Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Forsvarsadvokat

Nu skrider kunderne fra Fullrate?

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

Nu skrider kunderne fra Fullrate?

https://dk.trustpilot.com/review/www.fullrate.dk

YouSee vil hente 200.000 Fullrate kunder over i YouSee!

Måske har YouSee "glemt" at spørge kunderne, for de vil ikke over i YouSee.

YouSee´s plan er, at der ikke i fremtiden overhovedet skal være faste tv pakker - som grundpakke, mellempakke og fuldpakke.

Det hele skal laves om til valg selv tv kanaler - valgfri Bland Selv-kanaler.

https://www.bt.dk/forbrug/yousee-rasler-med-sablen-over-for-tv-selskaber

"Det skal være slut med tv-pakker. På sigt skal kunderne selv vælge alle de tv-kanaler og streamingtjenester, de vil have.

Så kontant var koncernchefen i Nuuday, da han overfor B.T. onsdag varslede, at YouSee arbejder mod en fremtid uden tv-pakker. I

Meldingen skal forstås som en advarsel til TV3 og TV 2 om, at de i en forhandling vil stå overfor de samme krav, som udløste en tv-krig med Discovery Networks i efteråret."

YouSee´s plan er at TV 2 og TV3 ikke længere skal ligge i grundpakken.

Er YouSee ved at ødelægge sin egen forretning, og hvad bliver konkurrenternes modspil?

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Jeg tror YouSee har fuldstændig ret - men at være first mover på sådan et område kan blive dyrt.

Og som YouSee kunde er jeg grundig træt af deres TÅRNHØJE prisniveau og at min reelle valgfrihed fordrer at jeg har deres dyreste bland selv pakke.

Jeg er i øvrigt også r..træt af, at man snart bliver nødt til at købe 10-20 streamingtjenester hvis man gerne vil være dækket ind ift. sport, film ig serier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Tror det er den rigtige vej at gå, men tror de er lige tidligt nok ude.

Tiden med at tv program rinder ud, og inden vi får set os om er det streaming det hele, og man vælger at se det program man vil, når man vil. Har selv en pakke med nok 35 kanaler og ser vel fra de 10, hvorfor skal vi betale for alt det vi ikke bruger.

Tror det er skarpt set af yousee, men måske et par år for tidligt, måske rammer de hovedet på sømmet, og så går der ikke længe inden de andre følger med.

Den eneste måde at stille alle kunderne tilfredse på er at tilbyde alle kanaler og lade dem vælge frit

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 16 timer siden, basle72 skrev:

Tror det er den rigtige vej at gå, men tror de er lige tidligt nok ude.

Tiden med at tv program rinder ud, og inden vi får set os om er det streaming det hele, og man vælger at se det program man vil, når man vil. Har selv en pakke med nok 35 kanaler og ser vel fra de 10, hvorfor skal vi betale for alt det vi ikke bruger.

Tror det er skarpt set af yousee, men måske et par år for tidligt, måske rammer de hovedet på sømmet, og så går der ikke længe inden de andre følger med.

Den eneste måde at stille alle kunderne tilfredse på er at tilbyde alle kanaler og lade dem vælge frit

Ja, jeg tror også at det går den helt valgfrie vej med tv kanaler, hvor man kun betaler for det man får!

YouSee har valgt denne vej, og derfor tror jeg ikke at de finder en løsning med Discovery kanal.

Vores boligforening står over for det valg, at beholde YouSee, tage fuldpakken til alle hos Stofa, eller lade folk selv bestille en tv og bredbånds udbyder, hvor man så får lige akkurat det man vil have.

Det sidste kan nu lade sig gøre, fordi der er kommet en ny medielov på området, hvor man ikke længere kan tvinge folk til en samlet løsning alle sammen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
AltAndetTaget

Lad os nu huske på, at YouSee (Nuuday) har ejet FullRate i 10 år!

Det de reelt gør er, at fjerne et brand.

Og at "Nu skrider kunderne" er en vanlig overdrivelse. De mister næppe 10% på manøvren, for så er forskellen heller ikke større.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...