Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Hvad er det du varslet er ? I Leje boliger?

Recommended Posts

snoozz

I går formidags jom der to velklædte mænd, i ved i jakke sæt pg det hele. ov ville se på mit malerarbejde i mit badeværelse- De ville vare se om der var nogle detaljer de have misset.

Det er næsten et år siden vi fik lavet badeværesler. Og det er tjekket flere gange siden så jeg sagde bare, det barehøver i ikke, alt er pefekt og smækkede døren i.

"vi notererer dig som nej-siger" nåerede jeg lige at høre.

Var det mon nogle fakes ? De lignede ikke nogen fra en malerfirma - altså i malertøj osv.

Og hvad nu jeg nægter de, afgang til min bolig ? Hvis de vil tilse vinduer , eller anden alm vedligeholdelse er det så ikke 6 uger jeg skal varsels i forvejen?.

Lige her havde jeg både blod og vasketøj OG en dame i bad, så det var et højst upassende tidspunkt !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, snoozz skrev:

Og hvad nu jeg nægter de, afgang til min bolig ? Hvis de vil tilse vinduer , eller anden alm vedligeholdelse er det så ikke 6 uger jeg skal varsels i forvejen?.

Lige her havde jeg både blod og vasketøj OG en dame i bad, så det var et højst upassende tidspunkt !

Ih dog, troede det var dit indlæg nr to du mente i åbent forum.

Der er lidt her: https://www.lejeloven.dk/lejer/udlejers-adgang  

For mig ser det faktisk ud til du har 6 ugers varsling, da en kvalitetskontrol på udført arbejde så lang tid efter at arbejdet er stoppet, næppe kan føres ind under begrebet at begrænse en opståede skade.

Det er helt klart klart du skal have tid til at pakke lolita dukken sammen og have jævnet bunkerne inden fremmede kan få adgang, når ærindet ikke er hastende.    😉

Hilsen Mig.

Redigeret af Bare mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 6 timer siden, snoozz skrev:

I går formidags jom der to velklædte mænd, i ved i jakke sæt pg det hele. ov ville se på mit malerarbejde i mit badeværelse- De ville vare se om der var nogle detaljer de have misset.

Det er næsten et år siden vi fik lavet badeværesler. Og det er tjekket flere gange siden så jeg sagde bare, det barehøver i ikke, alt er pefekt og smækkede døren i.

Var det mon nogle fakes ? De lignede ikke nogen fra en malerfirma - altså i malertøj osv.

Hvis det ikke er et akut opstået problem som eks. sprunget vandrør, så skal der altid varsles hvis de SKAL have adgang. De må jo godt forsøge, de har bare ikke krav på adgang så du var i din gode ret til at afvise.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 6 timer siden, snoozz skrev:

Som jeg forstår dette indlæg, så er de rundt for at se alle badeværelser i ejendommen. I så fald vil et ordentligt boligselskab i forvejen meddele beboerne, at der, indenfor en fastsat periode, vil være gennemgang af badeværelserne.

Jeg synes du skal skrive en mail til dit boligselskab og gøre dem opmærksom på, at malerfirmaet kommer uanmeldt og ikke viser nogen form for legitimation. Gør dem opmærksom på, at dette ikke er i orden når man tager i betragtning, at der begås mange hjemmerøverier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...