Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
tiktokfamous69

????

Recommended Posts

Lucianone
For 9 timer siden, modpol skrev:

Hvis det er nogen trøst, så synes jeg der for få bøsser og for mange lesbiske :)

He he. Nogle heteromænd kan ikke lide bøsser. Men så må de prøve at tænke som du. Nemlig at de bør se det som en fordel, at mænd er bøsser. Fordi så er der mindre konkurrence om damerne! Så de bør derfor ikke se bøsser som nogen trussel - medmindre det er fordi, de er angste for at blive lagt an på af dem!

Der er dog nogle heteromænd, der - fejlagtigt - tror, at bare fordi man er til mænd, så hopper man på hvem som helst. Bøsser har jo også standarder. Bestemte typer de tænder på. Bøsser er faktisk meget mere kræsne end heteromænd, netop fordi udvalget i mænd er langt højere end udvalget i kvinder. Derfor bliver mange bøsser faktisk ret kræsne. Nogle vil kun have helt unge fyre. Andre kun muskuløse fyre. Andre igen vil kun have modne dominerende fyre. O.s.v.

Det er mit indtryk, at heterofyre generelt går mere på kompromis og er mindre kræsne. Altså selvom en fyr måske ideelt set foretrækker en storbarmet ung kvinde på 25, så tager han måske også en villig småfed dame på 45, netop fordi der måske ikke lige er en ung storbarmet kvinde på 25 til rådlighed. I bøsseverdenen behøver man ikke gå så meget på kompromis, fordi der kan man som regel godt finde stort set en hvilken som helst type. Selvom man er 50, er det f.eks. ikke så svært at finde en ung fyr på 25, hvis det er DET, man vil have. Jeg kendte på et tidspunkt perifært en fedladen bøsse på 46-47 år. Han var ret grim og vejede 140 kg! På trods af dette, rendte han rundt med den ene unge og lækre fyre efter den anden (18-30 år alle sammen). Fordi de tændte på ham, fordi han var en rigtigt dominerende og aktiv daddy-type. Og der er mange unge fyre, der går efter en sådan type.

Det ville være ret utænkeligt, at en fedladen heterofyr sidst i 40´erne ville kunne score lige så mange unge kvinder. Men i bøsseverdenen er det nemmere. Især hvis vi taler om en aktiv og dominerende daddy-type. De er i ret høj kurs blandt de passive unge feminine bøsser...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 10 timer siden, Lucianone skrev:

...Men så må de prøve at tænke som du. Nemlig at de bør se det som en fordel, at mænd er bøsser. Fordi så er der mindre konkurrence om damerne! Så de bør derfor ikke se bøsser som nogen trussel ...

Præcist jeg er for enhver ting som øger mine mulighed med pigerne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 22 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg mindes nu ikke have oplevet det, du beskriver der. Altså at være blevet truet fordi jeg har spurgt en fyr, om han var til det ene eller det andet. De fleste svarer enten pænt eller også snakker de bare udenom, hvis de ikke vil have frem, at de er til deres eget køn.

Jeg tror der er stor forskel på i hvilken situation spørgsmålet bliver stillet. Den situation jeg har i tankerne er, et (tilsyneladende?) heteroseksuelt forhold, hvor kvinden spørger sin mand om han er bøsse.

Du kommer sådan set selv lidt ind på det et par steder:

For 11 timer siden, Lucianone skrev:

Ja, nogle bruger det som skældsord. Men hvis man ER bøsse, bliver man jo ikke stødt af det. Det er vel værre at blive kaldt det, hvis man ikke er det he he

For 11 timer siden, Lucianone skrev:

He he. Nogle heteromænd kan ikke lide bøsser. Men så må de prøve at tænke som du. Nemlig at de bør se det som en fordel, at mænd er bøsser. Fordi så er der mindre konkurrence om damerne! Så de bør derfor ikke se bøsser som nogen trussel - medmindre det er fordi, de er angste for at blive lagt an på af dem!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 22 timer siden, Ieet skrev:

Hej Entrelac,

Man kan sagtens reagere kraftigt og afvise en "beskyldning" uden at komme med trusler om vold eller andet.

Jeg tvivler på at mange heteroseksuelle mænd vil reagere med trusler om vold eller andet hvis du spørger til om de skulle være til mænd. Lidt flere, men langt under halvdelen vil reagere med trusler hvis du råber det efter dem som et skændsord.

Med venlig hilsen

Ieet 

Der er forskel på hvordan mennesker reagerer.;)

Nu kunne jeg ikke finde på, at spørge en fremmed mand, om han er til mænd, nok nærmere det modsatte, hvis jeg skulle være i tvivl.:D

Situationen, som jeg beskrev tidligere er den, hvor kvinden i et (tilsyneladende?) heteroseksuelt forhold, spørger sin mand om han er bøsse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
Skrevet (redigeret)
For 6 minutter siden, Entrelac skrev:

Jeg tror der er stor forskel på i hvilken situation spørgsmålet bliver stillet. Den situation jeg har i tankerne er, et (tilsyneladende?) heteroseksuelt forhold, hvor kvinden spørger sin mand om han er bøsse.

Du kommer sådan set selv lidt ind på det et par steder:

Det under mig ikke at du omgås så vrede og hadefulde mænd som så let vil gribe til vold og voldtægt, men det får dine racistiske argumenter om adfærd til at lyde endnu mere hult og ubegrundet.

Redigeret af modpol
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg kan slet ikke blive fornærmet over at blive kaldt bøsse. Fordi for det første er jeg åben om, at jeg er til begge sider. Og jeg synes ikke, at det er værre at være til det ene end til det andet. Og for det andet, så er jeg ikke præget af den der religiøse tankegang om, at sex med folk af eget køn skulle være mere syndigt end sex med folk af modsatte køn, fordi det "ikke er naturligt og to mænd eller to kvinder kan ikke formere sig med hinanden". Den køber jeg slet ikke! Fordi hvis sex kun var til for formeringens skyld, ville 99,9% af al heterosex også være syndigt - da langt det meste heterosex IKKE fører til børn! Så så længe sex er for forhøjelsens skyld, er det bedøvende og aldeles ligegyldigt, om man dyrker sex med det ene eller det andet køn....

Mange gange mener jeg, at sex med eget køn endda er fordelagtigt, fordi:

- to mænd eller to kvinder kan ikke avle børn. Det gør at man slipper for risikoen for uønsket graviditet.

- to mænd eller to kvinder forstår hinanden bedre end en mand og en kvinde. Som mand er det f.eks. svært for mig at vide, hvad en kvinde vil have, men jeg ved, hvad en mand vil have!

- mænd har meget større sexdrive end kvinder. Derfor er det som regel meget nemmere at finde en anden mand til hurtig fuck-and-forget-sex end det er at finde en kvinde til samme.

- med en fyr kan man være fleksibel. Man kan være både aktiv og passiv. Og det giver flere kombinationsmuligheder end ved heterosex. Så bliver det ikke så ensformigt og kedeligt.

- mænd dyrker som regel sex for fornøjelsens skyld. De kræver som regel ikke noget til gengæld. Kvinder er tit beregnende og enten vil de have penge til gengæld. Eller også vil de have tjenester eller en eller anden form for opmærksomhed eller hengivenhed. Det gør kvinder mere komplicerede.

- der er langt større udvalg udi villige fyre end der er udi villige kvinder. Jeg lyver ikke, når jeg siger, at for hver gang jeg får ét sextilbud fra en kvinde, får jeg 100 fra fyre. Det lyder vildt, men sådan ER det bare. Det betyder, at skal jeg have en kvinde, må jeg typisk tage til takke med f.eks. en 50 årig kvabset kvinde i overgangsalderen. Men vil jeg have en fyr, kan jeg sagtens finde en flot ung fyr på 22. Så det er nemmere at score en partner af kvalitet, hvis man går efter en fyr fremfor efter en dame.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg kan slet ikke blive fornærmet over at blive kaldt bøsse. Fordi for det første er jeg åben om, at jeg er til begge sider. Og jeg synes ikke, at det er værre at være til det ene end til det andet. Og for det andet, så er jeg ikke præget af den der religiøse tankegang om, at sex med folk af eget køn skulle være mere syndigt end sex med folk af modsatte køn, fordi det "ikke er naturligt og to mænd eller to kvinder kan ikke formere sig med hinanden". Den køber jeg slet ikke! Fordi hvis sex kun var til for formeringens skyld, ville 99,9% af al heterosex også være syndigt - da langt det meste heterosex IKKE fører til børn! Så så længe sex er for forhøjelsens skyld, er det bedøvende og aldeles ligegyldigt, om man dyrker sex med det ene eller det andet køn....

Mange gange mener jeg, at sex med eget køn endda er fordelagtigt, fordi:

- to mænd eller to kvinder kan ikke avle børn. Det gør at man slipper for risikoen for uønsket graviditet.

- to mænd eller to kvinder forstår hinanden bedre end en mand og en kvinde. Som mand er det f.eks. svært for mig at vide, hvad en kvinde vil have, men jeg ved, hvad en mand vil have!

- mænd har meget større sexdrive end kvinder. Derfor er det som regel meget nemmere at finde en anden mand til hurtig fuck-and-forget-sex end det er at finde en kvinde til samme.

- med en fyr kan man være fleksibel. Man kan være både aktiv og passiv. Og det giver flere kombinationsmuligheder end ved heterosex. Så bliver det ikke så ensformigt og kedeligt.

- mænd dyrker som regel sex for fornøjelsens skyld. De kræver som regel ikke noget til gengæld. Kvinder er tit beregnende og enten vil de have penge til gengæld. Eller også vil de have tjenester eller en eller anden form for opmærksomhed eller hengivenhed. Det gør kvinder mere komplicerede.

- der er langt større udvalg udi villige fyre end der er udi villige kvinder. Jeg lyver ikke, når jeg siger, at for hver gang jeg får ét sextilbud fra en kvinde, får jeg 100 fra fyre. Det lyder vildt, men sådan ER det bare. Det betyder, at skal jeg have en kvinde, må jeg typisk tage til takke med f.eks. en 50 årig kvabset kvinde i overgangsalderen. Men vil jeg have en fyr, kan jeg sagtens finde en flot ung fyr på 22. Så det er nemmere at score en partner af kvalitet, hvis man går efter en fyr fremfor efter en dame.

Nu skal jeg ikke forsvare Biblen, men in all fairness, så er årsagen ikke formering, men at man kun kan gifte sig med en af det modsatte køn og at al sex udenfor ægteskaber er synd. Dvs. at en homoseksuel er at sidestille med en person som har sex føre og uden for ægteskabet og dermed lever i synd.

Dvs at det gør de fleste af os sådan set, dermed er Biblen reelt ikke mere fordømmer over for homoseksuelle end for resten af os, det er meget enten eller.

Redigeret af modpol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 26 minutter siden, modpol skrev:

Nu skal jeg ikke forsvare Biblen, men in all fairness, så er årsagen at ikke formering men at man kun kan gifte sig med en af det modsatte køn og at al sex uden for ægteskaber er synd. Dvs. at en homoseksuel er sidestille med en person som har sex føre og uden for ægteskabe og dermed lever i synd.

Dvs at det gør de fleste af os sådan set, dermed er Biblen reelt ikke mere fordømmer over for homoseksuelle end for resten af os, det er meget enten eller.

Tja, men så når man som jeg alligevel ikke er i gift, så kan man reelt kun være en synder, uanset om man har sex med en mand eller en kvinde. Så kan man lige så godt tage en mand, fordi Gud har allerede dømt én som synder uanset hvad he he

Jeg mener ikke, at man kan forlange, at man skal kunne undvære sex, bare fordi man ikke er gift. Derfor agter jeg skam ikke at følge Biblens bud/påbud.

Jeg vil endda gå så langt som til at sige, at jeg mener, at Biblen taler imod menneskets natur, når den sådan forsøger at undertrykke et helt normalt fysiologisk behov som sex er. Erfaringen viser, at stort set ingen reelt kan leve i cølibat. Katolske præster bliver så desperate over manglen på kvinder, at de i stedet hopper på enhver ung dreng, de kan opstøve inden for kirkens eget regi. Vidste I for øvrigt, at den seksuelle lavalder i Vatikanet i mange år var den laveste i hele Europa? Den lød på12 år! Så tænker man jo sit...de havde vel en lavalder på 12 i Vatikanet, så præsterne nemmere kunne slippe afsted med at forgribe sig på 12-13 årige alter- og kordrenge....

Efter pres fra omgivelserne, har de dog nu hævet den seksuelle lavalder fra 12 til 18:

https://www.gaystarnews.com/article/vatican-city-raises-age-consent-12-18-following-scandals120713/

Her kan jeg bedre lide satanisternes syn på DEN sag. De mener, at al sex, som ikke går ud over andre mennesker, er helt okay. At Satan ikke har noget imod, at mennesker hygger sig med hinanden, så længe alt sker frivilligt og ingen bliver voldtaget. Her har Satan i virkeligheden et mere menneskekærligt syn på sagen end den kristne Gud har! Satanister skelner heller ikke mellem homo- og heteroseksuel sex.

Nej, jeg er ikke praktiserende satanist (dog vil kristne sikkert hævde, at jeg har et satanisk syn på sex he he). Men påpeger bare det pudsige i, at Satan på visse punkter faktisk virker mere tolerant og tilgivende end Gud, som ellers hævdes at være den gode af de to....

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Tja, men så når man som jeg alligevel ikke er i gift, så kan man reelt kun være en synder, uanset om man har sex med en mand eller en kvinde. Så kan man lige så godt tage en mand, fordi Gud har allerede dømt én som synder uanset hvad he he

Det man sige ja.

For mig personligt handler det nu mere om hvorvidt det er korrekt som ingen afhænger af evidens. Jeg er nød til at se for at tro, hvis det var evidens for at det var korrekt, så ville jeg dog seriøst overveje at blive kristen og ikke forsætte med at leve som jeg gør. Men uden evidens giver det ikke mening at lave mit liv om.

For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Her kan jeg bedre lide satanisternes syn på DEN sag. De mener, at al sex, som ikke går ud over andre mennesker, er helt okay. At Satan ikke har noget imod, at mennesker hygger sig med hinanden, så længe alt sker frivilligt og ingen bliver voldtaget. Her har Satan i virkeligheden et mere menneskekærligt syn på sagen end den kristne Gud har! Satanister skelner heller ikke mellem homo- og heteroseksuel sex.

Nej, jeg er ikke praktiserende satanist (dog vil kristne sikkert hævde, at jeg har et satanisk syn på sex he he). Men påpeger bare det pudsige i, at Satan på visse punkter faktisk virker mere tolerant og tilgivende end Gud, som ellers hævdes at være den gode af de to....

Jeg vil ikke sige at Satan er mere tolerant og tilgivende end Gud, hans formål er jo bare at give slip og ikke have regler. Derfor er Satan heller imod vold og voldtægt, så det er ikke korrekt at Satan går ind for al sex som ikke går ud over andre mennesker, han går ind for ingen regler og derfor også for sex imod andre vilje, og velbehag - dvs sex med børn, dyr, voldssex som SM osv alt sammen er ok ud fra din filosofi. Ikke noget krav om frivillighed der, derimod viser biblen at dæmoner elsker vold, undertrykkelse og blodsudgydelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
On 17.1.2020 at 10:31, Lucianone skrev:

Vidste I for øvrigt, at den seksuelle lavalder i Vatikanet i mange år var den laveste i hele Europa? Den lød på12 år! Så tænker man jo sit...de havde vel en lavalder på 12 i Vatikanet, så præsterne nemmere kunne slippe afsted med at forgribe sig på 12-13 årige alter- og kordrenge....

Efter pres fra omgivelserne, har de dog nu hævet den seksuelle lavalder fra 12 til 18:

Hej Lucianone,

Ikke at jeg vil forsvare Vertikanet, men siden 1983 har deres lavalder for kvinder været 14.

Det matcher i øvrigt Italien som det ligger midt i. 

All sex outside of marriage is illicit, and therefore the only lawful consent that may be made for sexual relations is the consent between a husband and a wife. Canon 1083 of the 1983 Code of Canon Law states that "A man before he has completed his sixteenth year of age and a woman before she has completed her fourteenth year of age cannot enter into a valid marriage."

https://en.wikipedia.org/wiki/Ages_of_consent_in_Europe#Vatican_City

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...