Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Bluetooth sender

Recommended Posts

stig6499

Jeg har købt 2 stk Bluetooth sendere som man stikker i hovedtelefon udgangen på tv eller hifi anlækket og så sender det lyden til trådløs hovedtelefon 

20200128_152237.jpg

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 59 minutter siden, stig6499 skrev:

Jeg har købt 2 stk Bluetooth sendere som man stikker i hovedtelefon udgangen på tv eller hifi anlækket og så sender det lyden til trådløs hovedtelefon 

20200128_152237.jpg

Jamen, tillykke med nyanskaffelserne. Er det et quardofonianlæg du har, siden det ligefrem kræver hele 2 boxe få forbindelse til hørebøfferne ? 

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 7 timer siden, Bare mig. skrev:

Jamen, tillykke med nyanskaffelserne. Er det et quardofonianlæg du har, siden det ligefrem kræver hele 2 boxe få forbindelse til hørebøfferne ? 

Hilsen Mig.

nej det er ikke et quardofonianlæg jeg har , det er fordi at hver bluetooth sender har kun 10 timers sende tid per opladning , 2 timer om at lade op , så jeg bruger den ene mens den anden lader op 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 18 minutter siden, stig6499 skrev:

nej det er ikke et quardofonianlæg jeg har , det er fordi at hver bluetooth sender har kun 10 timers sende tid per opladning , 2 timer om at lade op , så jeg bruger den ene mens den anden lader op 

Oh, i seeeeee.🤩  Ja det er altid godt og være beredt hvis krisen skulle bryde ud!   😏

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
On ‎28‎-‎01‎-‎2020 at 15:35, stig6499 skrev:

20200128_152237.jpg

Smart, især til - hvis man som mig har et ældre tv i soveværelset, uden bluetooth - men gerne vil høre lyden uden at forstyrre andre.

Kan du - uden at bryde reglerne - nævne mærket på den tingest, evt. pris og hvor du har købt den?

Tak :O)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 5 timer siden, Ethanol-Erik skrev:

Smart, især til - hvis man som mig har et ældre tv i soveværelset, uden bluetooth - men gerne vil høre lyden uden at forstyrre andre.

Kan du - uden at bryde reglerne - nævne mærket på den tingest, evt. pris og hvor du har købt den?

Tak :O)

Jeg ved ikke om jeg overtræder nogle regler her inde men det er 2 stk Bluetooth v4.2 audio - modtager/send er adapter købt hos elgiganten 307 kr med fragt 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...