Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Forsvarsadvokat

YouSee mister tusindvis af kunder lige nu!

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

https://nyheder.tv2.dk/business/2020-01-20-fullrate-lukker

"Fullrate lukker!

TDC købte Fullrate i 2009 for et større millionbeløb.

TDC lukker mobilselskabet Fullrate.

Selskabet, der både sælger telefoni og bredbånd og har over 200.000 kunder, bliver istedet flyttet ind under Yousee."

Med 200.000 nye kunder, vil YouSee kompensere for tabet af kunder på grund af konflikten med Discovery kanal!

TV og bredbånds kunder i YouSee flygter i disse måneder til andre udbydere, som har de 11 mistede Discover kanaler!

Ak ja, der er ingen vindere i den konflikt?

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
El_Nino
For 3 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

https://nyheder.tv2.dk/business/2020-01-20-fullrate-lukker

"Fullrate lukker!

TDC købte Fullrate i 2009 for et større millionbeløb.

TDC lukker mobilselskabet Fullrate.

Selskabet, der både sælger telefoni og bredbånd og har over 200.000 kunder, bliver istedet flyttet ind under Yousee."

Med 200.000 nye kunder, vil YouSee kompensere for tabet af kunder på grund af konflikten med Discovery kanal!

TV og bredbånds kunder i YouSee flygter i disse måneder til andre udbydere, som har de 11 mistede Discover kanaler!

Ak ja, der er ingen vindere i den konflikt?

Din mening?

Godt jeg ikke er med i det cirkus - har ikke TV - og kan heller ikke se DRTV o.a. gejl - har kun nyheder på youtube og google.😀😎

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 15 timer siden, El_Nino skrev:

Godt jeg ikke er med i det cirkus - har ikke TV - og kan heller ikke se DRTV o.a. gejl - har kun nyheder på youtube og google.😀😎

Ok! - kan man virkelig nøjes med Youtube? :D

Måske begynder Fullrate kunder nu at strømme til andre udbydere hvem ved?

Fordi de også vil have 11 Discovery kanaler, som de ikke kan få hos YouSee? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
El_Nino
For 55 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

Ja, jeg har ikke haft TV i de sidste 8-10 år, og får al info via Google og / eller yuoutube - ingen problemer.😎

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Yousee ligger som de har redt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 20 minutter siden, modpol skrev:

Yousee ligger som de har redt.

Helt sikkert!

Min boligforening er ved at skifte til en anden udbyder - måske Stofa efter at opsigelses perioden af YouSee er udløbet! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 7 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

Det kan man sagtens nøjes med. Det er et spørgsmål om valg. Jeg har heller ikke tv (eller rettere så har jeg et som er stillet væk på et værelse efter renovering i sommers og det er ikke kommet op endnu og kommer det nok heller ikke), men DR kan jeg se på nettet hvis jeg vil, men det er faktisk ret sjældent jeg gør det. Sidst jeg streamede DR var 2-3 måneder siden.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
On 21.1.2020 at 18:54, dna skrev:

Det kan man sagtens nøjes med. Det er et spørgsmål om valg. Jeg har heller ikke tv (eller rettere så har jeg et som er stillet væk på et værelse efter renovering i sommers og det er ikke kommet op endnu og kommer det nok heller ikke), men DR kan jeg se på nettet hvis jeg vil, men det er faktisk ret sjældent jeg gør det. Sidst jeg streamede DR var 2-3 måneder siden.

Det der med at "streame" er nyt for mig, og jeg aner ikke hvordan man gør det?

Jeg har altid haft faste tv pakker fra YouSee, men min boligforening har opsagt dem, da vi ikke længere kan se Discovery kanalerne.

Nu overvejes så en fastpakke fra Stofa! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
On 23.1.2020 at 10:51, Forsvarsadvokat skrev:

Det der med at "streame" er nyt for mig, og jeg aner ikke hvordan man gør det?

Jeg har altid haft faste tv pakker fra YouSee, men min boligforening har opsagt dem, da vi ikke længere kan se Discovery kanalerne.

Nu overvejes så en fastpakke fra Stofa! :D

Med hensyn til streaming service (Netflix, HBO og hvad de ellers alle hedder) kender jeg heller ikke til, men jeg tænker at det er forholdsvis nemt og simpelt hvis man ønsker at have det.

Hvis der er et program på DR jeg ønsker at se går jeg ind på deres hjemmeside og streamer det, men det sker ikke så ofte. Som regel får jeg ikke tjekket tv-programmet så jeg aner ganske enkelt ikke hvad der kommer før det er for sent alligevel. Det gode er dog at hvis det er noget jeg virkelig gerne vil se så kan man med mange af DR's programmer se det når man vil da det er tilgængeligt via hjemmesiden.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 21 timer siden, dna skrev:

Med hensyn til streaming service (Netflix, HBO og hvad de ellers alle hedder) kender jeg heller ikke til, men jeg tænker at det er forholdsvis nemt og simpelt hvis man ønsker at have det.

Hvis der er et program på DR jeg ønsker at se går jeg ind på deres hjemmeside og streamer det, men det sker ikke så ofte. Som regel får jeg ikke tjekket tv-programmet så jeg aner ganske enkelt ikke hvad der kommer før det er for sent alligevel. Det gode er dog at hvis det er noget jeg virkelig gerne vil se så kan man med mange af DR's programmer se det når man vil da det er tilgængeligt via hjemmesiden.

Jeg må prøve at finde ud af, hvad det der streaming står for - hvordan det virker - hvad det koster - og om det kun er på computeren man kan se en udsendelse, eller hvordan man evt. får det ind på sin tv-skærm!

Så vil det jo være et alternativ til de faste tv-pakker fra de andre udbydere?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...