Jump to content
Velkommen til DinDebat
Ancia

Synes I, det er OK at prutte i andres selskab?

Recommended Posts

Ancia

Ja, hvad mener I om det. Synes I, det er OK at prutte i andres selskab. -OG jeg snakker ikke om, at man kommer til at slå en enkelt prut, det kan jo ske for alle...., Jeg mener, når folk sidder og prutter gentagende gange i flere timer? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Det vil jeg gerne frabede mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

Jeg prutter altid om prisen, og man er jo gerne mindst 2 personer til en handel ;)

Også selvom jeg ikke er jyde !

Spøg til side. Har man meget luft i maven, så må man jo nok enten gå uden for eller på badeværelset, og ordne problemet der.

Men det kan være svært visse steder jo. Fx midt i en menneskemængde til en koncert, eller et overfyldt DSB-tog.

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Det kommer an på selskabet og situationen.

Hvis man sidder i et større selskab, bør man prøve at holde sig. Ellers må man gå på toilettet eller gå udenfor.

Sidder man derimod i et mindre selskab, hvor man ved, at de andre er okay med f.eks. prutter og bøvser, så kan man jo bare slå sig løs. F.eks. i drengerøvskredse er det vist meget normalt, at man prutter højlydt.

Jeg kender én, som er meget vulgær og både prutter og bøvser højlydt ret ofte. Det har jeg flere gange påtalt, men jeg kan ikke få ham til at lade være. Så spørger jeg ham, om han også gør det på sit job. Så svarer han nej. Men hvis han kan holde sig der, hvorfor skal jeg så altid udsættes for hans vulgariteter? Han siger, at det er fordi vi er gode venner og derfor slapper han af i mit selskab. Javel, fint nok. Men når jeg nu synes det er lidt irriterende, kunne han godt udvise lidt mere pli.

Det er nu ikke fordi jeg er sart. Et par prutter er okay. Men når folk sidder og prutter højlydt hele aftenen, er det noget andet. Så mistænker jeg folk for, om det er en fetish de har. Der findes mennesker, der tænder erotisk på prutter og lort sågar.

Jeg har også en tante, der hele tiden skal føre enhver samtale ind på prutter og afføring. Jeg tror, at hun tænder på det. Hun burde tilmelde sig et eller andet forum for folk, der tænder på Scat og den slags. Det må lige være noget for hende.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
Skrevet (redigeret)
On 11.1.2020 at 18:06, Ancia skrev:

Ja, hvad mener I om det. Synes I, det er OK at prutte i andres selskab. -OG jeg snakker ikke om, at man kommer til at slå en enkelt prut, det kan jo ske for alle...., Jeg mener, når folk sidder og prutter gentagende gange i flere timer? 

Det kommer sørme an på i hvilken situation det sker. 

I den fine stowe er det absolut no go. I resten af huset bør det absolut kun ske under løb ud til toilettet for at få forløsning.

Men skulle der gå hen og komme en kraftig hvirvelvind, når man hænger med hovedet langt nede i maskinrummet på folks køretøj, og alligevel har 10 centimeter for korte arme, må kunden sgi finde sig i det kan brage en gang eller to hvis de vælger at overvære operationen.

Hilsen Mig.

Redigeret af Bare mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, Ancia skrev:

Hvis de kan listes ud, og hverken kan lugtes eller høres, så er det jo ikke et problem, ellers synes jeg det er mangel på respekt.

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

I mange tilfælde synes jeg ikke det er i orden, men det kommer helt an på situationen.

Min chef og jeg prutter tit om kap, men han har dog fordelen ved at han er lidt laktoseintolerant, men samtidig elsker flødeskum og vaniljesauce.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Den gode Hr. Olsen havde skrevet et svar, som egentlig var meget morsomt, men som blev slettet. Men han var inde på de kulturforskelle, der er mellem vesten og østen. Det er rigtigt, at i visse asiatiske lande har man så vidt jeg ved et meget mere afslappet forhold til prutter og afføring. Det giver også god mening, fordi det er jo et naturligt fysiologisk behov, som alle har. Så det er på sin vis lidt underligt, at vi i vesten tabuiserer det så meget. 

I visse asiatiske lande er det lige så normalt, at folk sidder og skider sammen, som det er i vesten med pissoir, hvor f.eks. mænd står på række og urinerer. Dette er så ved at gå lidt af mode, fordi efterhånden er alle toiletter indrettet som sterile og pæne aflukkede toiletter. Det skyldes nok at ungdommen i dag er meget mere blufærdige end før hen, så der er ingen der tør tisse mens andre kan se det. Folk er blevet så sarte og krops/kønsforskrækkede. 

Men det er ret interessant, at vi intet tabu har med at spise sammen, altså maden og drikkevarerne skal ind i kroppen Men hvorfor har vi så et så stort tabu med at folk ser, når vi kommer af med maden og drikkevarerne? Det er jo et præcist lige så naturligt behov som at indtage dem?

Det har sikkert noget at gøre med, at afsondringsorganerne også regnes som værende seksuelle organer. Hvis nu man sked med munden eller pissede med ørerne, ville det sikkert ikke være et så stort tabu he he

Men i øvrigt er det også mærkeligt, at netop afsondringsorganerne også er de mest erotiske steder på kroppen (bortset fra en kvindes bryster måske). Det er sjovt, at disse steder netop opfattes som erotisk æggende, når deres afsondringsfunktioner samtidig er meget tabuiserede og nærmest regnes som ulækre af de fleste mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

altså hvis det er noget de selv kan styre, så synes jeg det er meget mærkeligt at gøre det i andres påhør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
oymcoy

hvis du spørger en læge  så vil de sige at det ikke er godt   for systemet at holde på det      så hvad kommer først sundhed eller pli ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...