Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Tigermanden

Danske mænd er bange

Recommended Posts

Tigermanden
Skrevet (redigeret)

Jeg og andre gode humanister har længe undret os over, hvorfor de danske mænd går og er så bange for Nydanskerne. Og jeg ser det som et udslag af Nydanske mænds hypermaskulinitet. Den betyder nemlig, at danske mænd - i overført betydning - er bange for at blive bedækket af Nydanske mænd. Og hvorfor så det? Jo, Nydanske mænd udstråler jo maskulinitet og handlekraft, de kan ofte være meget dominerende, mens danske mænd er noget vattede til sammenligning 😁 Og det er altså noget, der får de danske mænd til at tvivle på deres egen maskulinitet, når de er i nærheden af Nydanske mænd, de bliver "kvindeliggjort", og derfor begynder de at overveje deres egne feminine sider. Det er noget, der skaber usikkerhed og derfor had hos de danske mænd, og det er derfor vi ser de slemme partier som dansk folkeparti, stram kurs og nye borgerlige, som da også alle har en overvægt af mandlige vælgere. 

Redigeret af Tigermanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble

Øhm nej? Andre nydanskere og jeg (ærke dansker) synes bare det er noget svineri ikke at kunne vaske sig inden man hopper I svømmehallen, ikke at ville betale sin bus billet etc.

Eller for at bruge Trumps udtryk… Når man kommer fra et shithole country, så behøver man ikke med djævlens vold og magt at trække danmark ned til et shithole country...

Så vil jeg sgis'me hellere have dem ind, som er interesserede I hvorledes vi gør tingene her, end det samme som de kom fra og der er maser af den slags nydanskere.  

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
Skrevet (redigeret)

Det må da være skrækkeligt for Tigermanden at gå rundt og være bange.

Tigermanden kan føre sin slægt 500 år tilbage  det jyske.

Redigeret af passiv
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 24 minutter siden, passiv skrev:

Det må da være skrækkeligt for Tigermanden nat gå rundt og være bange.

Tigermanden kan føre sin slægt 500 år tilbage  det jyske.

Hvad skulle jeg være bange for? 🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Er det en hjemmelavet teori, eller kan du linke til fx. en undersøgelse? :gruble:

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 2 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Er det en hjemmelavet teori, eller kan du linke til fx. en undersøgelse? :gruble:

Det er en slags årsag-konsekvens-analyse, som jeg egentlig synes giver rigtig god mening. Altså det er jo i bund og grund et spørgsmål om strukturel racisme, og der halter vores samfund endnu gevaldig meget. Mange mænd tror, at Nydanskere er sådan og sådan - og så kender de slet ikke mennesket bag. Vi må alle finde ind til hinanden, sådan vokser man som mennesker. Så de danske mænd har en kæmpe opgave foran sig - og det går på at lægge fordommene til side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
Lige nu, ThomasSneum skrev:

Alt forladt...men man vækker sjældent sympati og forståelse, ved at tale ned til en part. Hvis du er ude i en runde som handler om forståelse, så burde du måske istedet spørge ind til hvordan folk mener om din "opfattelse af situationen", frem for at pålægge folk din opfattelse som facts.

Bare en idé. :)

Ok, det var nu heller ikke ment som at tale ned, men jeg indrømmer gerne, at jeg ikke har meget sympati for personer, der er kritiske over for Islam 🙂

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 16 minutter siden, Tigermanden skrev:

jeg indrømmer gerne, at jeg ikke har meget sympati for personer, der er kritiske over for Islam 🙂

Nej det forstås.

Jeg har ikke meget sympati for racisme men jeg har heller ikke meget sympati for islam.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 4 minutter siden, modpol skrev:

Nej det forstås.

Jeg har ikke meget sympati for racisme men jeg har heller ikke meget sympati for islam.

Vi skal værne om Islam i danmark og give det al den plads, der er behov for. Og det er fordi, det er vigtigt at vi er tolerante og åbne - også overfor dem, der ikke ligner os.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...