Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Nogle store okkulte spørgsmål til dindebat-panelet

Recommended Posts

modpol
On 25.1.2020 at 13:33, Lucianone skrev:

Jeg prøver sådan set også bare at bruge feministernes egne midler imod dem selv - for at udstille deres hykleri.

Så kan du sige, at jeg også hykler. Men husk, at det var feministerne -ikke vi mænd - , der startede med at brokke sig. Så nu får de bare tilbage af samme skuffe.

M.h.t. social diskriminering, så kan vi altid diskutere, hvornår staten bør blande sig. Hvornår er diskriminering urimelig og hvornår taler vi bare om smag og behag?!

Det er jo således, at man ikke må diskriminere folk på grund af hudfarve eller religion. Men man må godt diskriminere dem, hvis de er gamle eller overvægtige f.eks. Eller i praksis ser vi jo, at det foregår hele tiden ude i samfundet, hvor folk fravælges på grund af alder eller udseende/fysisk fremtoning.

Der er forskel på hvordan man diskriminerer.

At sige at man ikke vil være kæreste med en pige som er fed eller for gammel (indsæt selv alder), er noget andet end at sige at du ikke vil have indvandrer i din Cafe.

Det første er et personligt anliggende, det andet et samfunds anliggende.

Når jeg siger at det er noget staten ikke kan eller skal blande sig i, så er det fordi vi tale om det første, altså personlige frie valg. Det kan kun ændre ved at fjerne de fri valg og det er uacceptabelt og forfatningsstridigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 25.1.2020 at 13:39, Lucianone skrev:

Nu kan Modpol sikkert forsvare sig selv. Men ret skal være ret. Det er ikke mit indtryk, at det er mindreårige piger, han går efter. Men bare unge kvinder. Det kan man mene om, hvad man vil. Men det er ikke ulovligt for en 40+ årig at date en 20 årig f.eks. Så længe, der er nogen på 19 eller 22, der frivilligt vil være sammen med en moden mand, kan jeg ikke se problemet. Det er jo ikke ligefrem tvang.

Vi er heldigvis ikke i USA, hvor man kaldes et pædofilt monster, bare man er over 20 og tænder på nogen på 17 (som er buksemyndige og kønsmodne personer). Men amerikanerne er også sindssygt pædofilhysteriske og ser pædofile overalt, også når det overhovedet intet har med dét at gøre. I USA kalder de også en 21 årig, der er sammen med en 16 årig (helt frivilligt) for en child-molestor og kan minsandten finde på at smide vedkommende 20 år i fængsel for et sådant forhold. Totalt hysterisk. KUN i USA! Det er utroligt, at USA ikke er blevet indklaget til Menneskerettighedsdomstolen endnu for at stemple halvdelen af alle voksne mænd som pædofile monstre...

Men hvad kan man ellers forvente af et land som USA, hvor de to kommende præsidentkandidater formentlig bliver henholdsvis en 74 årig og en 78 årig. Det siger lidt om det land, at man ikke kan finde to bedre kandidater til præsidentposten end to gamle originaler (Biden er også en sådan). USA er et samfund i total opløsning. Det er vel et spørgsmål om maks ti år, før USA, som vi kender det i dag, ikke eksisterer mere. Heldigvis. Det land er gennemsyret af korruption og af en syg mentalitet, hvor folk er helt ekstremt sippede og sexforskrækkede. Og hvor en betydelig  del af befolkningen er fanatiske bibeldyrkere, der tager alt, hvad der står i en ældgammel bog totalt bogstaveligt.

Nu vælger jeg ikke at kommenter på den slags person angreb :)

Ja det er stor forskel på pædofili og det at være samme med yngre kvinder, fordi det er jo netop tale om unge piger i tyverne. Bevares hende som jeg ser mest og har set længst (har i øvrigt også en aftaler med hende i aften), hun var 19 da jeg var samme med hende i starten. Men nu er hun 22, og vi har set hinanden lidt on off, i øvrigt er vi ikke kærste og vi er begge frie til at se andre som vi vil.

Så ja der er jo ingen som tvinger hende til at skrive eller ringe til mig og aftale at ses, det helt frivillige, ingen magi. Desuden er det jo også kun i en periode, vi skal ikke blive kærester, få børn sammen eller andet i den dur. På et tidspunkter finder hun sikker en fyr på hendes egen alder som hun kan stife familie med.

Jeg var samme med en på 38 her efter nytår, så det er altså ikke fordi at jeg kun er sammen med unge piger, men det er jeg primært fordi det er nemmer og fordi de oftere er tiltrækkende.

Det er altså ikke et politisk valg eller statement, bare sådan som det nu engang er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 1 time siden, modpol skrev:

Nu vælger jeg ikke at kommenter på den slags person angreb :)

Ja det er stor forskel på pædofili og det at være samme med yngre kvinder, fordi det er jo netop tale om unge piger i tyverne. Bevares hende som jeg ser mest og har set længst (har i øvrigt også en aftaler med hende i aften), hun var 19 da jeg var samme med hende i starten. Men nu er hun 22, og vi har set hinanden lidt on off, i øvrigt er vi ikke kærste og vi er begge frie til at se andre som vi vil.

Så ja der er jo ingen som tvinger hende til at skrive eller ringe til mig og aftale at ses, det helt frivillige, ingen magi. Desuden er det jo også kun i en periode, vi skal ikke blive kærester, få børn sammen eller andet i den dur. På et tidspunkter finder hun sikker en fyr på hendes egen alder som hun kan stife familie med.

Jeg var samme med en på 38 her efter nytår, så det er altså ikke fordi at jeg kun er sammen med unge piger, men det er jeg primært fordi det er nemmer og fordi de oftere er tiltrækkende.

Det er altså ikke et politisk valg eller statement, bare sådan som det nu engang er.

Hvis jeg er sammen med fyre, tager jeg også oftere unge fyre under 30 end modne mænd på 30-40-50. Og det er der to grunde til. Dels er de unge fyre ofte mere fysisk attraktive - dog ikke altid. Men primært er det mindre kompliceret med de unge. De fleste 30-40-50 årige er jo gift og har måske børn. Og jeg orker ikke rigtigt involveres i alt det potentielle drama, der kan være forbundet med at se nogen hemmeligt, hvor vedkommende har kone på og har 1-2-3-4 unger. Det gider jeg ikke rode mig ud i.

I takt med, at jeg selv er blevet ældre, er mine partneres alder dog også steget en anelse. Da jeg var yngre, tog jeg oftest nogle under 25. Nu er de fleste så måske 20-35, så de er lige blevet få år ældre. Men det er stadig ikke så ofte, at jeg tager nogen over 35. Og hvis jeg gør, skal de helst være ugifte og ikke have unger - og de skal holde sig godt i forhold til alderen (en 40 årig der er i god form kan jo være lige så hot som en kvabset og sjusket 25 årig eller mere). Fordi jeg orker ikke alt det trekantsdrama og bøvl. 

Grunden til at jeg beskriver fyre her, er at når jeg er sammen med damer, er de som regel ældre end fyrene (typisk 30-50). Jeg har været inde på før, at med damer har jeg ikke noget imod, at de er modne. Mens ved fyre foretrækker jeg dem relativt unge og sprøde he he; jeg synes nemlig ikke, at der er ret mange mænd over 40, der ser særligt godt ud. Men mange kvinder gør. Underligt, men sådan har jeg det....

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Hej.. 

Prøv at undlade at blive "personlige". 
I bør kende grænserne igennem alm. pli og dannelse. Der er ingen grund til at gætte på om personer er pædofile osv. 

/ThomasSneum

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, Lucianone skrev:

Grunden til at jeg beskriver fyre her, er at når jeg er sammen med damer, er de som regel ældre end fyrene (typisk 30-50). Jeg har været inde på før, at med damer har jeg ikke noget imod, at de er modne. Mens ved fyre foretrækker jeg dem relativt unge og sprøde he he; jeg synes nemlig ikke, at der er ret mange mænd over 40, der ser særligt godt ud. Men mange kvinder gør. Underligt, men sådan har jeg det....

Jeg synes generelt at unge mennesker er flotter end ældre, mig selv inklusiv. Jeg kan da udemærke selv se at jeg så bedre ud da jeg var 25 end nu. Ja en kvinde på 40 som er helt i top kan sagtens se beder ud end en pige på 20, det er bare oftest ikke tilfældet. Men det afhænger nok også af hvad man tiltrækkes af, men som du også selv er inde på så er der en række andre faktorer. Eksempelvis hvor kompliceret det er, jeg har indtil for nyligt set en pige som have en datter på 4 år og det var altså bøvlet at skulle gå uden om hvornår hun var hjemme/vågen osv.. Det er jo helt fair at børnene kommer i første række sådan skal det være, men det gør det bare mindre attraktivt for os andre uanset pigens udseende.

Redigeret af modpol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 9 timer siden, modpol skrev:

Jeg synes generelt at unge mennesker er flotter end ældre, mig selv inklusiv. Jeg kan da udemærke selv se at jeg så bedre ud da jeg var 25 end nu. Ja en kvinde på 40 som er helt i top kan sagtens se beder ud end en pige på 20, det er bare oftest ikke tilfældet. Men det afhænger nok også af hvad man tiltrækkes af, men som du også selv er inde på så er der en række andre faktorer. Eksempelvis hvor kompliceret det er, jeg har indtil for nyligt set en pige som have en datter på 4 år og det var altså bøvlet at skulle gå uden om hvornår hun var hjemme/vågen osv.. Det er jo helt fair at børnene kommer i første række sådan skal det være, men det gør det bare mindre attraktivt for os andre uanset pigens udseende.

Jeg er selv ret æstetisk anlagt og derfor tænder jeg også generelt mere på unge mennesker end må modne og ældre. Dette gælder dog primært fyre, fordi da kvinder holder sig bedre end mænd gør (synes jeg), er der i mine øjne langt flere kønne kvinder over 40 end der er mænd over 40, som er kønne. Derudover synes jeg, at unge piger tit er lidt bonerte og sarte og det tænder mig ikke så meget. Unge fyre synes jeg er anderledes løsslupne og frække end unge piger. Men det er bare mit indtryk. Måske har andre nogle helt anderledes erfaringer. 

Skal jeg være sammen med en fyr, skal han helst være flot. Så gerne en ung slank fyr på 22. Men ikke nødvendigvis. En almindelig fyr på 28 eller 32 kan også gå an. Det er sjældent jeg tænder på mænd meget ældre end 35. Men ved kvinder ja. Der kan jeg gå længere op i alderen. Vil som sagt før nok hellere have en på 35-40, der ved hvad hun vil, end en usikker en på 21. Fordi jeg synes ikke, at kvinder mister så meget udseende fra 20 til 35-40, som fyre gør. De fleste fyre er ti gange kønnere, når de er 21 end når de er 40. Bare se sådan én som den tidligere fodboldspiller Daniel Agger. Virkeligt køn først i tyverne. I dag ligner han et monster (med alle de grimme tatoveringer).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 8 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg er selv ret æstetisk anlagt og derfor tænder jeg også generelt mere på unge mennesker end må modne og ældre. Dette gælder dog primært fyre, fordi da kvinder holder sig bedre end mænd gør (synes jeg), er der i mine øjne langt flere kønne kvinder over 40 end der er mænd over 40, som er kønne. Derudover synes jeg, at unge piger tit er lidt bonerte og sarte og det tænder mig ikke så meget. Unge fyre synes jeg er anderledes løsslupne og frække end unge piger. Men det er bare mit indtryk. Måske har andre nogle helt anderledes erfaringer. 

Skal jeg være sammen med en fyr, skal han helst være flot. Så gerne en ung slank fyr på 22. Men ikke nødvendigvis. En almindelig fyr på 28 eller 32 kan også gå an. Det er sjældent jeg tænder på mænd meget ældre end 35. Men ved kvinder ja. Der kan jeg gå længere op i alderen. Vil som sagt før nok hellere have en på 35-40, der ved hvad hun vil, end en usikker en på 21. Fordi jeg synes ikke, at kvinder mister så meget udseende fra 20 til 35-40, som fyre gør. De fleste fyre er ti gange kønnere, når de er 21 end når de er 40. Bare se sådan én som den tidligere fodboldspiller Daniel Agger. Virkeligt køn først i tyverne. I dag ligner han et monster (med alle de grimme tatoveringer).

Jeg synes af mænd generalt holder sig bedre end kvinder, specielt når vi taler over 40 men jeg er jo heller ikke til mænd så jeg har nok en anden måde at se mænd på.

Piger topper omkring de 25, og så plus minus 5 år, så er de bedst hvad angår udseende. Personlighed og erfaring er en anden sag. Jeg synes synes derimod at "modne" kvinder er mere besværlige og krævende end de unge, som er udforskende og stille færre krav og er langt lettere at imponerer hvis man kan sige det sådan. Du unge piger falder for udseende og øregas, that's it. De erfarende kan godt høre når der er tale om øregas og bider ikke på krogen på samme måde. Derfor synes jeg de unge langt oftere er nemmer, det bliver selvfølge sværere med alderen fordi de unge jo ikke er blinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jane959
Skrevet (redigeret)

Jeg tror, at tro på en måde er selvopfyldende, at det man tror stærkt på bliver virkeligt (for den der tror). Udover det er jeg overbevist om at der findes kræfter som vi ikke kan se, både onde (dæmoner) og gode (f eks åndeguider), og at man kan få kontakt med dem. Selv ville jeg være ret bange for at påkalde sådanne kræfter, jeg ville aldrig kunne være sikker på, om det kun var de gode jeg fik fat i. Men der findes sikkert dem der har god nok kontrol på det. Lige nu er jeg i en periode hvor jeg er meget nysgærrig og vurderer at kontakte et medium. Mest for at se hvordan det egentlig foregår. Jeg tænker at den første gang kan være bedst over telefonen, f eks hos [Reklame] . At møde et medium ansigt til ansigt virker lidt skræmmende på mig.

Redigeret af ThomasSneum
Reklamelinks er ikke tilladt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 29 minutter siden, Jane959 skrev:

Jeg tror, at tro på en måde er selvopfyldende, at det man tror stærkt på bliver virkeligt (for den der tror). Udover det er jeg overbevist om at der findes kræfter som vi ikke kan se, både onde (dæmoner) og gode (f eks åndeguider), og at man kan få kontakt med dem. Selv ville jeg være ret bange for at påkalde sådanne kræfter, jeg ville aldrig kunne være sikker på, om det kun var de gode jeg fik fat i. Men der findes sikkert dem der har god nok kontrol på det. Lige nu er jeg i en periode hvor jeg er meget nysgærrig og vurderer at kontakte et medium. Mest for at se hvordan det egentlig foregår. Jeg tænker at den første gang kan være bedst over telefonen, f eks hos https://www.synskonline.dk/ . At møde et medium ansigt til ansigt virker lidt skræmmende på mig.

Hvis man tror på den slags, så brude man måske også tro på biblen som fortæller om den slags.

I så fald er det kun de onde, altså dæmonerne som åndemedier kan få kontakt til og de lyver lige så stærkt som en hest kan rende.

Så holde dig væk fra spiritisme hvis du tror det er real.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...