Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Forsvarsadvokat

Iran har svaret med et missilangreb!

Recommended Posts

dna

Jeg så den her og et stykke af vejen er jeg enig:

Facts.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 4 timer siden, basle72 skrev:

Tror ikke der sker mere.

Iran er tvunget til at gøre et eller andet, hvis de bare lader stå til taber de ansigt i den Iranske befolkning, sikkert også derfor de advarede om at det ville ske 6 timer før

Min fornemmelse er, at missilangrebet bare var ment som en afledningsmanøvre, mens Iran planlægger noget helt andet, som vi måske først om måneder opdager, hvad er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 23 minutter siden, Erpe skrev:

Min fornemmelse er, at missilangrebet bare var ment som en afledningsmanøvre, mens Iran planlægger noget helt andet, som vi måske først om måneder opdager, hvad er.

Giver bare ingen mening at advare om angrebet, hvis det er en afledningsmanøvre, og hvad skulle det aflede opmærksomheden fra hvis der først sker noget om et par mdr.

Det næste er jo at iran jo også godt ved at gør de noget der er værre så findes iran pludselig ikke mere.

Irans styre var nødt til at gengælde for ikke at tabe ansigt hos befolkningen, men ved godt at tossen der styrer modparten kan finde på hvad som helst, derfor gør de det på denne måde, så har de overfor befolkningen taget hævn, og de har gjort det uden at pisse trump af.

Men vi får se, håber for alles skyld jeg har ret :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
1 time siden, basle72 skrev:

Giver bare ingen mening at advare om angrebet, hvis det er en afledningsmanøvre, og hvad skulle det aflede opmærksomheden fra hvis der først sker noget om et par mdr.

Det næste er jo at iran jo også godt ved at gør de noget der er værre så findes iran pludselig ikke mere.

Irans styre var nødt til at gengælde for ikke at tabe ansigt hos befolkningen, men ved godt at tossen der styrer modparten kan finde på hvad som helst, derfor gør de det på denne måde, så har de overfor befolkningen taget hævn, og de har gjort det uden at pisse trump af.

Men vi får se, håber for alles skyld jeg har ret 🙂

De advarede formodentlig om angrebet, fordi de ikke ville risikere at forvolde en masse menneskers død, hvilket jo ville have tvunget Trump til at svare igen samt bevirke, at Iran ville miste sympati overalt (f. eks. i Europa).

Men jeg tvivler stærkt på, at der ikke vil komme et andet angreb. USA myrdede meget højtstående personer i Iran, og Irans eneste logiske svar er at myrde højtstående amerikanere til gengæld. Derfor tror jeg ikke på et egentligt militært angreb, der jo kun ville føre til krig. Men derimod langt mere på et omhyggeligt planlagt attentat mod højtstående amerikanere. Jeg aner dog ikke, hvem det eventuelt vil blive. Et sådant attentat tager dog tid at planlægge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 1 time siden, Erpe skrev:

De advarede formodentlig om angrebet, fordi de ikke ville risikere at forvolde en masse menneskers død, hvilket jo ville have tvunget Trump til at svare igen samt bevirke, at Iran ville miste sympati overalt (f. eks. i Europa).

Men jeg tvivler stærkt på, at der ikke vil komme et andet angreb. USA myrdede meget højtstående personer i Iran, og Irans eneste logiske svar er at myrde højtstående amerikanere til gengæld. Derfor tror jeg ikke på et egentligt militært angreb, der jo kun ville føre til krig. Men derimod langt mere på et omhyggeligt planlagt attentat mod højtstående amerikanere. Jeg aner dog ikke, hvem det eventuelt vil blive. Et sådant attentat tager dog tid at planlægge.

Ifølge nogen af de kloge forventer Pentagon et cyber angreb i den nærmeste fremtid som hævn. Og alle grid virksomheder i USA er i højeste alarm beredskab. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
El_Nino
On 8.1.2020 at 10:23, Forsvarsadvokat skrev:

Iran har svaret med et missilangreb!

https://www.dr.dk/nyheder/indland/militaerbase-med-danske-soldater-ramt-af-iranske-missiler-meldes-i-god-behold

"Militærbase med danske soldater ramt af iranske missiler - meldes i god behold

To militærbaser i Irak, der huser internationale soldater, er blevet ramt af missiler."

Ingen danskere skulle være kommet til skade eller døde ved angrebet!

Vil Trump nu svarer igen mod Iran, eller var det så det man forventede, og konflikten kan nedtrappes igen?

Mit bud er, at hvis der er døde amerikanske soldater ved det Iranske angreb, så vil USA svare igen mod Iran!

Din mening?

Og der var ""sjovt nok"" ingen døde - Iran havde advaret den irakiske regering flere timer forud, om angrebet - såeh😉😎

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...