Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Nogle store okkulte spørgsmål til dindebat-panelet

Recommended Posts

DDR

Pernille ville jo være alt for besværlig for dig at udfordre intellektuelt, så mon ikke du skal nøjes med din gummidukke?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 6 timer siden, stig6499 skrev:

hvis selveste satan kan hjælpe mig med at blive gift med stor barmede Pernille vermund , så sælger jeg med glæde min sjæl til selveste satan , er der nogle ritualer jeg skal igennem for at få kontakt med selveste satan , jeg er ny på det her område 

Mange tror, at Satan ikke findes og at det er fis og ballade.

Men vil man vide mere, kan man læse det hele på dette link:

http://frydenvedsatan.125mb.com/HOME.html

Vil du VIRKELIGT dedikere din sjæl til Satan, kan du læse om det her:

http://frydenvedsatan.125mb.com/SATANIC.html

Om du kan score Pernille, ved jeg ikke. Men jeg havde også engang en kendis, jeg havde et lille crush på og som jeg siden scorede. Men jeg lavede dog ikke sataniske ritualer. Men jeg kan jo ikke vide, om hr. Satan var med i billedet alligevel. Måske hørte/læste han mine tanker og ville virkeliggøre dem he he

Det er velkendt, at mange af de mest kendte og feterede sangere og skuespillere, har Satan at takke for deres karriere. I mange tilfælde er der først kommet gang i deres karriere, efter at de gennem sataniske ritualer har fået kontakt til dæmoner, som har hjulpet dem med at komme frem i livet. Karen Blixen udtalte engang på DR, at hun først fik succes som forfatter, efter at hun solgte sin sjæl til Satan.

Jeg vil dog advare om, at Satan er særdeles virkelig og har man først dedikeret sin sjæl til "ham", hænger man på den. Så man bør overveje nøje, om det virkeligt er det man ønsker med sin sjæl.

Jeg har den holdning, at alle er frie og kan gøre hvad de vil. Om de vælger Jesus, Muhammed eller Satan må de selv om. Så længe de ikke generer andre derved.

Ifølge spirituelle satanister KAN man få mange fordele ved at dedikere sin sjæl til Satan og invitere dæmoner ind i sit liv. Men det kan også være farligt, hvis man ikke ved, hvad man har med at gøre. Fordi ikke alle dæmoner er gode og nogle bliver overfaldet af onde dæmoner og får deres liv ødelagt. Derfor vil jeg opfordre folk til at læse instrukserne nøje på ovenstående hjemmeside, fordi der står også, hvordan man øger since chancer for at undgå de onde dæmoner o.s.v.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 11 timer siden, Wizcarlo skrev:

Satan og dæmoner er særdeles virkelige. Jeg har solgt min sjæl til Satan - online. Det har været godt. Græsset på min græsplæne er blevet grønnere og der gror ikke mos på mit tag. Der er ingen løv i tagrenden. Min bil kører uden nogensinde at skulle på værksted. Jeg har fået bedre job og har tabt 15 kilo, så mit BMI nu er 24. Jeg vinder altid i lotto og de mest lækre kvinder sværmer om mig.

Er der nogen kristne der nogensinde har fået sådan noget af Helligånden? Nej.

Du kan også sælge din sjæl til Satan med fem minutter ved tastaturet.

http://www.necronomi.com/projects/666/

Jeg har lige læst din og Torsken´s tråd inde på den anden debat. Meget sjov tråd.

Men selvom jeg fornemmer, at I spøger med det, kan jeg oplyse om, at Satan er særdeles virkelig og hvis I inviterer Satan og hans dæmoner ind i jeres liv, vil det blive taget alvorligt og I vil virkeligt blive omgivet af dæmoner.

Disse dæmoner kan sagtens være venligtsindede og det er muligt, at du vil opleve ting, som dem, du beskriver (positive ting). Men omvendt, hvis du ikke bærer dig rigtigt ad, vil du også risikere at invitere onde dæmoner ind i dit liv, som måske vil besætte dig eller gøre livet surt for dig. Vise sig som spøgelser om natten, så du får spoleret din nattesøvn o.s.v.

Men hvis du mener det alvorligt, kan du følge instrukserne her:

Husk at du skal skrive under med dit eget blod, når du forpligter dig til Satan. Men som sagt står det hele derinde.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Skrevet (redigeret)
For 1 time siden, DDR skrev:

Pernille ville jo være alt for besværlig for dig at udfordre intellektuelt, så mon ikke du skal nøjes med din gummidukke?

du må nok bede din kone om at drikke sig fuld 

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 24 minutter siden, Lucianone skrev:

Mange tror, at Satan ikke findes og at det er fis og ballade.

Men vil man vide mere, kan man læse det hele på dette link:

http://frydenvedsatan.125mb.com/HOME.html

Vil du VIRKELIGT dedikere din sjæl til Satan, kan du læse om det her:

Om du kan score Pernille, ved jeg ikke. Men jeg havde også engang en kendis, jeg havde et lille crush på og som jeg siden scorede. Men jeg lavede dog ikke sataniske ritualer. Men jeg kan jo ikke vide, om hr. Satan var med i billedet alligevel. Måske hørte/læste han mine tanker og ville virkeliggøre dem he he

Det er velkendt, at mange af de mest kendte og feterede sangere og skuespillere, har Satan at takke for deres karriere. I mange tilfælde er der først kommet gang i deres karriere, efter at de gennem sataniske ritualer har fået kontakt til dæmoner, som har hjulpet dem med at komme frem i livet. Karen Blixen udtalte engang på DR, at hun først fik succes som forfatter, efter at hun solgte sin sjæl til Satan.

Jeg vil dog advare om, at Satan er særdeles virkelig og har man først dedikeret sin sjæl til "ham", hænger man på den. Så man bør overveje nøje, om det virkeligt er det man ønsker med sin sjæl.

Jeg har den holdning, at alle er frie og kan gøre hvad de vil. Om de vælger Jesus, Muhammed eller Satan må de selv om. Så længe de ikke generer andre derved.

Ifølge spirituelle satanister KAN man få mange fordele ved at dedikere sin sjæl til Satan og invitere dæmoner ind i sit liv. Men det kan også være farligt, hvis man ikke ved, hvad man har med at gøre. Fordi ikke alle dæmoner er gode og nogle bliver overfaldet af onde dæmoner og får deres liv ødelagt. Derfor vil jeg opfordre folk til at læse instrukserne nøje på ovenstående hjemmeside, fordi der står også, hvordan man øger since chancer for at undgå de onde dæmoner o.s.v.

man skal ikke tro på alt hvad man læser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
1 time siden, Lucianone skrev:

Jeg har lige læst din og Torsken´s tråd inde på den anden debat. Meget sjov tråd.

Men selvom jeg fornemmer, at I spøger med det, kan jeg oplyse om, at Satan er særdeles virkelig og hvis I inviterer Satan og hans dæmoner ind i jeres liv, vil det blive taget alvorligt og I vil virkeligt blive omgivet af dæmoner.

Disse dæmoner kan sagtens være venligtsindede og det er muligt, at du vil opleve ting, som dem, du beskriver (positive ting). Men omvendt, hvis du ikke bærer dig rigtigt ad, vil du også risikere at invitere onde dæmoner ind i dit liv, som måske vil besætte dig eller gøre livet surt for dig. Vise sig som spøgelser om natten, så du får spoleret din nattesøvn o.s.v.

Men hvis du mener det alvorligt, kan du følge instrukserne her:

Husk at du skal skrive under med dit eget blod, når du forpligter dig til Satan. Men som sagt står det hele derinde.....

Pas nu på, at folk ikke bliver trætte af dit okkulte fis og de rablende konspirationsteorier. 
Sidst gik det ikke så godt for dig, vel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Tror dindebat-panelet mon på dæmoner?

Nej. Jeg tror at dæmoner, besættelser og åndelige væsner ikke er andet end tidligere tiders forsøg på at forklare psykiske sygdomme og psykologiske fænomener.

Er Gud og Satan ægte eller er de begreber opfundet af mennesker for at vi skal have noget at tro på?

Gud og Satan er opfundet af nogle jøder nede i Mellemøsten for mange tusinde år siden. Det er ikke noget som moderne mennesker burde tro på.

Og HVEM er Gud og Satan, hvis de da findes? Er vi sikre på, at Gud er den gode og Satan er den onde eller har Kristendommen byttet om på virkeligheden?

Gud er en usynlig ven som man kan søge trøst hos.

Satan betragter jeg lidt som et fortælleteknisk påhit. Lidt ligesom Loke i den nordiske mytologi er det ham der sætter gang i alle historierne med sine spilopper.

Har Jesus nogensinde eksisteret eller er han et fupnummer opfundet for at mennesker skal have noget at tro på, så de bliver nemmere at kontrollere for magthaverne?

Jeg tror på at der har eksisteret en kultleder ved navn Jesus som havde en gruppe tilhængere. Sådan nogle har der været mange af i historiens løb, og det er bare tilfældighedernes spil der har gjort at kristendommen er endt med at blive verdens største religion.

Hvem skabte Jorden og universet?

Her er jeg totalt blank. Måske har universet altid eksisteret uden nogen begyndelse eller slutning?

Og hvem skabte ham eller hende eller det, som skabte Jorden og universet?

Jeg tror nu ikke at universet bevidst er blevet skabt af en højere intelligens.

Nedstammer vi mennesker virkeligt fra aberne? Hvis ja, hvordan kan det så være, at f.eks. chimpanser altid har været chimpanser og ikke har udviklet sig til mennesker? Er det ikke ulogisk?

Mennesket nedstammer ikke fra aberne, men fra en fælles forfader. Evolutionsteorien siger at arterne hele tiden udvikler sig og at mennesket og de forskellige abearter er afgreninger fra en fælles forfader:

image.png.cd7b72b8794ea71da5ed42a8f8c5a1c8.png

Alle nulevende arter vil også med tiden forgrene sig til forskellige nye arter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe
For 8 timer siden, stig6499 skrev:

hvis selveste satan kan hjælpe mig med at blive gift med stor barmede Pernille vermund , så sælger jeg med glæde min sjæl til selveste satan , er der nogle ritualer jeg skal igennem for at få kontakt med selveste satan , jeg er ny på det her område 

Hvorfor skal det absolut være en GIFT kvinde ???? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 21 minutter siden, welupe skrev:

Hvorfor skal det absolut være en GIFT kvinde ???? 

hun var ikke gift første gang jeg så et billede af hende , hun er først blevet gift seenere , det er ikke fordi jeg sådan går efter gifte kvinder , ja det er surt show at hun er gift med en mange millionær 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 4 timer siden, homofaber skrev:

Pas nu på, at folk ikke bliver trætte af dit okkulte fis og de rablende konspirationsteorier. 
Sidst gik det ikke så godt for dig, vel.

Deltagelsen i denne tråd er meget fin, så det tyder på, at der ER en vis interesse for emnet.

Carlo lavede en lignende tråd på den anden debat. Skal du ikke også skrive til ham, at du ikke gider de tråde?

Det er meget enkelt. Interesserer en tråd dig ikke, kan du springe den over.

I modsat fald, synes jeg, at du skulle skrive til Jubii og anmode om at blive moderator. Så kan du få lov til at bestemme, hvilke emner, man må oprette herinde, siden du så gerne vil bestemme, hvilke emner, vi andre må have lov at skrive om...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...