Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
laurits95

Forskel på Gifflar

Recommended Posts

laurits95

Er det bare mig, eller er der forskel på hvilken pose Pågen Gifflar man får fat på?

For det meste er de bløde og saftige, mens de andre gange er helt tørre og nærmest hårde at tygge i.

Jeg har udviklet en teori om, at der må være to seperate produktionsbånd i Pågen-fabrikken: Et til de gode og et til de dårlige poser.

c480bba3cce2a6dbe1e30337c1208311f0183802.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
1 time siden, laurits95 skrev:

Er det bare mig, eller er der forskel på hvilken pose Pågen Gifflar man får fat på?

For det meste er de bløde og saftige, mens de andre gange er helt tørre og nærmest hårde at tygge i.

Jeg har udviklet en teori om, at der må være to seperate produktionsbånd i Pågen-fabrikken: Et til de gode og et til de dårlige poser.

c480bba3cce2a6dbe1e30337c1208311f0183802.jpg

Der er noget, der tyder på de har bageri i både Malmø og Gøteborg. For mig vil det virke ulogisk at de har en bagelinje til gifler begge steder. Formoder de i stedet har to bagemestre på bagelinjen, en god og en knap så god efter din smag.   🙂

https://da.wikipedia.org/wiki/Pågen

Hilsen mig.

Redigeret af Bare mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Handler om produktionsdato, det er med dem som med alt andet kage, jo ældre det er des mere tørt bliver det, og har posen først været åben, går det stærkt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...