Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Corona-virus - jordens undergang?

Recommended Posts

snoozz

Hvad synes i ?

Nu ses den ellers kinesiske Corona-virus også i Europa, og der er nærmest panik på alle hospitaler.

Den er så snedig at man kan være smittet i typisk 14 dage ingen man får symptomer, så alle man har været i kontakt med på 14 dage kan være smittet.

Altså ikke kun ens kæreste eller ægtefælle, men også kassepigen hos købmanden der rækker dig bytte penge osv.... !

Hvad jeg selv synes ?

Jeg synes den burde komme til Christiansborg og så udrydde ALLE politikere, og så starter vi forfra ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 46 minutter siden, snoozz skrev:

Hvad synes i ?

Nu ses den ellers kinesiske Corona-virus også i Europa, og der er nærmest panik på alle hospitaler.

Den er så snedig at man kan være smittet i typisk 14 dage ingen man får symptomer, så alle man har været i kontakt med på 14 dage kan være smittet.

Altså ikke kun ens kæreste eller ægtefælle, men også kassepigen hos købmanden der rækker dig bytte penge osv.... !

Hvad jeg selv synes ?

Jeg synes den burde komme til Christiansborg og så udrydde ALLE politikere, og så starter vi forfra ;)

Der er vist ikke mere panik, end pressen og folk selv laver det til. Der er sikkert mange millioner der er smittet med omtalte forkølelsesvirus uden de dør. Den omtalte virus kan risikere og ramme folk på lungerne, hvis de er svækket af et dårligt immunforsvar, ligesom en helt almindelig forkølelse kan.

Tag det bare rolig, hvis dit immunforsvar ellers er nogenlunde oppe på mærkerne.   😉

https://da.wikipedia.org/wiki/Coronavirus

Og et link til fakta af SARS, som den nuværende virus er i nær familie med:  https://netdoktor.dk/sygdomme/fakta/sars.htm

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trimmer

Jeg har lige været i seng med en spansk pige som bære navnet Corona - mon jeg er i fare for at blive smittet ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Det er meget pudsigt, at The Economist her til nytår forudsagde, at vi i 2020 ville få et stort virusudbrud - og vupti, så én måned efter har vi det allerede. The Economist er kendt for hvert år ved nytår at forudsige det følgende års begivenheder. Beklager at denne video er på spansk, men det er den eneste video, jeg har kunnet finde om emnet.

"THE ECONOMIST 2020 predijo el Coronavirus"

"The Economist 2020 forusagde Coronoavirussen" (hedder videoen på dansk):

Det interessante er, hvem der ejer The Economist. Det får vi svar på her:

https://en.wikipedia.org/wiki/Economist_Group

Nemlig den stenrige og meget magtfulde Agnelli-familie i Italien (som ejer både FIAT og Ferrari samt fodboldklubben Juventus, hvor Ronaldo spiller) OG, hør nu godt efter, ROTHSCHILDS-familien! Hvor Agnelli-familien er Italiens mest magtfulde familie, så er Rothschilds-familien nok den mest magtfulde i hele verden...

Her lidt om Rothschilds-familien:

https://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family

Fra artiklen: "During the 19th century, the Rothschild family possessed the largest private fortune in the world, as well as in modern world history.[6][7][8] The family's wealth declined over the 20th century, and was divided among many various descendants.[9] Today their interests cover a diverse range of fields, including financial services, real estate, mining, energy, mixed farming, winemaking and nonprofits."

- Det lugter for mig at se af, at disse virusudbrud er sat i gang af den okkulte Illuminati-magtelite. Muligvis som led i deres befolkningsreduktionsagenda. Agnelli og Rothschilds er begge ret højt på strå indenfor Illuminati. Både Agnelli og Rothschilds er stort set hvert år med på Bilderberg-konferencen (som er den politiske verdens bindeled til Illuminati).

Der kan være tale om biologisk krisførelse imod Kina, fordi Kina truer USA´s og dermed Illuminati´s position som verdens førende supermagt.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 15 timer siden, Lucianone skrev:

"THE ECONOMIST 2020 predijo el Coronavirus"

"The Economist 2020 forusagde Coronoavirussen" (hedder videoen på dansk):

Det interessante er, hvem der ejer The Economist. Det får vi svar på her:

- Det lugter for mig at se af, at disse virusudbrud er sat i gang af den okkulte Illuminati-magtelite. Muligvis som led i deres befolkningsreduktionsagenda. Agnelli og Rothschilds er begge ret højt på strå indenfor Illuminati. Både Agnelli og Rothschilds er stort set hvert år med på Bilderberg-konferencen (som er den politiske verdens bindeled til Illuminati).

Der kan være tale om biologisk krisførelse imod Kina, fordi Kina truer USA´s og dermed Illuminati´s position som verdens førende supermagt.

Hej Lucianone,

Det er utroligt let at spytte konspirations teorier ud. Endnu lettere når argumenterne kommer på spansk som vi ikke forstår.

Biologisk krigsførsel imod Kina ? Er du ikke sød lige at komme med nogle af DNA skaderne CISPR eller andre tegn på genetisk manipulation som efterlades? Det er rimeligt tyndt grundlag du bruger til at beskylde USA for masse mord.

Har du lavet nogen form for forskning i hvordan man identificerer om en virus er genetisk manipuleret? Har de kinesiske forskere der undersøger virussen fundet nogen tegn på at den skulle være kunstigt skabt og ikke bare naturligt muteret SARS (det gør virus og det er de rimeligt kendt for at gøre).

Anyway - lad os høre om forudsigelserne. Selv hvis Economist højt og tydeligt råbte "Virus udbrud i 2020!" …
Missede de lige Ebola 2014, Ebola 2017, Ebola 2018, Mæslige dødsfald 2019, Polio 2019. Alle med foreløbigt langt flere dødsfald end Corona.

Lad os så gå videre til påstandene om Illuminati => Rothchild. Efterhånden er samtlige større økonomiske kræfter kaldet Illuminati.

Og en "befolkningsreduktionsagenda" - Illuminati tilskrives utroligt mange modstridende "agendaer".

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Coronaer ? Er det ikke et Cigar-mærke?

Jeg ville sgu gerne have denne virus. Så kan man nok dø lidt hurtige end årelang kamp med/mod kræft.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe

Ja, det ser alvorligt ud når så mange kinesere går rundt med maske på…  De lever jo meget i blandt alle slags dyr, siges der...

Måske kan vi drage fordel af, at Kina ikke ligger lige om hjørnet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
On ‎29‎-‎01‎-‎2020 at 08:50, snoozz skrev:

Hvad synes i ?

Hvad jeg selv synes ?

opreklameret influenza

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, welupe skrev:

Ja, det ser alvorligt ud når så mange kinesere går rundt med maske på…  De lever jo meget i blandt alle slags dyr, siges der...

Måske kan vi drage fordel af, at Kina ikke ligger lige om hjørnet...

Det er faktisk vores nabo hvis man rejser lidt rundt, jeg mødte i dag i de forskellige lufthavn omkring i verden et hav a forskellige mennesker med masker på, Jeps, overvejende den kinesiske del, men amerikaner og vest europæerne slæber dem også med, I Amsterdam som var vores sidste mellemlanding løb ca. 10% rund med masker, og dette føles som rigtigt mange. 

WHO har advaret at der ligger en par lignede virus sygdommer på lur i de næste arti. Vi inviterer dem jog næsten. 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 2 timer siden, basle72 skrev:

opreklameret influenza

Det er vel nok en personligt mening af dimensioner, når nu hele verdens finansielle sektor er drivkraften af vores samfund, og sektoren ligner en som virkeligt har influenza.

Personligt er jeg taknemmeligt for at vi lige nåede at komme hjem i dag, der var et hav af aflysninger in Panama og på Cuba, og panik på vores fly da vi fik en meddelelse  halvvejs at en af vores medrejsende var blevet meget alvorligt sygt, Man løb tør for mund masker i no time, dog viste det sig senere at det bare var en almindigt blodprop i hjertet, og han var så heldigt at der var en medrejsende "kinesisk læge med i flyveren. 

Til vores held skete det præcist på point of no return 4 timer fra alt mid over den caribiske ocean 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...