Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Tror i de kommer igen ?

Recommended Posts

snoozz
Skrevet (redigeret)

Der kom nu lige nogle nærkelige mænd i formiddags i jakkesæt, og sagde de var malere og bare lige ville tjekke kvaliteten af det maling de lavede selv for næsten et år siden ;

Jeg smækkede døren i.

1. Min vægge fejler intet, og

2, . Den slags inspektion skal varsles!

3. Så hvem var det så?

Som vil se på malingen på mit toilet ?

Måske muligt at mit boligslevskab vil, men så ska det varsles 6 uger for ud og udførers at et autoiseret firma.

De kommer ikke et sekund inden for min dør før hen.

Hvad fanden er det, at kommer en mandag morgen, hvor man måske har bremsespor til vask.... not gonna happen !

NOT happening !

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 timer siden, snoozz skrev:

Der kom nu lige nogle nærkelige mænd i formiddags i jakkesæt, og sagde de var malere og bare lige ville tjekke kvaliteten af det maling de lavede selv for næsten et år siden ;

Jeg smækkede døren i.

3. Så hvem var det så?

Måske muligt at mit boligslevskab vil, men så ska det varsles 6 uger for ud og udførers at et autoiseret firma.

Hvad fanden er det, at kommer en mandag morgen, hvor man måske har bremsespor til vask.... not gonna happen !

NOT happening !

Hmmmm, lige nu er det tirsdag d. 28/1-2020, og klokken er ca. 14.30.

For 3 timer siden har du skrevet "Der kom nu lige nogle nærkelige mænd i formiddags" og "Hvad fanden er det, at kommer en mandag morgen".

Og du har lavet min. 2 indlæg med samme indlæg tidligere i dag.

Har du helt tabt småkagerne?:deer:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Du har da vist set for meget Men in Black.

skynews-men-in-black-will-smith_4806529.

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 5 timer siden, snoozz skrev:

Jeg smækkede døren i.

3. Så hvem var det så?

NOT happening !

Jamen stakkels mand dog. Inden du overhovedet begynder og frygte noget, syntes jeg du bør tage kontakt med udlejer og høre om vedkommende kender noget til de to jakkesæt. Det kunne jo være der er en simpel forklaring på hele miseren.   😉

Hilsen Mig.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nej nej, de fortalte kort at de tjekkede ALLE lejligheders "kvalitet af malerarbejdet". Så det er ikke kun mig dette overgreb foregår imod.

Men jeg er vel i min gode ret til at afvise dem adgang når de bare tropper op uanmeldt.

Og ja der er både blod og bremsespor og spejlet ville være nypudset hvis de havde varslet at de kom. Men det er det altså ikke lige nu.

Så HVIS de kommer igen, så bliver mit svar igen en afvisning, og en besked om at malingen ikke fejler noget !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, snoozz skrev:

Nej nej, de fortalte kort at de tjekkede ALLE lejligheders "kvalitet af malerarbejdet". Så det er ikke kun mig dette overgreb foregår imod.

Men jeg er vel i min gode ret til at afvise dem adgang når de bare tropper op uanmeldt.

Og ja der er både blod og bremsespor og spejlet ville være nypudset hvis de havde varslet at de kom. Men det er det altså ikke lige nu.

Så HVIS de kommer igen, så bliver mit svar igen en afvisning, og en besked om at malingen ikke fejler noget !

Du skal nok bare være klar over, at hvis der er fejl, som de så ikke opdager fordi du nægter dem adgang, så tænker jeg, at du kan komme til, at hænge på udgiften den dag du flytter fra lejligheden.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 28 minutter siden, Entrelac skrev:

Du skal nok bare være klar over, at hvis der er fejl, som de så ikke opdager fordi du nægter dem adgang, så tænker jeg, at du kan komme til, at hænge på udgiften den dag du flytter fra lejligheden.

Ja det kan desværre godt gå hen og give ris til mandens egen rumpette. 

Hvis manden ikke selv magter og kontakte udlejer af egen fri vilje for at få opklaret miseren, er der desværre ingen der kan hjælpe ham uden det bliver med tvang.   🤨

Hilsen Mig. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

ja det kan jeg godt se det usmarte Men der ER altså ingen fejl i malingen som skal rettes alligevel.

Syns bare, nu har det snart taget 2 ÅR at renovere et badeværelse - det må være fædigt på er tidspunkt. eæææer varer det for evigt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 4 timer siden, snoozz skrev:

ja det kan jeg godt se det usmarte Men der ER altså ingen fejl i malingen som skal rettes alligevel.

Syns bare, nu har det snart taget 2 ÅR at renovere et badeværelse - det må være fædigt på er tidspunkt. eæææer varer det for evigt ?

Igen for og hjælpe dig.

Det er faktisk slet ikke dig der bestemmer om arbejdet er lavet korrekt, men udlejer. Derfor vil jeg postulere ud fra almindelig sund fornuft at det er utroligt dumt det du har gang i lige nu. Tag nu og kontakte udlejer og spørge til hwass det var for nogle styrevoltere, i stedet for og udstille din dumhed til offentlig skue her på forum.  

Hilsen Mig.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 1 time siden, Bare mig. skrev:

Igen for og hjælpe dig.

Det er faktisk slet ikke dig der bestemmer om arbejdet er lavet korrekt, men udlejer. Derfor vil jeg postulere ud fra almindelig sund fornuft at det er utroligt dumt det du har gang i lige nu. Tag nu og kontakte udlejer og spørge til hwass det var for nogle styrevoltere, i stedet for og udstille din dumhed til offentlig skue her på forum.  

Hilsen Mig.

Jeg er fuldstændig enig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...