Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

enhedslisten voldtægt ?

Recommended Posts

stig6499

Den mand som havde sex med en kvinde i enhedslisten blev dømt for voldtægt i byretten med et års ubetinget fængsel er nu blevet frikendt i østre landsret , historien er at de havde fået noget at drikke og var flere personer i sengen minst 3 personer og kvinden påstod at hun var lesbisk , kvinden havde ikke sagt nej til sex da de havde sex , manden melte sig selv til politiet fordi han går ind for sammetykke erklæring , som ikke eksistere , kvinden havde forinden fortalt manden at hun havde melt ham til politiet , men da han møder op og melte sig selv til politiet fik han at vide hun ikke havde helt ham til politiet , men i byretten sagde hun var hun var blevet voldtaget og hende og hendes veninde vil have erstatning , kvinden ville have erstatning for voldtægt.og veninden ville have erstatning fordi han havde befamlet hende , min mening er at fordi en kvinde råber voldtægt , så skal manden ikke automatisk dømmes for voldtægt , hvad mener i ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg kender i sagens natur ikke til sagen i detaljer, men kender jeg Enhedslistens vælgerskare ret, så er mange kvinder fra Enhedslisten betonfeminister. Og de betragter jo stort set ALT som voldtægt. Så det kan måske tænkes, at de alle har været lidt fulde og så har de dyrket sex og dagen efter har en af betonfeministerne så fortrudt, fordi hun følte sig billig. Og så er det en helt normal reaktion fra en sådan betonfeminist at himle op om at være blevet krænket og skrige MeTOO!! og gå til politi og myndigheder....

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lampefeber

så selvom manden meldte sig selv blev han frikendt. wtf! 

og sikke en holdning at have til kvinder bare fordi de er fra enhedslisten. du burde skamme dig Luciaone

det sagt så er det svært at dømme i andre sager hvor det er ord mod ord og der ellers ingen beviser eller vidner er.

i skulle hellere tænke på alle de kvinder der ikke tør anmelde mændende der voldtager fordi de er bange for ikke at blive troet på og blive dømt af alle andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Sagens kerne er beviserne for om kvinde var i stand til at sige fra eller ej, som sådan som er loven er pt. skal hun sige fra får der er tale om voldtægt medmindre hun ikke er i stand til det.

De to retsinstanserne må derfor have vurderet beviserne forskelligt i forhold til om hun var i stand til at sige fra eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Ren farce.
Bare det, at det tog de 2 kvinder flere dage, at finde ud af, om 'nogen' var blevet krænket. Var man blevet voldtaget, var man sgu nok ikke i tvivl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Og oven i det, er der borgmesterens lange sygemelding. 3 måneder + for at bearbejde en 'ikke voldtægt'. Hvad fanden sker der lige ? Vatøre !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 13 timer siden, Zorglup skrev:

Ren farce.
Bare det, at det tog de 2 kvinder flere dage, at finde ud af, om 'nogen' var blevet krænket. Var man blevet voldtaget, var man sgu nok ikke i tvivl.

de beton feminister har jo krevet erstatning for voldtægt og befamelse , de vil da score kassen oven på den episode , det siger lidt om kvinder 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 6 timer siden, stig6499 skrev:

de beton feminister har jo krevet erstatning for voldtægt og befamelse , de vil da score kassen oven på den episode , det siger lidt om kvinder 

Jeg synes, at hele sagen er underlig og tåget, så svært at vide, hvad der er op og ned. Især når to retsinstanser når frem til to forskellige resultater.

Men netop når der er så meget tvivl, synes jeg at man af retssikkerhedsmæssige grunde bør lade tvivlen komme den anklagede til gode. Det er bedre at få dømt én for lidt end én for meget, er min holdning. 

Derudover tvivler jeg på, at der har fundet en egentlig voldtægt sted. For mig lyder det mest som om, at de alle har været plørefulde og så har de måske dyrket noget gramseri eller sex, hvor den eller de kvindelige parter så har fået kolde fødder dagen derpå. Måske har de nydt det, mens det er foregået og bagefter har de så tænkt, at uha, det var skam nok noget griseri. FY FY, voldtægt!

Man må huske på at feminister er meget bonerte og sexforskrækkede. Derfor kunne jeg aldrig finde på at dyrke sex med en feminist. Nej, lad feministerne dyrke sex med hinanden, så slipper vi andre for deres hysteri og sexforskrækkelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 43 minutter siden, Lucianone skrev:

Jeg synes, at hele sagen er underlig og tåget, så svært at vide, hvad der er op og ned. Især når to retsinstanser når frem til to forskellige resultater.

Men netop når der er så meget tvivl, synes jeg at man af retssikkerhedsmæssige grunde bør lade tvivlen komme den anklagede til gode. Det er bedre at få dømt én for lidt end én for meget, er min holdning. 

Derudover tvivler jeg på, at der har fundet en egentlig voldtægt sted. For mig lyder det mest som om, at de alle har været plørefulde og så har de måske dyrket noget gramseri eller sex, hvor den eller de kvindelige parter så har fået kolde fødder dagen derpå. Måske har de nydt det, mens det er foregået og bagefter har de så tænkt, at uha, det var skam nok noget griseri. FY FY, voldtægt!

Man må huske på at feminister er meget bonerte og sexforskrækkede. Derfor kunne jeg aldrig finde på at dyrke sex med en feminist. Nej, lad feministerne dyrke sex med hinanden, så slipper vi andre for deres hysteri og sexforskrækkelse.

Igen sagens kerne er beviserne for om kvinde var i stand til at sige fra eller ej, sådan som loven er pt. skal hun sige fra før der er tale om voldtægt medmindre hun ikke er i stand til det.

De to retsinstanserne må derfor have vurderet beviserne forskelligt i forhold til, om hun var i stand til at sige fra eller ej og derfor forskellen i dommen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Jeg synes, det er en rigtig svær sag den her. Men ud fra de oplysninger, jeg har læst mig til, synes jeg ikke, at manden skal dømmes for voldtægt. 
De har været i byen, de kysser på kryds og tværs, de er meget fulde. Han vågner, er nok stadig fuld, og tror hun gerne vil have sex. Han har ikke haft intentionen om at voldtage hende. 
Personligt ville jeg ikke ligge mig i en seng med 3 andre, hvis den ene var min b-ven, den anden borgmester, og den tredje en jeg havde kysset med.   Ikke at jeg siger, at voldtægt er i orden meeen, man må godt tænke sig om. Hun er et voksent menneske. 
Jeg forstår ikke, hvorfor hun melder ham, (ud fra de oplysninger jeg har). Jeg synes nok også, at hun ødelægger det for de kvinder, som vitterlig bliver voldtaget. 
Min søster blev voldtaget, da hun sov hos en veninde, hvor hun sov i et rum alene. Så jeg synes lidt denne kvinde burde skamme sig for at melde det, når man tænker på en “rigtig” voldtægt, hvor voldtægtsmanden forsætteligt voldtager en kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...