Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Forsvarsadvokat

Uønsket kultur i Danmark?

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

https://denkorteavis.dk/2020/indvandrerkvinde-fik-en-oeretaeve-i-foedesengen-hun-havde-foedt-en-pige-det-bestialske-drab-paa-nyfoedt-irakisk-pige-kommer-ikke-bag-paa-jordemoder/

"Indvandrerkvinde fik en øretæve i fødesengen: Hun havde født en pige – det bestialske drab på nyfødt irakisk pige kommer ikke bag på jordemoder.

I dag mandag skal en 34-årig irakisk mand med dansk statsborgerskab ved et nævningeting i Glostrup forklare, hvordan det kunne gå til, at en otte uger gammel pige døde som følge af sine kvæstelser.

Der var blandt andet tale om 31 brækkede ribben og kraniebrud for slet ikke at tale om sammenklapning af lungerne, iltmangel og svære hjerneskader.

I retten forklarede den 24-årige moder i fredags, at hendes mand ønskede en dreng og derfor ikke ville have barnet, fordi de i forvejen havde to piger."

Er dette en kultur vi ønsker i Danmark?

Faderen kan ikke udvises, da han har dansk statsborgerskab!

Der må være noget galt med vores lovgivning, når vi ikke kan tage statsborgerskabet fra en morder, og efter endt afsoning sende ham retur til sin egen muslimske kulturkreds?

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Der er alt for mange arabere, der alt for hurtigt får dansk statsborgerskab. Efter min mening bør de betragtes som gæster, indtil de i årevis har vist, at de kan begå sig i landet og ønsker integration. Samt ønsker at følge danske spilleregler. 

Så er der problemet med andengenerationsindvandrerne. Problemet er, at de er født i Danmark og derfor betragtes som danskere og ofte tildeles dansk statsborgerskab automatisk. Men det gør dem jo ikke til danskere! For ofte er deres kultur og mentalitet meget udansk. De kan være søde nok som små. Men lige så snart de bliver 5-7 år gamle, bliver de indoktrineret og hjernevasket med Islam og dens fundamentalisme. Og når de er teenagere er mange af dem nogle bøller. Jeg synes ikke, at sådanne børn nødvendigvis bør have dansk statsborgerskab når de fødes. Eller rettere så burde man kunne tage det fra dem, når de fylder 18 - hvis de ikke har opført sig pænt og udvist lyst og evne til at indordne sig i det danske samfund. De fleste hardcore kriminelle arabere er teenagedrenge og unge mænd i 20´erne, som faktisk er født i landet. Hvad stiller man op med dem?

Apropos religiøs indoktrinering af børn, så burde der måske lovgives imod den slags? Man må jo ikke give børn alkohol og tobak, ligesom man ikke må have sex med dem. Men hvorfor må man godt hjernevaske børn med religiøs fundamentalisme? Det er da på mange måder lige så skadeligt som de andre ting, da et barn kan blive fordummet og dermed kan tage skade resten af livet ved at blive hjernevasket med religiøs fundamentalisme....

Af samme grund burde konfirmationsalderen sættes op til 18 år. Jeg synes ikke, at det er et godt signal, at man i Danmark bestikker 13-15 årige unge mennesker med penge og gaver for at få dem til at sige ja til Jesus og Gud! Helt ærligt ville de fleste unge sige nej til konfirmation, hvis det ikke var for gaverne! Jeg synes, at der er et misforhold imellem, at man ikke må sælge alkohol og tobak til unge under 15-16 år. Men man må godt bestikke dem til at blive kristne....

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Seeckt

Jeg ville nu lige få undersøgt om man ikke kan fratage alligevel. Man har allerede (med rette) flyttet grænsen ved at bruge paragraffen imod IS krigere. Og de har vel underskrevet samme erklæring som ham her, nemlig at man vil overholde landets love og være tro mod Grundlovens værdier. Måske er det tid til at sænke tærsklen, indtil de har lært det. For nej, dette mord her er ikke noget han er blevet til i Danmark, det er noget han har valgt til trods for Danmark. Det er et produkt af hans egentlige identitet, en pervertering godt nok (de fleste irakere slår næppe deres døtre ihjel), men det er ikke her han har fået dén idé. Det er tilmed totalt hjernedødt, for hvor er det lige at kønnet afgøres? Det er hans sperm som afgør om der kommer et X-kromosom mere (pige) eller et Y-kromosom (dreng). Han ka bare stikke lussinger til sig selv.

I al fald skal han behandles uden særhensyn. Havde en rigtig kulturdansker gjort det, ville han gå for at være komplet vanvittig og ryge til forvaring på ubestemt tid. Så hvis man ikke tør give ham den bedste straf (15 års fængsel, pas væk og herefter hjem til Irak), så giv ham i det mindste forvaring - akkurat som en dansker ville få. Der skal simpelthen ikke være noget scenarie hvor dette misfoster kan leve i Danmark udenfor tremmer igen - nogensinde. Og så satser jeg lidt på de indsattes moralske evner, når han skal ind og sidde.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Det er en tragisk hændelse. 
Desværre ikke kun set i fx. kulturer fra mellemøsten, men også set herhjemme i visse kulturer. 

Drengebørn har været og er fortrukket i mange kulturer - og det høre naturligvis ikke hjemme i danmark. Det har jo intet at gøre med lovgivningen om dansk statsborgerskab. Hvis vi igen, er ude i noget med at muslimer ikke kan accepteres på denne baggrund, så er man røget af sporet igen. Det er ikke specielt muslimsk at foretrække drengebørn. 

Det sagt.. så bør man naturligvis se på hvor det halter med integrationen, hvis det er det som lægger grund her. Det behøver det nu ikke være, da vi ikke kan hæfte dette på en bestemt kultur.. eller på udlændinge alene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rudi W
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

https://denkorteavis.dk/2020/indvandrerkvinde-fik-en-oeretaeve-i-foedesengen-hun-havde-foedt-en-pige-det-bestialske-drab-paa-nyfoedt-irakisk-pige-kommer-ikke-bag-paa-jordemoder/

"Indvandrerkvinde fik en øretæve i fødesengen: Hun havde født en pige – det bestialske drab på nyfødt irakisk pige kommer ikke bag på jordemoder.

I dag mandag skal en 34-årig irakisk mand med dansk statsborgerskab ved et nævningeting i Glostrup forklare, hvordan det kunne gå til, at en otte uger gammel pige døde som følge af sine kvæstelser.

Der var blandt andet tale om 31 brækkede ribben og kraniebrud for slet ikke at tale om sammenklapning af lungerne, iltmangel og svære hjerneskader.

I retten forklarede den 24-årige moder i fredags, at hendes mand ønskede en dreng og derfor ikke ville have barnet, fordi de i forvejen havde to piger."

Er dette en kultur vi ønsker i Danmark?

Faderen kan ikke udvises, da han har dansk statsborgerskab!

Der må være noget galt med vores lovgivning, når vi ikke kan tage statsborgerskabet fra en morder, og efter endt afsoning sende ham retur til sin egen muslimske kulturkreds?

Din mening?

Nej, Forsvarsadvokat, det er ikke en kultur, der overhovedet burde have haft indpas i Danmark.

Jeg har også læst om det umenneskelige drab på den lille pige - tænk, bare 1½ måned....

Det blev den lille piges korte besøg i denne verden!

Hvad var der sket? Jo, hendes far ville ikke have flere piger. I Retten i Glostrup udtalte moderen: "Jeg overvejede selvmord, han pressede mig og sagde - Pigen skal dø, barnet skal dø! Begge er fra Irak og nu tiltalt for at have dræbt den lille pige.

https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE11869020/tiltalt-for-drab-paa-spaedbarn-min-mand-ville-ikke-have-flere-piger

Thomas Sneum vender det hele, så det kommer til at passe med de kulturradikale tvangstanker om "integrationen, der skal lykkes." Jeg ser det sådan, at den kultur som disse forældre kommer fra ikke kan integreres i den danske, det burde slet ikke forsøges.

Redigeret af Rudi W

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 9 minutter siden, Rudi W skrev:

https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE11869020/tiltalt-for-drab-paa-spaedbarn-min-mand-ville-ikke-have-flere-piger

Thomas Sneum vender det hele, så det kommer til at passe med de kulturradikale tvangstanker om "integrationen, der skal lykkes." Jeg ser det sådan, at den kultur som disse forældre kommer fra ikke kan integreres i den danske, det burde slet ikke forsøges.

I de sidste tre år er hele 22 Danske børn dræbt af deres forældre, jeg tror Thomas har en pointe.

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwit_Y6WxoDnAhVOwsQBHZYqBQ8QFjADegQIBBAB&url=https%3A%2F%2Fnyheder.tv2.dk%2F2019-06-12-ekspert-et-moenster-gaar-igen-naar-foraeldre-slaar-deres-boern-ihjel&usg=AOvVaw3GyfOO4WjG9kldHmNExF0c

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 1 time siden, Zorglup skrev:

Etniske danske børn ?

Jeps, og det har været sådan igennem tiderne i vel nok alle kulturer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
1 time siden, Jojojo skrev:

Jeps, og det har været sådan igennem tiderne i vel nok alle kulturer.

Jeg tror så at årsagerne er vildt forskellige. Samlivsproblemer som skilsmisser trigger en del mænd og så selvfølgelig psykisk sygdom. Men det med at dræbe baby, fordi den har det 'forkerte' køn, syntes ikke at være særligt dansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 39 minutter siden, Zorglup skrev:

Jeg tror så at årsagerne er vildt forskellige. Samlivsproblemer som skilsmisser trigger en del mænd og så selvfølgelig psykisk sygdom. Men det med at dræbe baby, fordi den har det 'forkerte' køn, syntes ikke at være særligt dansk.

Det kan du godt ha ret ind. 

Fænomenet er dog meget velkendt også  i vores kultur, og jeg er peronligt ofte blevet spurgt om jeg ikke er ked af ikke at havde fået en dreng, efter vi fik to piger i rap. I de gamle dage var det et ønske i specielt landmænd og håndværks familier at få en eller flere dreng som kunne videre føre bedriften. 

At en mand fra udland myrder sit tredje barn som også er en pige tilskriver jeg dog et sygt hjerne, fordi hellere ikke i den Iranske kultur myrder man bare alle piger som bliver født, eller hvert tredje barn.

Når det er sagt så står der noget i bibelen som er i nærheden af dette.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...