Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Tror i de kommer igen ?

Recommended Posts

snoozz

Jeg ryger skam ikke ud.

Her følger de reglerne - sådan nogenlunde da.

I al fald opfinder de ikke nye EFTER man er flyttet ind - såsom nå ja, rygning forbudt. Duer ikke når man er storryger. 

Og jeg generer aldeles ikke nogen naboer. Jeg har kun fået brok en eneste gang, og det var lige da jeg var flyttet ind, og der var det med vilje. Jeg ville ganske enkelt teste hvor høj musik jeg kunne spille før det generede naboerne, så vidste jeg jo det fremover.

Hvis nogen generer nogen så er det mine naboer som generer mig, fx ved at smække med døre mens man sover, eller grille på altanen selvom det er forbudt.

Jeg gør ingen af delene.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

I øvrigt er det overstået nu, i god to og orden, ingen brok hverken den ene eller anden vej ;)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
On 5.2.2020 at 16:42, Lucianone skrev:

Hej Czar-casm og velkommen til forum!

Du skulle vel ikke tilfældigvis have hørt noget til krøngerne og PJ på det sidste? Det er længe siden, vi da skam har hørt nyt fra den kant. Selv Torsten Bonfils, der plejer at holde os fint opdateret, har glimret ved sit fravær på det sidste...

Venlig hilsen

Reptiltossen, der cykler rundt efter trekanter.

Hej igen , dig der med de trekanter , nu er min fader da gået helt over stregen , jeg fik at vide at jeg skulle kigge ind på siden på Face der er der en gruppe der hedder Utryg og der fandt jeg ud af at der skriver min fader også , jeg læste lidt af det han havde skrevet og det var der jo ikke noget nyt i det er stadig den der tabte sag og det er jeg jo opvokset med at høre på , og jeg får røde knopper af at tænke på det . Men så så jeg også hvad han havde skrevet omkring en bil han skulle have lavet , jeg er ked af at sige det men han har ingen bil det er en lodret løgn han skriver om og han kunne sætte en garanti på 250,00.  Min fader lyver altså igen og igen og det er jeg træt af , men godt jeg så ikke har arvet dette.    Venlig hilsen David. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Vi andre er også næsten "opvokset" med det. Det må være frustrerende for dig !

Jeg kan ikke rigtigt gøre op med mig selv om jeg synes det er god underholdning,  eller bare plat at høre på, siger han nogensinde noget som IKKE er løgn?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Czarcasm
For 15 timer siden, david den store skrev:

Hej igen , dig der med de trekanter , nu er min fader da gået helt over stregen , jeg fik at vide at jeg skulle kigge ind på siden på Face der er der en gruppe der hedder Utryg og der fandt jeg ud af at der skriver min fader også , jeg læste lidt af det han havde skrevet og det var der jo ikke noget nyt i det er stadig den der tabte sag og det er jeg jo opvokset med at høre på , og jeg får røde knopper af at tænke på det . Men så så jeg også hvad han havde skrevet omkring en bil han skulle have lavet , jeg er ked af at sige det men han har ingen bil det er en lodret løgn han skriver om og han kunne sætte en garanti på 250,00.  Min fader lyver altså igen og igen og det er jeg træt af , men godt jeg så ikke har arvet dette.    Venlig hilsen David. 

Du har da vist ikke været i laden de sidste 5 år, ellers havde du set det vrag ala denne https://www.guloggratis.dk/camping/autocamper/annonce/46473110-veteran-vw-t3-autocamper

Han er pisse dårlig til at prissætte, ligesom hans 350,000 krs båd, der røg for 30,000.

Du, der som It supporter tjener en mio årlig, kan vel lige stange ham de 25 kilo, du bor jo billigt der i Maribo, 3,500 så er der vel lidt på kontoen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Hvad er der nu galt med at få 350.000 kr for en båd som kun er 30.000 kr værd da ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Czarcasm
On 14.2.2020 at 19:32, snoozz skrev:

Hvad er der nu galt med at få 350.000 kr for en båd som kun er 30.000 kr værd da ?

On 14.2.2020 at 19:32, snoozz skrev:

Røg for 30,000, ikke solgt for 350,000.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...