Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Kender i det ?

Recommended Posts

snoozz

I ens ungdom var man sammen med måske 100 forskellige tøser, de fleste har man glemt igen, man kan måske ikke engang deres navn mere eller hvor de boede henne.

Men så en dag, så sidder man i toget bare sådan i sine egne tanker og glor ud af vinduet.... så pludselig går døren op. Man tænker ikke mere over det andet end det er en der siger hun bil se kort eller billet.

Når hun så når hen til en og man endelig kigger op, så kan man da egenligt godt genkende stemmen. Så wauw, Susan har efteruddannet sig fra bartender til billetkontrollør eller hvad sådan en hedder ! ;)

Det klæder hende bare SLET ikke - er ikke så meget til "autoritets-personer" ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 11 minutter siden, snoozz skrev:

I ens ungdom var man sammen med måske 100 forskellige tøser, de fleste har man glemt igen, man kan måske ikke engang deres navn mere eller hvor de boede henne.

Men så en dag, så sidder man i toget bare sådan i sine egne tanker og glor ud af vinduet.... så pludselig går døren op. Man tænker ikke mere over det andet end det er en der siger hun bil se kort eller billet.

Når hun så når hen til en og man endelig kigger op, så kan man da egenligt godt genkende stemmen. Så wauw, Susan har efteruddannet sig fra bartender til billetkontrollør eller hvad sådan en hedder ! ;)

Det klæder hende bare SLET ikke - er ikke så meget til "autoritets-personer" ;)

Nej, det kender jeg ikke. Var bestemt ikke sammen med "100 forskellige tøser" i min ungdom. Men nu er jeg heller så ekstremt pigeglad, som du er, Snoozz….

Har faktisk heller ikke mødt ret mange skolekammerater som voksen, hvilket nok skyldtes, at jeg i en ret ung alder flyttede langt væk fra min hjemstavn. De, jeg har mødt, kan tælles på én hånd. Og jeg gik i fire forskellige klasser, så det er ikke fordi, jeg ikke har haft mange klassekammerater. Jeg har vel haft ca. .100 i alt!

Men et par stykker har jeg da mødt. Engang mødte jeg på Vesterbrogade en tidligere klassekammerat. Han var en ballademager som dreng og jeg brød mig ikke så meget om ham. Det overraskede mig ikke, da han fortalte mig mange år senere dér på Vesterbrogade, at han levede på Christiania. Han var lige typen på det he he

En anden gang kom jeg cyklende i Hvidovre (eller også var det Rødovre?) og så var der en politibetjent, der råbte til mig. Jeg tænkte "hmm, jeg har da ikke gjort noget?!". Men så viste det sig, at det var en tidligere klassekammerat, der havde genkendt mig. Så han stoppede op og vi fik en kort snak. Jeg var overrasket over at se, at han nu var blevet politimand. Fordi da han var teenager virkede han slet ikke som den type. Han var meget genert og sky. Hvor jeg mere forbinder politimænd med udadvendte og ret udfarende typer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...