Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst

Misforstået brug af like-system

Recommended Posts

dewey
For 6 minutter siden, Alfred Horn skrev:

Dindebat.dk har simpelthen ikke taget højde for barnlige, selvoptagede provokatør-skribenter.

Desværre kan jeg kun give dig ret. Men vi kan jo alle bare undlade at fodre trollen, så stopper han det barnlige sjov sikkert hurtigt.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
Skrevet (redigeret)
For 12 timer siden, Tigermanden skrev:

Jeg ville ikke blive Dagens Debattør så ofte - hvis det ikke var fordi, mine ideer og holdninger vinder genklang hos den almindelige dansker. 🙂

Mener du dermed, at du er den eneste "almindelige" dansker her på debatten.:D

Redigeret af Entrelac
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alfred Horn
1 time siden, dewey skrev:

Desværre kan jeg kun give dig ret. Men vi kan jo alle bare undlade at fodre trollen, så stopper han det barnlige sjov sikkert hurtigt.

Det tror jeg ikke, du har ret i. Det har da kørt næsten non-stop i 8-10 år på andre debatfora (kun afbrudt af nogle perioder, hvor han har været bortvist) !  😱

• Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Her den ægte Tigermanden he he:

https://www.lokalavisen.dk/migration/2013-07-26/SE-BILLEDERNE-Tigermanden-var-slet-ikke-farlig-1526891.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 1 time siden, Alfred Horn skrev:

Det tror jeg ikke, du har ret i. Det har da kørt næsten non-stop i 8-10 år på andre debatfora (kun afbrudt af nogle perioder, hvor han har været bortvist) !  😱

Det er kun fordi folk bliver ved med at reagere og svare ham. Det er ALLE der skal ignorere ham. Svarer I ham, er I selv med til at holde liv i ham. Så skal I heller ikke brokker jer, hvis det kribler så meget i fingerne. Gå en tur eller træk vejret dybt, hvis han irriterer jer.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 1 time siden, Alfred Horn skrev:

Har du og dit åndsbeslægtede side-kick ikke også selv en skummel fortid på TV2 Blog?

Jeg husker skam jer begge i jeres "alias' fra dengang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 3 timer siden, Alfred Horn skrev:

Heldigvis har jeg ikke kendt 'barnet' så længe kun her fra dette forum.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 5 timer siden, Entrelac skrev:

Mener du dermed, at du er den eneste almindelige dansker her på debatten.:D

Nå du kom mig i forkøbet - almindelig er så meget sagt - vel mere langt undr gennemsnittet🤮

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alfred Horn
For 6 timer siden, Cementdebil skrev:

Har du og dit åndsbeslægtede side-kick ikke også selv en skummel fortid på TV2 Blog?

Jeg husker skam jer begge i jeres "alias' fra dengang.

Beklager. Kender ikke TV2's blog, har aldrig så meget som læst den. For mig er TV2 fjernsyn!

Men fortsæt du endelig dit "profilgnaskeri", det er vist et kært tidsfordriv - for nogle mennesker. 🥱

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 10 minutter siden, Alfred Horn skrev:

Beklager. Kender ikke TV2's blog, har aldrig så meget som læst den. For mig er TV2 fjernsyn!

Men fortsæt du endelig dit "profilgnaskeri", det er vist et kært tidsfordriv - for nogle mennesker. 🥱

Ikke nødvendigt - hvis du siger du ikke kender det - er det vel sådan. Undrede mig blot da jeg så nogle tekster fra en bestemt profil som var copy/paste - tekster jeg har gemt fra en hedengangen tid 😂 ... Men du ved naturligvis bedst 😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...