Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Ræven

Lidt pinligt problem ;)

Recommended Posts

Ræven

Jeg har et problem med at jeg kommer for hurtigt når jeg er sammen med kæresten, uanset hvad jeg/vi næsten har prøvet af stillinger og huller ;)  så er det samme problem, underligt nok, så har jeg faktisk nærmest modsatte problem, når jeg tager mig en håndtur.

Jeg er bevist om at jeg virkelig tænder meget på hende og det måske kan være derfor, men alligevel tænker jeg, at når det er det modsatte når jeg hiver i banditten (selvom jeg forstiller mig hende samtidig) så fatter jeg ikke noget.

Hvad pokker kan der være galt ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Der er da intet pinligt i det. Sex er et ganske naturligt behov på samme niveau som at spise og drikke. Så kan ikke se det pinlige i det. Derudover er det vel kun et sundhedstegn, at du ikke har potensproblemer og er i stand til at komme meget hurtigt.

Jeg kender ikke løsningen. Men jeg synes, at jeg har hørt og læst noget med, at knibeøvelser skulle kunne gøre, at også mænd kan få større kontrol med deres underliv. Du kunne evt. google det og se, om du kan finde noget med det.

Men det er i øvrigt sjovt, som fyre er meget forskellige på det punkt. Nogle fyre kommer i løbet af få øjeblikke. Mens andre kan være en halv eller hel time om det. Underligt, at der er så stor forskel. Selv synes jeg at det ideelle er 10-20 minutters aktivitet. Kortere så får man får lidt ud af det. Og længere så er det jo den rene marathon!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 20 timer siden, Ræven skrev:

Jeg har et problem med at jeg kommer for hurtigt når jeg er sammen med kæresten, uanset hvad jeg/vi næsten har prøvet af stillinger og huller ;)  så er det samme problem, underligt nok, så har jeg faktisk nærmest modsatte problem, når jeg tager mig en håndtur.

Jeg er bevist om at jeg virkelig tænder meget på hende og det måske kan være derfor, men alligevel tænker jeg, at når det er det modsatte når jeg hiver i banditten (selvom jeg forstiller mig hende samtidig) så fatter jeg ikke noget.

Hvad pokker kan der være galt ? 

Ikke andet end du er hurtig i "aftrækket".    😜

Men du kan prøve end et eller flere kondomer for og se om du ikke kan få nedsat følsomheden glansen. Et andet kendt trick er og lade være at "ride" som en kanin men i stedet "køre" i "slowmotion".

Held og lykke med og få styr på "pjoverten", hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...