Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Ancia

Min familie ser ned på netdating

Recommended Posts

Ancia

Ja, min familie ser rigtig meget ned på netdating. Jeg har ikke nogen kæreste, men jeg kunne godt tænke mig det. 

Ingen i familien har haft brug for at bruge netdating, så jeg ved ikke, hvordan de ville tage, hvis jeg mødte min kæreste der. 

Hvad siger I til folk, der ser rigtig meget ned på netdating?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 3 minutter siden, Ancia skrev:

Ja, min familie ser rigtig meget ned på netdating. Jeg har ikke nogen kæreste, men jeg kunne godt tænke mig det. 

Ingen i familien har haft brug for at bruge netdating, så jeg ved ikke, hvordan de ville tage, hvis jeg mødte min kæreste der. 

Hvad siger I til folk, der ser rigtig meget ned på netdating?  

Hvis du mener det er et problem, kunne løsningen jo helt oplagt være at du bare lod være med at fortælle hvor du fandt "flammen" i første omgang.   😉

Men pas nu på derude på det store internet, det vrimler med folk der udviser kraftige psykopatiske træk og det er desværre ikke altid til at skille lort fra gøde.   🤨

Held og lykke med jagten/projektet, hilsen Mig. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Nu må du ikke ødelægge det for hende det kan være hun møder mister right now 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trimmer

Netdating er jo ikke særligt romantisk og spændende, men det er vel acceptabelt i dagens Danmark. Så bare klø på med det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lampefeber

Man må da håbe de bare er glade på dine vegne over at du har mødt en du kan lide. så kan det da være fuldstændig ligemeget hvordan i har mødt hinanden. og ellers så lyv og sig du mødte ham tilfældigt i Netto eller noget i den retning.

Det rager sgu ikke andre i princippet hvordan man anskaffer sig en kæreste, medmindre man slår ham ned og slæber ham med hjem. Så er det ok, der er nogle der vil rynke på næsen af den metode.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...