Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Tobakspriser pr 1. april ?

Recommended Posts

snoozz

Kan nogen bekræfte at tobakspriserne stiger til 60 kr pr pakke pr 1. april ?

Eller blev det bare ved snakken som så mange gange før?

Bare inden jeg køber mig selv totalt fattig... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
On 22.1.2020 at 22:39, snoozz skrev:

Kan nogen bekræfte at tobakspriserne stiger til 60 kr pr pakke pr 1. april ?

Eller blev det bare ved snakken som så mange gange før?

Bare inden jeg køber mig selv totalt fattig... ;)

Jeg mener at det er vedtaget. Jeg mener at de stiger med 10 kr. i første omgang, og 10 kr. igen i 2021.

Men er der ikke noget helt galt, når politikerne bilder sig ind, at de har ret til at opdrage på borgerne?

Jeg er ved at være træt af at de latterlige politikerbørn, som tilsyneladende ikke behøver at føre valkamp, fordi mor eller far har banet vejen for dem.

Hvorfor skal politikerne bestemme hvad jeg eller borgerne har brug for?

De sænker afgifterne på sprut, og straffer rygerne.

Jeg vil våge den påstand, at du ikke kan ryge dig til kraft. Nuvel, du kan godt blive syg i lungerne af at ryge. Du kan få kol.

Men det kan du også få ved at gå i tæt trafik i byerne gennem mange år.

Men de skræmmekampanger, som bruges, det handler kun om at fordyrer vores tilværelse.

Det er bare endnu en grund S har fået for at kradse flere penge ind til statskassen.

Jeg har selv haft kræft, og har haft min daglige gang på hopitaler, og talt med læger om min holdning.

Jeg vil påstå, at du har større chance for at udvikle kræft ved at bo midt i København, eller andre store byer. Der er larm 24/7 og det optager kroppen også mens du sover.

Hvorfor har jeg så den mening?

Jeg har en underbo, som nu er 77 år. Han har røget pibe siden han var mellem 10-13 år, men måtte stoppe fordi han fik kol oppe i 60erne.

Han siger selv, at dovenskaben gjorde, at han stoppede sine piber med tobak svarende til 3 cigaretter pr. gang.

For at sige det som det er, så er kræftens bekæmpelse ikke ret meget værd. De puger penge, og overmongolerne der har været på den og så Røde Kors, de kan jo ikke være overmongol med mindre de skal have milliongage. Og det er altså indsamlet penge som går fra de syge og fattige hungersnødramte.

Jeg er ikke i tvivl om, hvad det er der får kræft til at bryde ud. STRESS.

En hver ved at hvis det kom frem, så ville hele den offentlige sekter styrte i grus.

Hvem husker ikke den skolelærer der sad foran pejsen med en bog i skødet, og påstod han havde stress. det var under skolelærer lockouten. Havde han virkeligt haft stress, så kunne han ikke sidde og slappe af på den måde.

Jeg har fået kraft af stress. Selvom det var HPV, så havde jeg båret på den virus i ca.35 år, og selvom det ikke er sikkert at man får kræft, så er muligheden der, og et eller andet skal klikke og starte celleforandringen, som kræft er.

Lægerne mente at jeg havde gået rundt med kræft i 2-2,5 år, inden kroppen viste et tegn.

Men det er ligesom om at der er noget ved kræft, som man ganske enkelt ikke vil koncentrerer sig om.

De tørre fact. Det er ligesom om, at hvis du er ryger, så får det skylden. Men hvis det ikke er lungekræft, hvorfor skulle det så værre på grund af rygning? En anden patient som også var syg på samme tid som mig, fik af vide at hans kraft var på grund af smøger.

Manden har været bartjener i de sidste 30 år, og har drukket og røget tæt.

Men han havde kræft samme sted som mig. I mandlen.

Jeg fik af vide, at jeg havde fået kræft fordi jeg havde dyrket oralsex, så derfor var det i mandlen.

En anden læge spurgte mig om jeg havde en ide om hvorfor HPV sætter sig i halsen på mænd?

Det er indlysende, mænd har ikke en livmor, og kvinderne bliver mest ramt i livmoderen.

Så alt i alt, så er det bare endnu en Socialdemokratisk skattestigning, på et dårligt grundlag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...