Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Forbud mod kritik af indvandring på vej?

Recommended Posts

Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg har længe tænkt og ment, at EU reelt er et diktatur, fordi de trækker en masse ting ned over hovedet på europæerne, som borgerne ikke ønsker. Hvis disse planer, som bliver afsløret i DENNE video, er sande, bliver jeg bare endnu engang bekræftet i denne påstand. Nemlig at EU er et diktatur og en totalitær overstatslig sammenslutning...

https://www.youtube.com/watch?v=jaAZE-OrM7c

(Det er pudsigt, at videoer på Youtube, der er kritiske overfor magthaverne, ikke kan indlejres. Mens ligegyldige videoer om f.eks. mode eller madlavning kan man altid indlejre....hmmm).

Men I kan se videoen ved at kopiere adressen og indsætte den i jeres browser. I videoen afsløres det, at EU i øjeblikket har planer om at indføre et totalforbud imod kritik af al indvandring! Hvis dette lyder som en konspirationsteori, så er forbudet åbenbart allerede indført i Tyskland. Men Tyskland under Merkel er jo også et totalitært New World Order-diktatur!

Jeg har ikke kunnet finde andre kilder på, at det er blevet forbudt at kritisere indvandring i Tyskland. Men hvis det er sandt, at et sådant forbud er blevet indført, vil mainstreammedierne jo nok også tie om det, fordi hvis sandheden kommer frem, vil der lyde et ramaskrig blandt befolkningen. De færreste vil vel acceptere en sådan uacceptabel krænkelse af ytringsfriheden.

Hvis de vil indføre den slags forbud i hele EU, herunder Danmark, agter jeg at gøre oprør imod EU. Det vil jeg da ikke finde mig i, hvis vi skal leve i et sådant totalitært regime. 

Hvad mener I andre? Vil I bare finde jer i, hvis EU indfører forbud imod at kritisere indvandring? Jeg ville ikke!

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

EU har ingen planer om at indføre forbud imod kritik.

Dette er et falsum.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Jeg kan ikke se videoen lige nu så det må blive senere. Et konkret forbud er næppe på vej, men der er ingen tvivl om at de senere år har censuren spredt, især venstrefløjens censur af midten og højrefløjen. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 1 time siden, ThomasSneum skrev:

Dette er et falsum.

Jeg håber, du har ret. Men jeg henviser til denne video, fordi jeg vil være skråsikker på, at vi får det stoppet i tide, hvis det er den vej, EU agter at gå.

Kilden er, så vidt jeg forstod, en ikke navngiven jurist (eller var det dommer?) i EU. Det kan man sige, stadig er en løs kilde og nogle løse rygter. Men jeg ønsker at mane enhver tvivl om ytringsfriheden ned med det samme, derfor tager jeg emnet op.

Men der er ingen tvivl om, at ytringsfriheden har fået trangere kår de senere år. Jeg kan se, at vi i dag har fået en tråd her på forum, hvor det fortælles, at Lars Hedegaard er blevet smidt af Facebook, alene fordi han skriver om Tommy Robinson!

Så uanset hvad, er ytringsfriheden under pres. Og derfor er det vigtigt, at vi tør udstille og italesætte enhver form for snak om, at nogle forsøger at begrænse vor ytringsfrihed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Wakeupworld SE er et højreorienteret medie - sammenligneligt med DKA herhjemme. 

Deres "fortolkninger" skal man nok ikke altid tage for gode varer. Der er nok en grund til du ikke finder noget om dette "forbud" andre steder. 😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
1 time siden, Lucianone skrev:

Jeg håber, du har ret. Men jeg henviser til denne video, fordi jeg vil være skråsikker på, at vi får det stoppet i tide, hvis det er den vej, EU agter at gå.

Kilden er, så vidt jeg forstod, en ikke navngiven jurist (eller var det dommer?) i EU. Det kan man sige, stadig er en løs kilde og nogle løse rygter. Men jeg ønsker at mane enhver tvivl om ytringsfriheden ned med det samme, derfor tager jeg emnet op.

Men der er ingen tvivl om, at ytringsfriheden har fået trangere kår de senere år. Jeg kan se, at vi i dag har fået en tråd her på forum, hvor det fortælles, at Lars Hedegaard er blevet smidt af Facebook, alene fordi han skriver om Tommy Robinson!

Så uanset hvad, er ytringsfriheden under pres. Og derfor er det vigtigt, at vi tør udstille og italesætte enhver form for snak om, at nogle forsøger at begrænse vor ytringsfrihed.

Ingen bliver udelukket alene fordi de skriver om Tommy Robinson. Men FB er begyndt at tage fake news, hate speech og hetz alvorligt, hvilket også var på tide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 4 timer siden, Lucianone skrev:

(Det er pudsigt, at videoer på Youtube, der er kritiske overfor magthaverne, ikke kan indlejres. Mens ligegyldige videoer om f.eks. mode eller madlavning kan man altid indlejre....hmmm).

Videoen kan sagtens indlejres, hvis bare man fjerner det lille s, der står efter http. For så ser det således ud:

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
For 3 timer siden, ThomasSneum skrev:

Dette er et falsum.

Hvorfor skulle man dog også det, når man kan få firmaer og naïve mennesker til at gøre det for en? 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
1 time siden, ThomasSneum skrev:

Ingen bliver udelukket alene fordi de skriver om Tommy Robinson. Men FB er begyndt at tage fake news, hate speech og hetz alvorligt, hvilket også var på tide.

Jeg smed for et stykke tid siden, et link fra EB ang. FB's politik over for Tommy R, på min FB-side. Det blev nærmest øjeblikkeligt slettet af FB. Jeg klagede over det og fik en undskyldning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 6 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg har længe tænkt og ment, at EU reelt er et diktatur, fordi de trækker en masse ting ned over hovedet på europæerne, som borgerne ikke ønsker. Hvis disse planer, som bliver afsløret i DENNE video, er sande, bliver jeg bare endnu engang bekræftet i denne påstand. Nemlig at EU er et diktatur og en totalitær overstatslig sammenslutning...

Men I kan se videoen ved at kopiere adressen og indsætte den i jeres browser. I videoen afsløres det, at EU i øjeblikket har planer om at indføre et totalforbud imod kritik af al indvandring! Hvis dette lyder som en konspirationsteori, så er forbudet åbenbart allerede indført i Tyskland. Men Tyskland under Merkel er jo også et totalitært New World Order-diktatur!

Jeg har ikke kunnet finde andre kilder på, at det er blevet forbudt at kritisere indvandring i Tyskland. Men hvis det er sandt, at et sådant forbud er blevet indført, vil mainstreammedierne jo nok også tie om det, fordi hvis sandheden kommer frem, vil der lyde et ramaskrig blandt befolkningen. De færreste vil vel acceptere en sådan uacceptabel krænkelse af ytringsfriheden.

Hvis de vil indføre den slags forbud i hele EU, herunder Danmark, agter jeg at gøre oprør imod EU. Det vil jeg da ikke finde mig i, hvis vi skal leve i et sådant totalitært regime. 

Hvad mener I andre? Vil I bare finde jer i, hvis EU indfører forbud imod at kritisere indvandring? Jeg ville ikke!

Min holdning til youtubevideoer er, at jeg ser dem kun, hvis de handler om katte eller sjove folk, der falder over løse fortovsfliser. Ovenstående viser, at jeg ikke har grund til at lave om på det.
Men for at svare på EU-delen, så kan EU ikke indføre forbud mod kritik af indvandring på nationalt niveau, for EU har godt nok en domstol, men den er kun til EU-retten og ikke til nationale sager, for her er det kun medlemslandenes retssystem, der er gældende. Og derfor kan EU heller ikke være et diktatur.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...