Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Nogle store okkulte spørgsmål til dindebat-panelet

Recommended Posts

Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 6 minutter siden, homofaber skrev:

Jeg kommer bare med et godt råd til dig, for sidst klynkede du jo som en lille pige, da ingen gad høre på alt det der vås.

Men hey, slå dig løs og post nogle youtube-videoer af reptiler, der shapeshifter. :) 

Jeg slår mig skam løs. Indtil videre har moderators ikke slettet mine indlæg, så derfor går jeg ud fra, at jeg ikke har overtrådt nogle regler her på siden. Og i modsat fald er det vel mods og ikke dig, der gør mig opmærksom på, hvis jeg går over grænsen. Så medmindre du virkeligt ønsker at være moderator, synes jeg ikke, at du bør bekymre dig så meget om mine indlæg. Dog kan du altid trykke på anmelde-knappen, hvis du er utilfreds med et indlæg. Så må mods jo vurdere, om du har ret eller ej.

Du kalder det (spirituelle) vås. Du har din mening og det er fair. Men jeg tror på, at ånder og dæmoner virkeligt findes. Her er vi så uenige. Men jeg har vel ret til at beskæftige mig med emnet, hvis det interesserer mig. Kan du ikke se det interessante i emnet, er du velkommen til at springe videre til næste emne.

Shapeshifting tror jeg er et faktum. Google DJINN. I arabisk kultur (som du jo kan lide he he) er der mange overleveringer om såkaldte djinn´s (en slags ånder), som er i stand til at skifte form (shapeshifte). F.eks. fra dyr (reptiler) til mennesker.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
1 time siden, Lucianone skrev:

Jeg slår mig skam løs. Indtil videre har moderators ikke slettet mine indlæg, så derfor går jeg ud fra, at jeg ikke har overtrådt nogle regler her på siden. Og i modsat fald er det vel mods og ikke dig, der gør mig opmærksom på, hvis jeg går over grænsen. Så medmindre du virkeligt ønsker at være moderator, synes jeg ikke, at du bør bekymre dig så meget om mine indlæg. Dog kan du altid trykke på anmelde-knappen, hvis du er utilfreds med et indlæg. Så må mods jo vurdere, om du har ret eller ej.

Du kalder det (spirituelle) vås. Du har din mening og det er fair. Men jeg tror på, at ånder og dæmoner virkeligt findes. Her er vi så uenige. Men jeg har vel ret til at beskæftige mig med emnet, hvis det interesserer mig. Kan du ikke se det interessante i emnet, er du velkommen til at springe videre til næste emne.

Shapeshifting tror jeg er et faktum. Google DJINN. I arabisk kultur (som du jo kan lide he he) er der mange overleveringer om såkaldte djinn´s (en slags ånder), som er i stand til at skifte form (shapeshifte). F.eks. fra dyr (reptiler) til mennesker.

Jamen så kom ikke og sig, at du ikke er blevet advaret, hvis du bliver mobbet og gjort til grin (naturligvis ikke af mig, for det kunne jeg ikke drømme om). Det er bare et personligt råd, fordi jeg kender dig og ved, at du er nærtagende og nemt bliver ophidset. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 25 minutter siden, homofaber skrev:

Jamen så kom ikke og sig, at du ikke er blevet advaret, hvis du bliver mobbet og gjort til grin (naturligvis ikke af mig, for det kunne jeg ikke drømme om). Det er bare et personligt råd, fordi jeg kender dig og ved, at du er nærtagende og nemt bliver ophidset. 

Det har intet at gøre med at være nærtagende. Jeg synes bare ikke, at det er okay at mobbe folk, fordi de har en anderledes tankegang.

Dermed ikke være sagt, at godmodigt drilleri ikke kan være okay. Men det er kun i orden, når begge parter er indforstået med tonen.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo
For 5 timer siden, Lucianone skrev:

Det er meget enkelt. Interesserer en tråd dig ikke, kan du springe den over.

Nu lader det til du har lært det - på den hårde måde. Men tidligere ville du PROPPE det ned i halsen på folk. Og så dit profilgnaskeri. Og så var der dine tåkrympende sextråde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 1 time siden, Wizcarlo skrev:

Nu lader det til du har lært det - på den hårde måde. Men tidligere ville du PROPPE det ned i halsen på folk. Og så dit profilgnaskeri. Og så var der dine tåkrympende sextråde.

Det var fordi mine tråde ofte blev saboteret på den anden debat, at jeg blev så stædig. Så tænkte jeg, at når trådene blev saboteret, blev jeg jo ligesom nødt til at starte tråden/emnet op på ny, fordi den oprindelige tråd blev ødelagt.

Når dette er sagt, så har man vel lov at debattere i de emner og kategorier, som man lyster. Det må så være op til moderators at sætte grænsen for, hvor mange tråde og emner, man må oprette. Hverken her, på SOL eller på dd har jeg fået henstillinger fra mods om at droppe bestemte emner. Dog har jeg et par gange fået at vide, at jeg kunne placeret emnet i en anden kategori. Men jeg har faktisk aldrig oplevet censur af mit valg af emner. Så det tager jeg som et udtryk for, at jeg generelt holder mig indenfor en anstændig debattone.

Profilgnaskeri? He he, husker jeg forkert - eller har du og Homofaber ikke flere gange givet udtryk for på det sidste, at I mener, at "Rudi" er både Helle, Rolf Krake og hvad de ellers hedder? Er det ikke også at profilgnaske? ;)

Tåkrympende sextråde? Jeg skriver om de emner, jeg har lyst til at skrive om. Folk vælger selv, om de vil deltage. Jeg skriver af og til om sex, fordi jeg er af den holdning, at det er fjollet, at sex skal være så tabuiseret, når det er et behov, som langt de fleste mennesker har. Stort set alle dyrker det. Så hvorfor er så mange mennesker så generte over at tale om sex? Jeg tror, at det skyldes religiøs indoktrinering, da diverse religioner i århundreder har prøvet at hjernevaske menneskeheden til at tro, at sex er forkert. Det sidder derfor dybt i de fleste mennesker i verden, at sex er noget fy fy og snavs - fordi man fra barns ben er blevet indoktrineret af diverse religioner til at tænke således...

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 7 timer siden, DDR skrev:

og det er takken for at spare i psykiatrien.......

Psykiatrien er bare en undskyldning for at tvangsfodre folk med piller, lige så snart de afviger en smule fra normen og tør tænke selvstændigt. Eller når de har en lidt skæv, men helt naturlig personlighed. Sådan noget som skizofreni handler efter min opfattelse snarere om dæmonbesættelse end om nogen egentlig sygdom. Paranoia er en betegnelse, som ofte misbruges til at affeje mennesker, der med rette føler sig stalket eller forfulgt. Så kalder systemet dem paranoide for at dække over, at de f.eks. er ofre for gangstalking eller forfølgelse fra systemet selv. DAMP er en tilstand, som efter min opfattelse ofte skyldes overdreven stimuli fra f.eks. sukker eller elektronik (mobiletelefoner, tv o.s.v.). Autisme fik jeg engang at vide fra en kinesiolog, at det kan skyldes energitab i forbindelse med et trauma i barndommen, så folk lukker sig inde i dem selv for (ubevidst) at beskytte sig mod omverdenen.

Men det er et andet emne. Lad os tage det i en anden tråd, hvis du gerne vil diskutere det....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo
For 10 timer siden, Lucianone skrev:

Tåkrympende sextråde? Jeg skriver om de emner, jeg har lyst til at skrive om.

Sidst skrev du noget hvor det fremgik at der er synd for dig at du ikke bare kan sende dick-pics til kvinder uden at komme i konflikt med loven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, Wizcarlo skrev:

Sidst skrev du noget hvor det fremgik at der er synd for dig at du ikke bare kan sende dick-pics til kvinder uden at komme i konflikt med loven.

Du læser vist mine indlæg, som Fanden læser Biblen...

Jeg har aldrig sendt et eneste dickpic til nogen kvinde.

Det, jeg skrev, var, at jeg ikke forstår, at kvinder hidser sig sådan op og føler sig så krænkede over seksuelle tilnærmelser fra mænd, så længe tilnærmelserne foregår på en sød og flirtende måde (voldtægt er noget ganske andet!).

Fordi mænd er jo ni ud af ti gange beærede, hvis de får seksuelle tilbud fra kvinder. 

Jeg fastholder, at jeg synes, at mange (dog ikke alle) kvinder er utroligt sex- og kropsforskrækkede.

Jeg havde faktisk indtryk, at du var enig med mig. Fordi du har jo selv opgivet danske kvinder og finder derfor dine fruentimmere i Thailand. Er det ikke korrekt?

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Tror dindebat-panelet mon på dæmoner?

Nogle gør sikkert, statistisk set brude de fleste dog ikke gøre det

Er Gud og Satan ægte eller er de begreber opfundet af mennesker for at vi skal have noget at tro på?'

En ting er sikkert det er enten eller, hvis Satan eksisterer så eksisterer Jave/Jehova og Jesus også ellers gør ingen af dem.

Det eneste man kan sige med sikkerhed er, der skal evidens til for at kunne gå fra tro til viden.

Og HVEM er Gud og Satan, hvis de da findes? Er vi sikre på, at Gud er den gode og Satan er den onde eller har Kristendommen byttet om på virkeligheden?

Gud er Jehova og livets kilde, skaberen af alt inkl Satan. Satan er en åndeskabning i opposition til Guds suverænitet.

Eftersom Gud vil og gøre det gode og Satan er skyld i det onde, så taler konsekvenserne deres tydelige sprog om hvem det er god og ond. Det eneste spørgsmål er hvem man vil støtte, ikke hvem det objektivt set ville kunne sige at være god eller ond.

Det jeg siger her bygger på Bibelen og derfor kristendommen, hvis den skulle have byttet om på noget så er der endnu minder evidens for det. Fordi Biblen findes trods alt, det gør den ombyttede forklaring ikke.

Har Jesus nogensinde eksisteret eller er han et fupnummer opfundet for at mennesker skal have noget at tro på, så de bliver nemmere at kontrollere for magthaverne?

I modsætning til dine reptiler, så er det evidens for at Jesus levede og døde korsfestet af Romerne. Der er udover Biblen flere historiske kilder som bekræfter den del.

Om Jesus så opstod fra de døde, gjorde mirakler osv, det er mere det som er til debat, ikke personens reelle eksisten eller død, fordi det ved vi er sandt.

Hvem skabte Jorden og universet?

Det gjorde Gud, hvis ikke så er det ikke skabt pr. definition.

Og hvem skabte ham eller hende eller det, som skabte Jorden og universet?

Tja Jehova skabte Jesus men ingen skabte Jehova. Gud skabte universet og alt i det. At Gud ingen begyndelse har er ikke så ulogisk som det måske lyder, fordi selve tiden blev skab med universet - vi lever i en 4 dementionel verden, 3 run dementioner og tid.

Nedstammer vi mennesker virkeligt fra aberne? Hvis ja, hvordan kan det så være, at f.eks. chimpanser altid har været chimpanser og ikke har udviklet sig til mennesker? Er det ikke ulogisk?

Evidensen tyder på at vi har en biologisk afstamning fra fortidige menneskeaber og det har chimpanser i øvrigt også.

Om det er ulogisk i forhold til at Biblen og skabelse vil jeg lade stå usagt, objektivt bør vi forholde til det som der er evidens for og overlade resten til folk egen tro.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 36 minutter siden, Ieet skrev:

Hej Lucianone,

Men det er ikke en sød og flirtende måde at råbe "God Røv" eller at tage på bagdelen uden nogen invitation.

Med venlig hilsen

Ieet

Måske ikke. Men alligevel er det pudsigt, at 90% af mænd ikke ville have noget imod, hvis piger/kvinder henvendte sig således til dem. Mens 90% af piger og kvinder omvendt ville føle sig dybt krænkede over, hvis en mand gjorde det ved dem.

Så uanset hvordan vi vender og drejer det, er problematikken nok, at mænd og kvinder er meget forskellige. Mænd er mere direkte og lumre og omvendt kan de også bedre tolerere, at andre er direkte og lumre overfor dem. Kvinder er sjældent særligt direkte og lumre, så derfor kan det være svært for en mand at vide, hvornår en kvinde egentlig ER til noget eller ej. Mænd viser det meget tydeligt. Kvinder viser det sjældent tydeligt, så det er en ren gættekonkurrence at tolke på, hvornår en kvinde har lyst til noget.

Jeg har altid undret mig over, at jeg gennem hele mit voksne liv nok har fået måske 1000 seksuelle tilnærmelser fra mænd - men maks. en håndfuld fra kvinder! De fleste burde jo være heteroseksuelle, så det undrer mig virkeligt, at selv jeg som mand får mange flere lumre tilbud og tilnærmelser fra andre mænd end fra kvinder. Enten er der utroligt mange bøsser. Eller også handler det bare om, at mænd gerne viser deres interesse direkte. Mens kvinder pakker deres interesse ind, så det er svært at spotte, hvornår en kvinde er interesseret. 

Når jeg tænker tilbage på min ungdom, så kan jeg godt i dag se, at der VAR en del piger/kvinder, der var interesserede i mig. Men jeg forstod ikke at tyde deres signaler. Fordi kvinder har en meget indirekte og subtil måde at vise deres interesse på. F.eks. i 21-22 års-alderen på mit studie var der en langhåret lyshåret pige, som pudsigt nok, når vi havde forelæsning, flere gange satte sig lige foran mig og rodede rundt med sit hår. Og smilede til mig. Jeg tænkte bare, at det var underligt. Og hvorfor gjorde hun det? I dag kan jeg godt se, at det var hendes måde at lægge an på mig på. Fordi kvinder og piger gør det ikke direkte, men indirekte. Meningen var så nok, at jeg som fyr/mand/dreng skulle have været den, der kom med det endelige frække sextilbud. Fordi kvinder gør det ikke! De forventer altid, at det er fyren, der skal indlede kontakten. Men da jeg dengang var ung og usikker og ikke var så erfaren i at aflæse pigers signaler (som er meget subtile og indirekte), forstod jeg ikke at afkode og dermed udnytte, når piger viste interesse for mig. Men i dag kan jeg godt se i bakspejlet, at det gjorde de faktisk hyppigt. Jeg forstod det bare ikke.

Men jeg er jo biseksuel, så det endte med, at jeg der som ung mest havde gang i fyre. Fordi de var mindre komplicerede. De spurgte mig faktisk direkte, hvis de ville have sex med mig. Og det syntes jeg var langt nemmere og mere belejligt. De piger og kvinder var så fandens komplicerede, fordi på den ene side forventede de, at jeg skulle tage kontakten. Og på den anden side ved man godt som mand, at man nemt kan komme galt afsted, hvis man kommer til at kontakte den forkerte pige på det forkerte tidspunkt. Så er fanden løs og MeToo er en realitet! Fyre er mindre komplicerede og spiller sjældent kostbare. Og du skal virkeligt være grov for at du kan krænke en fyr seksuelt. Eller også skal du som homo komme til at lægge an på en heterofyr. Men hvis man nu nøjes med at finde fyrene i homomiljøet, så har vi ikke dét problem. Det er derfor, at der stadig er behov for et homomiljø. Fordi ellers risikerer man at lægge an på en heterofyr og komme galt afsted. Men i homomiljøet er fyrene meget direkte overfor hinanden. Og det synes jeg er forfriskende. Går man f.eks. på Mens Bar i Kbh., kan man sagtens flirte råt med fyrene derinde uden at nogen føler sig krænket. Derfor er fyre ofte frækkere og sjovere at flirte med end kvinder, da disse er så sarte og sippede, at man hele tiden forventer en politianmeldelse, hvis man tør være lidt lummer. Hvis man er lidt for lummer overfor en fyr, får man bare et dask over fingrene og så er dét glemt. Det er ikke noget, fyren får traumaer af. Modsat kvinder, der hvis de én gang er blevet klappet i røven for 20 år siden, nærmest får deres liv ødelagt og bliver dyyyyyyyyyyyybt traumatiserede...

Jeg var 30 år, før jeg igen fik gang i kvinder. I tyverne havde jeg opgivet dem og havde stort set kun kontakt med fyre, fordi jeg fandt dem mindre komplicerede og dermed nemmere at omgås. Med tiden har jeg dog bedre lært at forstå og tyde kvinder, men det er noget, der har krævet en del erfaring. Det er ikke så sært, at der er mange unge heteroseksuelle mænd, der har det svært med det modsatte køn. Jeg hører tit om unge mænd i 20´erne, der aldrig har haft sex! For piger og kvinder er sgu ret komplicerede. Det er ofte sådan, at man skal være oppe i 30´erne eller 40´erne, før man som mand har lært at forstå og tyde kvinder, så kan bedre kan score dem...

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...