Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Sex med små børn i rummet?

Recommended Posts

snoozz
Skrevet (redigeret)

Nu er der jo mange mennesker som bor relativt trangt.

Hvor gammel vil i mene man skal være inden man flytter sex ud af rummet, som barnet måske sover i samtidigt ?

Og hvor flytter man det så hen? Ud i bilen? Man kan jo heller ikke bare lade barnet være alene vel ?

Altså sexen ud i bilen, ikke barnet...! gg

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg synes slet ikke, at forældre bør have sex, når deres unger er i nærheden, uanset alder. Hvis vi taler om en baby, kan ungen sagtens være i rummet ved siden af, så forældrene stadig kan høre, hvis ungen skriger.

Dog er dit indlæg lidt forvirrende, så ved ikke helt, om jeg har tolket meningen korrekt. Men jeg forstår dit oplæg således, at du spørger om, hvor stort barnet skal være, for at det er trygt for det ikke at være i samme rum som forældrene konstant. Her er svaret, at hvis forældrene vil dyrke sex, bør barnet da slet ikke være i samme rum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Altså det hvor vi først boede mens barnet var helt lille, så sov hun i samme rum som os. Altså så prøvede vi ikke at være så højlydte at babyen vågnede.

Da hun så var omkring vel 1½ år tror jeg, så flyttede vi hende ind i stuen (der var kun 1 soveværelse i den bolig).

Og lidt senere igen, vist da hun var ca 3 år, så byttede vi så hun fik værelset, og vi forældre så måtte "boltre" os i stuen... ?

Sådan jeg mener. Det er lidt svært på 65 m2 at "gemme sige for barnet", i al fald efter alderen hvor hun ikke længere er i en tremme- seng.  Eller i al fald sagtens kan kravle ud af den.

Og så begyndte min eks at snakke om barn nr 2, blir sgu ikke før vi har et større hus da !. Er hun sindsyg gg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 timer siden, snoozz skrev:

Nu er der jo mange mennesker som bor relativt trangt.

Hvor gammel vil i mene man skal være inden man flytter sex ud af rummet, som barnet måske sover i samtidigt ?

Og hvor flytter man det så hen? Ud i bilen? Man kan jo heller ikke bare lade barnet være alene vel ?

Altså sexen ud i bilen, ikke barnet...! gg

Hmmmm, du spørger hvor gammel man skal være inden man flytter sex ud af rummet. Jeg mener ihvertfald man bør være over den sexuelle lavalder. :lol::D:fløjt:;)

M.h.t. at have sex i samme rum som barnet sover, så må det være noget det enkelte forældrepar vurderer efterhånden som barnet vokser til, det kommer jo både an på hvor tungt barnet sover og hvor stille forældrene kan være. Jeg tror det kommer helt af sige selv når først barnet står i tremmesengen og siger "Mooaaaar, hvorfor hopper du på far?":D:D, men jeg mener bestemt ikke det er noget barnet tager skade af, hvis ellers det foregår nogenlunde stille uden voldsomme udbrud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nå men det lyder også som min vurdering.

Da hun først blev 4 år, troede hun jeg gjorde noget slemt ved "Moar" jo. Så røg hun ind i stuen og sove. Vi have kun 1 sove værelse. Og så som 6-årig ca, fik hun værelset og så bollede vi i stuen, er det ikke o k?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
For 16 timer siden, snoozz skrev:

Nå men det lyder også som min vurdering.

Da hun først blev 4 år, troede hun jeg gjorde noget slemt ved "Moar" jo. Så røg hun ind i stuen og sove. Vi have kun 1 sove værelse. Og så som 6-årig ca, fik hun værelset og så bollede vi i stuen, er det ikke o k?

Og lidt senere igen, vist da hun var ca 3 år, så byttede vi så hun fik værelset, og vi forældre så måtte "boltre" os i stuen... ?

Og hvad er sandheden i denne historie? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Der IKKE nogen sandhed. Jeg kan faktisk ikke huske om hun var 3 eller 4 år, får vi aldrig havde sex i hende åsyn. Men deromkring.

Kan godt se det ser forvirrende ud, så prøver lige igen:

Som baby ligemeget op til 1½-2 år, så ind i stuen med hende, 4-5 år, skal have eget værelse. Så og voksne ind i stuen i stedet for.

Håber det var nemmere at for stå gg...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Jeg har ingen børn så jeg er lidt ligeglad men en pige som jeg så indtil for nydeligt have en datter på omkring 4 år, hun sov altid tungt nok i sit egen værelse, men vi ændret vores dates til de weekender hvor hun var hos sin far da det er noget jokes at skulle kommer efter hun er faldet i søvn og gå inden hun vågnede når der er også var 1,5 times køretid imellem os.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...