Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Forsvarsadvokat

IT - advarsel!

Recommended Posts

Forsvarsadvokat
For 11 minutter siden, Lucianone skrev:

Jeg opdaterede her til formiddag. Men jeg har ikke oplevet nogle problemer indtil videre.

Har du opdateret den der 1903?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
For 39 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

Jeg har nu læst på internettet flere steder, at der er store problemer med version 1903!

Folk har ikke kunnet få det til at virke, og opfordrer andre til at lade være med lige netop denne opdatering som ikke kommer automatisk!

Derimod er det vigtigt, at man går ind i Windows Update for at se, om der er nye opdateringer ved at klikke på søg efter opdateringer!

Nye automatiske opdateringer kommer netop ikke lige med det samme, der går nogle dage før de dukker op på ens computer!

Ellers er jeg enig i, at den seneste opdatering er meget vigtigt at få ind på sin pc hvor man har WIn10!

Ja ja, man kan sikkert læse om alskens ulykker alle steder.

337719255_Ashampoo_Snap_17.januar2020_11h32m33s_001_.png.7e59d6fad41294815fefe3cb31ba7ddd.png

Jeg kan så ikke erindre og have gjort noget specielt for at installere den omtalte version og har heller ikke haft problemer med at gøre det. Måske en her bare har været svineheldig med hele tre enheder ?

Hilsen Mig.

Redigeret af Bare mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Køb en mac så har man ikke de problemer :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 4 timer siden, Bare mig. skrev:

Ja ja, man kan sikkert læse om alskens ulykker alle steder.

337719255_Ashampoo_Snap_17.januar2020_11h32m33s_001_.png.7e59d6fad41294815fefe3cb31ba7ddd.png

Jeg kan så ikke erindre og have gjort noget specielt for at installere den omtalte version og har heller ikke haft problemer med at gøre det. Måske en her bare har været svineheldig med hele tre enheder ?

Hilsen Mig.

Ok men jeg havde læst den her:

https://forum.komputer.dk/forum/windows-10/emne/store-problemer-med-at-opdatere-til-vers-1903-i-windows-10/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 16 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

Der står der jo også lige nøjagtig hvad problemet med installeringen var, Panda antivirus. Hvor svært kan det være .......................................   😉

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 2 timer siden, Bare mig. skrev:

Der står der jo også lige nøjagtig hvad problemet med installeringen var, Panda antivirus. Hvor svært kan det være .......................................   😉

Hilsen Mig.

Jeg har nu opdateret til 1903!

Hvordan får jeg så den seneste 1909?

Har du den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Forsvarsadvokat skrev:

Jeg har nu opdateret til 1903!

Hvordan får jeg så den seneste 1909?

Har du den?

Det var så nemt nok og få Version 1903.   😉

Jeg er ikke bekendt med der skulle være en nyere end version 1903 til W10 Home, men en simpel søgning med google bragte spisesedlen til version 1909 frem:  https://support.microsoft.com/da-dk/help/4517245/feature-update-via-windows-10-version-1909-enablement-package

Hilsen Mig.

Redigeret af Bare mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 13 timer siden, Bare mig. skrev:

Det var så nemt nok og få Version 1903.   😉

Jeg er ikke bekendt med der skulle være en nyere end version 1903 til W10 Home, men en simpel søgning med google bragte spisesedlen til version 1909 frem:  https://support.microsoft.com/da-dk/help/4517245/feature-update-via-windows-10-version-1909-enablement-package

Hilsen Mig.

Ok! - Men 1909 fremgår ikke at Windows Update så vidt jeg kan se!

Har du installeret 1909?

Bortset fra det så tog det ca. 2 timer at installere 1903, plus en efterfølgende opdatering til 1903

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 2 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

Ok! - Men 1909 fremgår ikke at Windows Update så vidt jeg kan se!

Har du installeret 1909?

Bortset fra det så tog det ca. 2 timer at installere 1903, plus en efterfølgende opdatering til 1903

Jamen, så må jeg jo prøve at oversætte fra Microsoft'isk snak til pure Dansk. Hvis du ellers har passet dine opdateringer, vil det OS du har liggende på din computeren nu (version 1903), svare til at du har installeret Version 1909, som dit OS ville hedde hvis det var en ren nyinstallation.

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 21 timer siden, Bare mig. skrev:

Jamen, så må jeg jo prøve at oversætte fra Microsoft'isk snak til pure Dansk. Hvis du ellers har passet dine opdateringer, vil det OS du har liggende på din computeren nu (version 1903), svare til at du har installeret Version 1909, som dit OS ville hedde hvis det var en ren nyinstallation.

Hilsen Mig.

Mange tak for denne oversættelse-he-he!

Og ja jeg opdaterer hver dag, og søger efter opdateringer hver dag.

Så med 1903 er jeg up to date! :D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...