Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Bare mig.

Så køre rigsretssagen mod Donald Trump.

Recommended Posts

Lucianone

Tja, jeg er enig så langt, at det er et problem, at Trump som både præsident og stor forretningsmand har en masse interessekonflikter. Derfor burde en præsident måske slet ikke være så aktiv indenfor erhverslivet, som Trump er. 

Men jeg tror ikke, at de får flertal i denne sag. Så mon ikke Trump bliver genvalgt, nu hvor det ser ud til, at modkandidaten bliver den 78 årige pigegramser Joe Biden? Tvivler på, at Biden kan vælte Trump af pinden....

I øvrigt fatter jeg ikke, at valget i USA måske kommer til at stå mellem en 74 årig og en 78 årig. Det er jo groteskt, at man ikke kan finde yngre og mere egnede kandidater. Men amerikansk politik har i mange år været en ren farse...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

hvad piver i for i Trump tilhængere , republikanerne har flertal i senatet  , republikanerne griner deres røv i laser over demokraterne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
On 15.1.2020 at 19:39, Lucianone skrev:

Tja, jeg er enig så langt, at det er et problem, at Trump som både præsident og stor forretningsmand har en masse interessekonflikter. Derfor burde en præsident måske slet ikke være så aktiv indenfor erhverslivet, som Trump er. 

Men jeg tror ikke, at de får flertal i denne sag. Så mon ikke Trump bliver genvalgt, nu hvor det ser ud til, at modkandidaten bliver den 78 årige pigegramser Joe Biden? Tvivler på, at Biden kan vælte Trump af pinden....

I øvrigt fatter jeg ikke, at valget i USA måske kommer til at stå mellem en 74 årig og en 78 årig. Det er jo groteskt, at man ikke kan finde yngre og mere egnede kandidater. Men amerikansk politik har i mange år været en ren farse...

Jeg tror heller ikke der kommer flertal mod Trump. Det kan selvfølgelig være at Demokraterne kommer med noget så belastende at senatet bliver nødt til at afsætte Trump, men jeg tvivler på det.

Jeg tror faktisk at rigsretssagen i sidste ende vil skade Demokraterne hvis ikke det lykkes for dem at få ham afsat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...