", så ingen er fejlfri.

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jovist. Det er menneskelig at fejle. Der kan ske fejl alle steder hvor mennesker er indblandet.

Men denne her fejl er systematisk og med vilje, for ikke at gide gå op af mine trapper og sige "her er din pakke".

Igen: alle andre firma - også GLS, Bring og hvad de ellers hedder har ikke svært ved at "finde mig". Det er udelukkende PostNord som åbenlyst skriver at man ikke var hjemme på forhånd, uden at tjekke det ;)

Nu er jeg heldigvis kun privatperson, men hvis jeg var et firma og skulle sende eller modtage pakker hver dag, så ville jeg satme være pissed !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Har prøvet det samme et par gange, og arbejder hjemmefra, og har vindue lige ud til postkasse og sidder 3 mtr fra hoveddøren, der kommer bare en sms med at de har været der og ikke truffet nogen hjemme, bor på landet ikke lige ud til vejen, så man har tydeligt ikke gidet køre ned af indkørslen. Ringede til postnord og gjorde dem opmærksom på problemet, og de påstod hårdnakket at de havde været og ringe på, forklarer dem at jeg sidder lige indenfor døren og arbejder, men det var de ret ligeglade med, spurgte dem så hvorfor de så ikke bare havde smidt pakken i postkassen, til det svarede de at pakken var for stor til at gå gennem sprækken, kunne så fortælle dem at det ikke var noget problem da nøglen altid sidder i, men den måtte de ikke røre det er ulovligt at åbne en postkasse, det undrer mig dog en smule får når fruen har bestilt pakker fra wish så ligger de i postkassen bundet med elastik, uden nogen som helst mulighed for at de kunne være gået gennem sprækken, det fortalte jeg ham, og så gad han ikke snakke med mig mere ;-)

Da det så skete igen kort efter, blev det for meget og jeg skrev historien på trustpilot, og så reagerede de, det var de bestemt ikke glade for, og sjovt nok har jeg fået mine pakker siden, ikke en eneste gang er det lykkedes dem at gå forgæves.

Så min anbefalig brug trustpilot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 4 timer siden, Bare mig. skrev:

Den der PostNord finte med og skrive sedlen, der ingen var hjemme på adressen, er vist mest noget der foregår over på Sjælland og de større byer i resten af landet. Det ser vi ikke her ude hvor folk kender en smule til hinanden. Men desværre er det set at det har taget umindelig tider for et brev eller pakke at bevæge sig fra Sjælland til Thy.

I øvrigt er det også iagttaget at GLS kan lave en "skævert", så ingen er fejlfri.

Hilsen Mig.

Det kan jeg så modbevise, bor et sted hvor alle kender alle i det mørke Sønderjylland, her skete det også, flere gange

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
For 4 timer siden, basle72 skrev:

Det kan jeg så modbevise, bor et sted hvor alle kender alle i det mørke Sønderjylland, her skete det også, flere gange

Ja, jeg kan ikke modbevise at det står sådanne til i det lyse Sønderjylland, idet det er første gang jeg har hørt om noget lignende. Men det er klart at hvis PostNord har fået penge for og bringe en pakke/brev til folks dør, skal de også gøre det. Alt andet er faktisk bedrageri.

Hilsen Mig.

Redigeret af Bare mig.
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Czarcasm
For 5 timer siden, snoozz skrev:

Jovist. Det er menneskelig at fejle. Der kan ske fejl alle steder hvor mennesker er indblandet.

Men denne her fejl er systematisk og med vilje, for ikke at gide gå op af mine trapper og sige "her er din pakke".

Igen: alle andre firma - også GLS, Bring og hvad de ellers hedder har ikke svært ved at "finde mig". Det er udelukkende PostNord som åbenlyst skriver at man ikke var hjemme på forhånd, uden at tjekke det ;)

Nu er jeg heldigvis kun privatperson, men hvis jeg var et firma og skulle sende eller modtage pakker hver dag, så ville jeg satme være pissed !

GLS og Bring er upålidelige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 5 timer siden, Czarcasm skrev:

GLS og Bring er upålidelige.

For mit vedkommende har GLS aldrig været upålidelige. Et forsigtigt bud er at jeg har fået leveret med GLS minimum 100 gange og de har endnu aldrig fejlet en levering (er ankommet dagen efter afsendelse).

Bring har jeg kun fået leveret med ganske få gange så dem skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 42 minutter siden, dna skrev:

For mit vedkommende har GLS aldrig været upålidelige. Et forsigtigt bud er at jeg har fået leveret med GLS minimum 100 gange og de har endnu aldrig fejlet en levering (er ankommet dagen efter afsendelse).

Bring har jeg kun fået leveret med ganske få gange så dem skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Jeg har aldrig brugt Bring, men hvorfor når GLS er begge godt og billig, I dag, 800 gram fra Esbjerg til Fåborg kr. 65,00 + T&T

Koster med PD mere end dobbelt, dog langsomt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg vælger altid at få leveret til arbejdet. Eneste måde at være sikker på levering. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...