Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Omnomnivore3000

Vaskeanlæg til lastbiler

Recommended Posts

Omnomnivore3000

Såe... Her er noget, jeg ved meget lidt om: vask af lastbil/varevogn. Jeg har nu researchet en del, og det ser ud til, det er lidt delt op i to eller tre, hvor man kan enten bestille mobil vask til sin lokation eller køre til noget mere eller mindre ligesom bilvask bare til store køretøjer. Man kan endda også (som her: https://www.noviclean.dk/) bestille et helt anlæg og få det installeret. Det er nu ikke lige det, jeg leder efter lige nu (tror jeg?), men er der nogen her, der har erfaringer med vask af større køretøjer? Det er for eksempel også overraskende svært at danne sig et overblik over priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 1 time siden, Omnomnivore3000 skrev:

Såe... Her er noget, jeg ved meget lidt om: vask af lastbil/varevogn. Jeg har nu researchet en del, og det ser ud til, det er lidt delt op i to eller tre, hvor man kan enten bestille mobil vask til sin lokation eller køre til noget mere eller mindre ligesom bilvask bare til store køretøjer. Man kan endda også (som her: https://www.noviclean.dk/) bestille et helt anlæg og få det installeret. Det er nu ikke lige det, jeg leder efter lige nu (tror jeg?), men er der nogen her, der har erfaringer med vask af større køretøjer? Det er for eksempel også overraskende svært at danne sig et overblik over priser.

Tja, på gammeldags vis med en kost i enden af en slange, tager det en h******* tid og vaske et træk og ydermere bliver du våd over det hele, også selv om du er passende påklædt.

Men google kan da nemt finde priser på en maskinvask som eksv. her:  http://www.washngo.dk/lastbilvask.asp

Normalt er der "drive in" på de steder der tilbyder maskinvask.

Det kan hænde jeg helt misforstår hvad det er du søger ?

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Omnomnivore3000

Tak for svar. 😎

Ja, jeg er også faldet over dem. Jeg prøver i øjeblikket mest bare at danne mig et overblik over, hvad der bedst kan betale sig i det lange løb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 5 minutter siden, Omnomnivore3000 skrev:

Tak for svar. 😎

Ja, jeg er også faldet over dem. Jeg prøver i øjeblikket mest bare at danne mig et overblik over, hvad der bedst kan betale sig i det lange løb.

Nå, ok. Det kommer så an på så mange ukendte faktorer og hvad vandprisen+afledningsafgiften er i dit pastorat.

Jeg mener dog at vide at maskinvaskeanlæggene holder nogenlunde samme pris for samme arbejde rundt omkring. Det er sjældent i de klasser en vask bliver brugt i et forsøg på at lokke kunder til, modsat småbilsanlæggene. Men der findes nok ingen "regel" uden undtagelser.   😏

Hilsen Mig. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
On 6.2.2020 at 10:42, Omnomnivore3000 skrev:

Tak for svar. 😎

Jeg var inde og tanke på en selvbetjeningspumpe inde i Thisted i går, der så jeg der var en stor varevogn inde i vaskehallen. Prisen for den billigste vask var i øvrigt kun "hele" kr 39.

Hilsen Mig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...