Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gorm0187

Ejerlejlighed, andelslejlighed eller leje-lejlighed???

Recommended Posts

Gorm0187

Hej,

Min kæreste og jeg er flyttet fra Jylland til københavn i August, og vi har stadig ikke fundet noget permanent at bo i. Vi er stadig i tvivl om, om vi skal købe en ejerlejlighed eller en andelslejlighed, eller finde en lejelejlighed?

Vi har sparet lidt penge op, så vi har råd til de 5% ved boligkøb til 2.000.000 kr. plus minus. Derudover vil vi gerne bo i en radius af 6 km fra KBH Rådhuspladsen, og OGSÅ have råd til at have et liv ved siden af boligafdrag og renter, i 2 indkomster der består af SU og ca. 8 timers arbejde i ugen...

Hvordan ser ejerlejligheders, andelslejligheder og leje-lejligheders fremtid ud?? Hvad er jeres perspektiver, og her nogle eksperter tilstede der kan hjælpe??

DBH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master
On 15.1.2020 at 16:28, Gorm0187 skrev:

Hej,

Min kæreste og jeg er flyttet fra Jylland til københavn i August, og vi har stadig ikke fundet noget permanent at bo i. Vi er stadig i tvivl om, om vi skal købe en ejerlejlighed eller en andelslejlighed, eller finde en lejelejlighed?

Vi har sparet lidt penge op, så vi har råd til de 5% ved boligkøb til 2.000.000 kr. plus minus. Derudover vil vi gerne bo i en radius af 6 km fra KBH Rådhuspladsen, og OGSÅ have råd til at have et liv ved siden af boligafdrag og renter, i 2 indkomster der består af SU og ca. 8 timers arbejde i ugen...

Hvordan ser ejerlejligheders, andelslejligheder og leje-lejligheders fremtid ud?? Hvad er jeres perspektiver, og her nogle eksperter tilstede der kan hjælpe??

DBH

Hvis i er i tvivl mht om hvad det skal være det ene .. så hold jer til en lejelejlighed indtil videre.  i nævner ikke noget om hvor meget i har til sammen af su og løn .. efter skat og alt er betalt ., det ville være lidt nemmer for os herinde og hjælpe 

men og tro man kan købe en ejerlejelughed eller andel .. inde for radius af 6 km til rådhuspladsen .. for 2 mill ...så lever man i en drømme verden .. i kan godt beregne jer på at ligge mindst 2 mill mere oven i ... ryk lidt ud af kbh .. og i vil kunne finde noget der prismæssigt egner sig til jer ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...