Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

PostNord ? Kan vi gøre noget nu ?

Recommended Posts

snoozz

Nu er det så 5. gang i træk? Det tror jeg.

Man køber et eller andet på X  hjemmeside, og betaler lige 20 kr ekstra for at undgå at skulle ned i pakkeboksen eller stå i kø på posthuset. Men leveret HELT hjem. Man får så også leveret helt hjem - en seddel hvor der står "Vi har været her hent din pakke fra i morgen" - selvom man har været hjemme hele dagen, knapt nok været ude og skide, og hvis jeg havde så er min hoveddør 1 meter fra mit toilet så det ville jeg have hørt. !

Jeg er helt med på at det ikke er firmaernes skyld, men 100 & postDK, så i morgen når jeg så alligevel må ned og hente pakken fysisk, vil jeg klage til PostDK og ikke bare forlange mine penge tilbage, men også de følgeskader det giver når de laver det lort. Fx taxaen ned og hente pakken, svir og smerte, og hvad jeg ellers finder på !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Ja, det er en klassiker.

Jeg bruger aldrig PostNord.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM

Hvis du er mere end 5 meter fra din hoveddør, så kommer du for sent. Efter en række episoder hvor jeg ikke nåede det, så tog jeg tid. 6 sekunder og jeg så kun ryggen af ham.

Jeg har fremover besluttet at jeg henter mine pakker ved supermarkedet, hvor postboksene står når jeg handler for at skåne miljøet. Der er ingen grund til at opretholde et ritual, de helst vil af med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
For 2 timer siden, BenniM skrev:

Hvis du er mere end 5 meter fra din hoveddør, så kommer du for sent. Efter en række episoder hvor jeg ikke nåede det, så tog jeg tid. 6 sekunder og jeg så kun ryggen af ham.

Jeg har fremover besluttet at jeg henter mine pakker ved supermarkedet, hvor postboksene står når jeg handler for at skåne miljøet. Der er ingen grund til at opretholde et ritual, de helst vil af med.

Den har jeg også prøvet... men langt oftest er jeg blot rendt ind i sedlen uden at der overhovedet er blevet ringet på eller banket på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

På "det andet forum" er der en 4 år gammel tråd om Postnord, og dette problem er en genganger.

Jeg her aldrig selv oplevet lige dette, men jeg har flere gange oplevet, at breve og små pakker aldrig er kommet frem. Især var det p*sse irriterende i forb. med opgørelsen af boet efter min bror, hvor jeg gik og ventede på papirer fra forsikringer o.l., som ikke måtte sendes via alm. mail.

Og nu, 1 år senere, er det stadig 2 breve jeg aldrig har modtaget.

Én ting er, at jeg ikke modtager tingene, men jeg synes det er ubehageligt at vide, at nogle andre kan have modtaget dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
Lige nu, Entrelac skrev:

På "det andet forum" er der en 4 år gammel tråd om Postnord, og dette problem er en genganger.

Jeg her aldrig selv oplevet lige dette, men jeg har flere gange oplevet, at breve og små pakker aldrig er kommet frem. Især var det p*sse irriterende i forb. med opgørelsen af boet efter min bror, hvor jeg gik og ventede på papirer fra forsikringer o.l., som ikke måtte sendes via alm. mail.

Og nu, 1 år senere, er det stadig 2 breve jeg aldrig har modtaget.

Én ting er, at jeg ikke modtager tingene, men jeg synes det er ubehageligt at vide, at nogle andre kan have modtaget dem.

Ej, hvor trælst og ja det er da endnu værrere med sådan noget. 

"Må ikke sendes via mail." burde udvides til "Må ikke sendes via mail eller postnord." :D

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Begge utroligt dyrt, utroligt langsomt og skræmmende Dårligt er post Nord.

Jeg sender igen i dag ! med pakke SERVICE.  Hurtigt, billigt og med godt service

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 10 timer siden, snoozz skrev:

Nu er det så 5. gang i træk? Det tror jeg.

Man køber et eller andet på X  hjemmeside, og betaler lige 20 kr ekstra for at undgå at skulle ned i pakkeboksen eller stå i kø på posthuset. Men leveret HELT hjem. Man får så også leveret helt hjem - en seddel hvor der står "Vi har været her hent din pakke fra i morgen" - selvom man har været hjemme hele dagen, knapt nok været ude og skide, og hvis jeg havde så er min hoveddør 1 meter fra mit toilet så det ville jeg have hørt. !

Jeg er helt med på at det ikke er firmaernes skyld, men 100 & postDK, så i morgen når jeg så alligevel må ned og hente pakken fysisk, vil jeg klage til PostDK og ikke bare forlange mine penge tilbage, men også de følgeskader det giver når de laver det lort. Fx taxaen ned og hente pakken, svir og smerte, og hvad jeg ellers finder på !

Jeg har oplevet det mange gange (og det samme har de fleste venner og bekendte jeg har snakket med), både da det var PostDK og nu. Var det sket en enkelt gang eller to så skide være med det, men jeg kan ikke se det som andet end systematisk løgn fra PostNords side.

Nu om dage foretrækker jeg faktisk at få leveret til postbutik i stedet for hjem. Så kan jeg hente når jeg vil og skal ikke bekymre mig om at være hjemme.

Men jeg gør meget for at undgå PostNord. Jeg vil allerhelst bruge GLS da de endnu ikke har svigtet en eneste gang (og gennem tiden er det blevet til mange gange). Pakken er ALTID dukket op i butikken dagen efter den er blevet afsendt.

Nogle gange kan man ikke undgå PostNord. I de tilfælde må jeg afgøre med mig selv om det er ok at det potentielt kan tage et nogle dage ekstra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 timer siden, 78stonewobble skrev:

Ej, hvor trælst og ja det er da endnu værrere med sådan noget. 

"Må ikke sendes via mail." burde udvides til "Må ikke sendes via mail eller postnord." :D

Ja, sådan burde man kunne gøre.:D

Da jeg blev opmærksom på, at jeg ikke havde modtaget et brev fra Industriens pension tilbød jeg dem, at jeg kunne tage toget og komme ind og hente dem, og så omvendt når de skulle returneres i udfyldt stand, men de sendte dem så til mig via en sikker mail.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Fame lort!

SEføli kan der ske en fejl eller måske også 2. Men det virker som konekvent praksis  når man 5 gange i træk ikke får leveret som aftalt.

Det kan være alt fra en fejl, til de påstår at have været her - og det har de så også for at ligge en seddel om at man selv skal hente pakken, fremfor bare at aflevere den ???!  WTF.

Det er SÅ dumt.

Så skal jeg selv rende ned i butikken, og en kassepige skal finde den frem, og nogle før har sikker håndteret den osv. Fremfor bare at give mig pakken nu de var der med den ? gg Fame for dumt.

Kunne forstå det hvis jeg ikke VAR hjemme rent faktisk, men jeg var med vilje hjemme hele den dag og ventede kun på netop den !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...