Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Tigermanden

Ny pædagogik: Alle børn fødes som Muslimer

Recommended Posts

Tigermanden
Skrevet (redigeret)

I de danske vuggestuer og børnehaver er der så småt ved at snige sig en ny, rigtig god pædagogik ind, nemlig den, at man med god ret kan betragte alle børn som Muslimer - i det mindste indtil de fylder 12 år og der med bliver Islamisk myndige. På den måde skal man ikke spekulere så meget over, hvordan man skal behandle børnene forskelligt - da alle jo i princippet er Muslimer. Jeg synes, det er en fin måde at respektere Islam på, det går der ikke skår af ikke-nydanskerne af - de kan jo bare leve videre, som de vil, når de er færdige med at gå i børnehave.

Vuggestuepædagog Bushra Naseem forklarer: »Ifølge islam bliver man myndig, når man er 12 år. Så i mine øjne er alle børn jo i princippet muslimer, indtil de bliver 12 år. Derefter tager de selv deres valg.«

https://jyllands-posten.dk/debat/breve/article4587216.ece/

islam-884825_960_720.jpg

Redigeret af Tigermanden
  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Dit billede ligner en buttplug.

• Vred 1
  • Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Al religiøs hjernevask at børn burde forbydes. Man burde straffe det på lige fod med, som når pædofile groomer små børn og forsøger at manipulere dem til sex. Det er to sider af samme sag. Nemlig manipulation og hjernevask af børn.

Jeg er også imod, at vi i Danmark konfirmerer børn og unge når de kun er 13-15 år gamle. De burde først konfirmeres, når de bliver myndige, som i Danmark er 18 år. Det er en slags åndelig pædofili, når voksne danskere hjernevasker og bestikker 13-15 årige unge her i landet til at lade sig konfirmere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vandpytten
For 1 time siden, Tigermanden skrev:

Jeg synes, det er en fin måde at respektere Islam på, det går der ikke skår af ikke-nydanskerne af - de kan jo bare leve videre, som de vil, når de er færdige med at gå i børnehave.

Jeg starter som regel min dag med 5-6 Wiibroe Porter - hvad er DIN undskyldning?

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Nej. Her i Danmark er børnene i princippet kristne. I muslimske lande forholder det sig måske anderledes. Jeg kan ellers godt lide tanken om, at alle børn i muslimske lande, er 'normale' indtil religionen tager dem. Men det tror jeg ikke er tilfældet. Dertil er religionen for betændt. Men det kunne jo være fedt for de børn, lige få en leverpostejmad og et normalt liv. ;)
https://www.google.dk/search?source=hp&ei=O9giXvykOc7LwALSs4ewBw&q=lad+de+små+børn+komme+til+mig+bibelen&oq=Lad+børnene+komme+til+mig+&gs_l=psy-ab.1.2.0i22i30l5.10724.19178..24394...0.0..0.90.1648.26......0....1..gws-wiz.......0j0i131j0i10.SYB5-3YuFZw

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

image.png.c099633373101cfcd0d5f0715a5dc784.png

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, Hanne1993 skrev:

Trolleri. Det kraftedme til at få endnu længere hængepatter af med trolls!

H.

Ren strukturel racisme!

Du må så skrive til Jyllandsposten, at de troller.

Redigeret af Tigermanden
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
1 time siden, Vandpytten skrev:

Jeg starter som regel min dag med 5-6 Wiibroe Porter - hvad er DIN undskyldning?

Du må klage til Jyllandsposten.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

At en enkelt vuggestuepædagog mener dette er ikke nødvendigvis ensbetydende med, at det er noget generelt. Heldigvis.

Og skulle hun virkelig have ret (hvilket jeg tvivler på), så vil jeg da bare prise mig lykkelig for, at jeg ikke længere har børn, der skal i institution.

Jeg mener slet ikke, at vuggestuer og børnehaver skal blande sig i børnenes religion, det må være forældrenes opgave.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
El_Nino
For 4 timer siden, Tigermanden skrev:

I de danske vuggestuer og børnehaver er der så småt ved at snige sig en ny, rigtig god pædagogik ind, nemlig den, at man med god ret kan betragte alle børn som Muslimer - i det mindste indtil de fylder 12 år og der med bliver Islamisk myndige. På den måde skal man ikke spekulere så meget over, hvordan man skal behandle børnene forskelligt - da alle jo i princippet er Muslimer. Jeg synes, det er en fin måde at respektere Islam på, det går der ikke skår af ikke-nydanskerne af - de kan jo bare leve videre, som de vil, når de er færdige med at gå i børnehave.

Vuggestuepædagog Bushra Naseem forklarer: »Ifølge islam bliver man myndig, når man er 12 år. Så i mine øjne er alle børn jo i princippet muslimer, indtil de bliver 12 år. Derefter tager de selv deres valg.«

https://jyllands-posten.dk/debat/breve/article4587216.ece/

islam-884825_960_720.jpg

Det værste gylle og bræk fra den stribe haleløse .🤬

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...