Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Tigermanden

Danske mænd er bange

Recommended Posts

modpol
For 17 timer siden, 78stonewobble skrev:

Men man kan jo altid spørge sig selv om, hvis gud findes (og det er et meget stort hvis) hvorfor kan han så lide danskere så meget, at det ikke er danskere der skal flygte (eller så gerne vil flytte) til udlandet og istedet omvendt?

Altså hvis man er til det der gude nonsens… 

Hvis Gud findes så er han imod dem som ikke tjener ham og for dem som gør. Dvs at ens nationalitet, race mm er uden betydning.

Det er det som Biblen siger anyway, og hvis Gud findes så vil det være mit gæt at Biblen er det bedste bud på en beskrivelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 34 minutter siden, modpol skrev:

Hvis Gud findes så er han imod dem som ikke tjener ham og for dem som gør. Dvs at ens nationalitet, race mm er uden betydning.

Det er det som Biblen siger anyway, og hvis Gud findes så vil det være mit gæt at Biblen er det bedste bud på en beskrivelse.

Allerede dér er jeg stået af. Fordi hvis Gud kun vil være god overfor dem, der tilbeder og tjener ham, er han jo ikke en god Gud. Men en selvisk og egocentreret Gud.

Jeg sagde nej til Konfirmation i sin tid, fordi jeg jo fik at vide af præsten, at Gud kun tilgav folk, hvis man tilbad ham. Det syntes jeg lød for meget som en afgud og som noget sekt-agtigt pis. Derudover fik jeg jo at vide, at han gjorde forskel på heteroseksuelle og homoseksuelle. Det fandt jeg meget diskriminerende og meget lidt næstekærligt. Så jeg gav ham Gud fuckfingeren og sagde nej til konfirmation. Selvom de voksne gjorde alt for at bestikke mig med gaver og penge. Fordi deres Gud er åbenbart så svag, at de kun kan lokke unge mennesker ind under hans favn ved at bestikke de unge mennesker med penge og gaver...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
1 time siden, Lucianone skrev:

Allerede dér er jeg stået af. Fordi hvis Gud kun vil være god overfor dem, der tilbeder og tjener ham, er han jo ikke en god Gud. Men en selvisk og egocentreret Gud.

Jeg sagde nej til Konfirmation i sin tid, fordi jeg jo fik at vide af præsten, at Gud kun tilgav folk, hvis man tilbad ham. Det syntes jeg lød for meget som en afgud og som noget sekt-agtigt pis. Derudover fik jeg jo at vide, at han gjorde forskel på heteroseksuelle og homoseksuelle. Det fandt jeg meget diskriminerende og meget lidt næstekærligt. Så jeg gav ham Gud fuckfingeren og sagde nej til konfirmation. Selvom de voksne gjorde alt for at bestikke mig med gaver og penge. Fordi deres Gud er åbenbart så svag, at de kun kan lokke unge mennesker ind under hans favn ved at bestikke de unge mennesker med penge og gaver...

Jeg sagde også dem som IKKE tjener ham.

Det er sjovt at du siger selvisk og egocentreret Gud, fordi det er faktisk det Biblen siger at Satan siger om Gud. At både engle og mennesker burde kunne lever og lever bedre, uden at være underlagt Guds regler og begrænsninger.

Det er faktisk det som er hele omdrejningspunktet i kampen mellem Gud og Satan.

At Gud kun tilgiver dem som tilbeder ham og som beder om tilgivelse giver faktisk God mening, fordi du og jeg gør formentlig det samme. Vi tilgiver ikke folk som vi ikke kan lide og som ikke kan lide os og vi tilgiver heller ikke folk som ikke engang gider sige undskyld og bede om tilgivelse. At tro Gud skulle være anderledes er en kende naivt. Det ville i givet fald betyder Gud var naiv, hvis han gjorde.

At en evt Gud gør forskel på heteroseksuelle (som lever i et monogamt ægteskab) og homoseksuelle som i sagens natur ikke kan gifte sig derfor altid vil leve i synd, giver derfor god mening. Men det er klar en enhver som ønsker at leve på en måde som imod Gud lov vil være enige med Satan i at der er bedre at leve uden Gud og hans regler og normer.

Hvis Gud findes så betyder det dog også at du får Guds fuckfinger en dag og det vil så komme til at gøre nas :)

Så håb at Gud ikke findes for ellers .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
On 10.1.2020 at 12:32, Lucianone skrev:

Ja, der er mange muslimske og arabiske mænd, der lever et dobbeltliv, hvor de dyrker sex med mænd i det skjulte. Jeg kender mange eksempler på dette...

Da jeg boede på Amager, var der en kiosk, som var ejet og bestyret af en pakistansk mand i 30´erne. Han var altid meget slesk og flirtende overfor mig og efterhånden fandt jeg ud af, at han skam var homoseksuel. Ja, det er der altså også pakistanske/muslimske mænd, som er!

I samme kvarter på Amager boede der en iransk teenagedreng på 16-17 år. Han blev ret kendt på det tidspunkt i LGBT-miljøet, da han som vel stort set den første herboende muslim nogensinde sprang ud som homoseksuel. Han fik faktisk en pris for sit "udspring", da han blev hædret som "mønsterbryder".

For nogle år siden var der en arabisk født forsker, som af og til blev brugt i TV-Avisen som ekspert i Mellemøstanliggender. Han var også homoseksuel, ved jeg. Jeg er selv bi og har mødt ham i miljøet. Han lagde også an på mig, men han var ikke lige min type he he. Han kom ligesom Albert Johansen på Amager Fælled, hvor han havde exhibitionistiske tendenser.

Engang mødte jeg en sød ung fyr, som jeg havde nogle hyggelige stunder med gennem et par år. Han havde været med i X-Factor og var skam også af arabisk oprindelse. Det sjove var, at jeg fandt ud af, at der også var en anden arabisk mandlig X-Factor-deltager, som hyggede sig med mænd i sin fritid. Men det er velkendt, at der især blandt sangere og kunstnere er relativt mange homofile. 

Arabiske drenge og mænd kan som regel ikke være åbne homoseksuelle/biseksuelle. Så derfor kommer de sjældent på bøssebarer og diskoteker o.s.v. Men de kan f.eks. dukke op i ly af nattens mørke i Ørstedsparken, hvor der er dunkelt, så de bedre kan hygge sig uden at blive afsløret. Jeg ved, at der kommer mange arabiske fyre i Ørstedsparken, hvor de kan udleve deres forbudte fantasier. 

I arabisk kultur er der et underligt dobbeltmoralsk forhold til homoseksualitet. På den ene side er der både stening og nogle gange dødsstraf for homoseksualitet. Men på den anden side, er der f.eks. i Afghanistan en kultur, hvor det er helt normalt, at voksne mænd dyrker sex med purunge drenge. Fordi araberne ser sådan på det, at så længe man er aktiv, er man ikke selv homoseksuel. Det er den penetrerede, der er det! Og hvis det så er en ung dreng man penetrerer, er det ikke en rigtig mand - og dermed er det ikke regnet som homoseksualitet. Så i visse arabiske kredse er det således, at man ikke må dyrke sex med voksne mænd. Men gerne med unge drenge. Nu skriver jeg "visse arabiske kredse", fordi det er ikke overalt, at den praksis ses på med venlige øjne, bestemt ikke. Men f.eks. i Afghanistan er det en del af deres kultur. Jeg talte også engang med en arabisk bøsse. Han fortalte, at det i arabisk kultur ikke er ualmindeligt, at storebrødre knepper småbrødre, fordi de har jo ikke adgang til piger, før de er gift! Så er det ikke usædvanligt, at den 16 årige sexhungrende storebror ordner sin lillebror på 12. Ja, det er et mega tabuemne at komme ind på. Men ham araberen fortalte mig, at det ikke er unormalt i arabiske lande. 

Du har fuldstændig ret i din anskuelse desværre. Det har jeg også hørt fra en del med muslimsk baggrund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
On 9.1.2020 at 07:33, Tigermanden skrev:

Jeg og andre gode humanister har længe undret os over, hvorfor de danske mænd går og er så bange for Nydanskerne. Og jeg ser det som et udslag af Nydanske mænds hypermaskulinitet. Den betyder nemlig, at danske mænd - i overført betydning - er bange for at blive bedækket af Nydanske mænd. Og hvorfor så det? Jo, Nydanske mænd udstråler jo maskulinitet og handlekraft, de kan ofte være meget dominerende, mens danske mænd er noget vattede til sammenligning 😁 Og det er altså noget, der får de danske mænd til at tvivle på deres egen maskulinitet, når de er i nærheden af Nydanske mænd, de bliver "kvindeliggjort", og derfor begynder de at overveje deres egne feminine sider. Det er noget, der skaber usikkerhed og derfor had hos de danske mænd, og det er derfor vi ser de slemme partier som dansk folkeparti, stram kurs og nye borgerlige, som da også alle har en overvægt af mandlige vælgere. 

Synes du generalisere en smule 🤓

Muslimske mænd er Måske utrolig maskuline i dine øjne, men jeg synes ikke du skelner mellem maskulinitet og magtsyg.  Mange muslimske mænd er opdraget til at tro, de er kongen i deres hjem, men deres kone er ikke prinsessen men slaven. 
Danske mænd er måske vattet i sammenligning, men de kan i det mindste reflektere over verden, reflektere over deres Forhold, reflektere og anderkende evt. fejl de begår. Danske mænd kan mærke sig selv, hvor muslimske mænd kun mærker behovet for at have ret og bestemme.

Jeg generalisere måske en smule her 😂

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Man kan og skal ikke skære alle over én kam, naturligvis.

Men generelt er der ingen tvivl om, at muslimske hankønsvæsener er meget udadvendte, udfarende og dominerende. Macho. Alfahanner. Det betyder, at nogle kvinder tænder på dem, fordi de selv er svage og derfor har brug for en stærk og dominerende alfahan som modspil.

Til gengæld synes mange af vi danske mænd, at muslimske hankønsvæsener ofte er irriterende. De har en MIG FØRST-mentalitet, hvor de altid skal hævde dem selv og puste sig selv op. Sidste uge var jeg i byen og lige så snart der kom fire unge muslimske mænd (20-25 år gamle ca.) derind, opførte de sig som om, at de ejede hele lokalet. Pustede sig op. Snakkede meget højt på arabisk (ALLAH-ALLAH ALLAH...AKHBAR, ALLAH AKHBAR.....og en masse komplet uforståelige gloser på et sprog, som lyder som om, at de konstant skal hoste, fordi de har noget siddende i halsen, der skal op). Stirrede andre ned. Viste med deres kropssprog "VI ER MUSLIMSKE HANNER, VI DOMINERER OVER JER HVIDE PUSSIES. KOM IKKE OG FUCK MED OS, FORDI VI ER FIRE MASKULINE MACHOMÆND OG VI BANKER JER, HVIS DER ER PROBLEMER MED JER!". De siger det ikke direkte, men det er den fremtoning og det kropssprog især yngre muslimske mænd altid har. Derfor er de tit ret irriterende og ubehagelige...

Det samme med unge muslimske drenge og mænd. Når de går alene, går de med hovedet forover- og nedadbøjet og virker meget usikre. Så når de er i flok på 3-6 stykker, så daffer de derudad med næsen i sky og opfører sig meget arrogant og er som regel meget højrøstede ("FUCK DIG, DIN SVANS. JEG KNEPPER DIN MOR!", sådan er deres ordforråd typisk, når de færdes i flok...). Den slags adfærd har langt de fleste arabiske teenagedrenge og unge mænd i 20-25 års-alderen, har jeg lagt mærke til. De er seje i flok. Men alene er de meget usikre og tør intet sige til andre. 

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 23 timer siden, modpol skrev:

Jeg sagde også dem som IKKE tjener ham.

Det er sjovt at du siger selvisk og egocentreret Gud, fordi det er faktisk det Biblen siger at Satan siger om Gud. At både engle og mennesker burde kunne lever og lever bedre, uden at være underlagt Guds regler og begrænsninger.

Det er faktisk det som er hele omdrejningspunktet i kampen mellem Gud og Satan.

At Gud kun tilgiver dem som tilbeder ham og som beder om tilgivelse giver faktisk God mening, fordi du og jeg gør formentlig det samme. Vi tilgiver ikke folk som vi ikke kan lide og som ikke kan lide os og vi tilgiver heller ikke folk som ikke engang gider sige undskyld og bede om tilgivelse. At tro Gud skulle være anderledes er en kende naivt. Det ville i givet fald betyder Gud var naiv, hvis han gjorde.

At en evt Gud gør forskel på heteroseksuelle (som lever i et monogamt ægteskab) og homoseksuelle som i sagens natur ikke kan gifte sig derfor altid vil leve i synd, giver derfor god mening. Men det er klar en enhver som ønsker at leve på en måde som imod Gud lov vil være enige med Satan i at der er bedre at leve uden Gud og hans regler og normer.

Hvis Gud findes så betyder det dog også at du får Guds fuckfinger en dag og det vil så komme til at gøre nas :)

Så håb at Gud ikke findes for ellers .....

Jeg tror ikke på den kristne Gud og har ikke noget problem med at sige, at jeg ikke tjener ham.

Jeg tror, at den kristne Gud i virkeligheden er en ond Gud og at religionerne har byttet om på rollerne, så Gud er blevet til Satan og Satan er blevet til Gud. Så den kristne Gud er i virkeligheden Satan, tror jeg. Det passer godt med, at den kristne Gud er utroligt fordømmende og intolerant og kun vil mennesker det godt, som tilbeder ham og slikker ham i røven. Han er i virkeligheden gennemsyret af ondskab.

Det bliver kompliceret, men læg mærke til al den symbolik, de bruger i Vatikanet. Slanger og reptiler over det hele. Vatikanets Auditorium er udformet som et slangehoved! Jeg tror, at Vatikanet og Kristendommen i virkeligheden tjener slangeguden. D.v.s. de onde Reptilians, som sidder og trækker i trådene øverst oppe. Aka SATAN!

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 1 time siden, Lucianone skrev:

Sidste uge var jeg i byen og lige så snart der kom fire unge muslimske mænd (20-25 år gamle ca.) derind, opførte de sig som om, at de ejede hele lokalet. Pustede sig op. Snakkede meget højt på arabisk (ALLAH-ALLAH ALLAH...AKHBAR, ALLAH AKHBAR.....og en masse komplet uforståelige gloser på et sprog, som lyder som om, at de konstant skal hoste, fordi de har noget siddende i halsen, der skal op). Stirrede andre ned. Viste med deres kropssprog "VI ER MUSLIMSKE HANNER, VI DOMINERER OVER JER HVIDE PUSSIES. KOM IKKE OG FUCK MED OS, FORDI VI ER FIRE MASKULINE MACHOMÆND OG VI BANKER JER, HVIS DER ER PROBLEMER MED JER!". De siger det ikke direkte, men det er den fremtoning og det kropssprog især yngre muslimske mænd altid har. Derfor er de tit ret irriterende og ubehagelige...

Det samme med unge muslimske drenge og mænd. Når de går alene, går de med hovedet forover- og nedadbøjet og virker meget usikre. Så når de er i flok på 3-6 stykker, så daffer de derudad med næsen i sky og opfører sig meget arrogant og er som regel meget højrøstede ("FUCK DIG, DIN SVANS. JEG KNEPPER DIN MOR!", sådan er deres ordforråd typisk, når de færdes i flok...).

Det er lige præcis den adfærd, der får racismen frem i nogle af os kristne danskere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
1 time siden, Entrelac skrev:

Det er lige præcis den adfærd, der får racismen frem i nogle af os kristne danskere.

Og så er vi nogen, der ikke er kristne, og som ved, at de nulevende mennesker ikke inddeles i racer 😎

Og vi er også nogle som ved at vores bias svækker vores dømmekraft - må jeg anbefale at læse lidt Daniel Kahnemann

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
Skrevet (redigeret)
For 4 timer siden, Cementdebil skrev:

Og så er vi nogen, der ikke er kristne, og som ved, at de nulevende mennesker ikke inddeles i racer 😎

Og vi er også nogle som ved at vores bias svækker vores dømmekraft - må jeg anbefale at læse lidt Daniel Kahnemann

Uhm ens bias kan også være med til at styrke ens dømmekraft, det kommer jo an på måden, man anskuer bias. Jeg kan anbefale dig, at læse Ole Vedfelts Ubevidst intelligens 👍 Jeg synes personligt, at det er smalsporet ikke at tro på, at vi mennesker er forskellige racer, når nu vores DNA er delt op i forskellige racer. Jeg synes så til gengæld, dette ikke skal ses som noget negativt, men nærmere som en måde at anderkende og respektere vores forskelligheder. 

ps. Jeg ved godt nogle af de anderkendte kloge smølfer ser racer som opfundet, og som en måde at adskille i dem og os. Men jeg er bestemt ikke enig. Videnskaben finder forskellig DNA genkendelige i forskellige dele af verden, DNAen kan spores og deles op. Så måske findes der ikke racer, men DNA opdeling, hvilket jo bare er et nyt ord for racer🤓

Redigeret af gumle
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...