Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Nogle store okkulte spørgsmål til dindebat-panelet

Recommended Posts

Lucianone

Tror dindebat-panelet mon på dæmoner?

Er Gud og Satan ægte eller er de begreber opfundet af mennesker for at vi skal have noget at tro på?

Og HVEM er Gud og Satan, hvis de da findes? Er vi sikre på, at Gud er den gode og Satan er den onde eller har Kristendommen byttet om på virkeligheden?

Har Jesus nogensinde eksisteret eller er han et fupnummer opfundet for at mennesker skal have noget at tro på, så de bliver nemmere at kontrollere for magthaverne?

Hvem skabte Jorden og universet?

Og hvem skabte ham eller hende eller det, som skabte Jorden og universet?

Nedstammer vi mennesker virkeligt fra aberne? Hvis ja, hvordan kan det så være, at f.eks. chimpanser altid har været chimpanser og ikke har udviklet sig til mennesker? Er det ikke ulogisk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg vil gerne selv begynde:

Ja, jeg tror at dæmoner er ægte, men at de blot lever i en parallel verden eller i en verden lige umiddelbart uden for vores synsfelt. Spirituelle satanister beretter om, at de skam er i stand til at fremkalde disse dæmoner gennem okkulte ritualer. Dog hævder de spirituelle satanister, at dæmonerne ikke nødvendigvis er onde. Men det må man jo selv finde ud af, hvis man er modig nok til at turde påkalde sig dem.

Er Gud og Satan ægte eller er de begreber opfundet af mennesker for at vi skal have noget at tro på?

Selve begreberne er skabt af mennesker, men det betyder ikke, at entiteterne ikke nødvendigvis eksisterer. Satan tror jeg er Enki, den reptile gud fra Sumerien i det gamle Irak. Gud tror jeg er Demiurgen, som styrer universet ifølge gnostikerne.

Og HVEM er Gud og Satan, hvis de da findes? Er vi sikre på, at Gud er den gode og Satan er den onde eller har Kristendommen byttet om på virkeligheden?

Som sagt er jeg kommet frem til, at Gud må være demiurgen og Satan Enki. Men der er måske lavet om på det hele i Kristendommen, så den gode er blevet til den onde. Enki var en reptil gud, som muligvis skabte mennesket. Demiurgen er måske i virkeligheden en ondskabdsfuld gud af en vampyr-parasit, som ernærer sig gennem frygt og lidelse hos menneskeheden.

Har Jesus nogensinde eksisteret eller er han et fupnummer opfundet for at mennesker skal have noget at tro på, så de bliver nemmere at kontrollere for magthaverne?

Jeg tror ikke, at han har eksisteret. Jeg tror, at han er et fupnummer skabt af magthaverne, fordi de fandt ud af, at hvis man kan få mennesker til blindt at tro på religioner, så er mennesket nemmere at kontrollere og undertrykke, fordi disse mennesker altid skal følge religiøse påbud og læresætninger. Kristendommen er et fupnummer, som reelt er bygget på nogle gamle religioner fra Mellemøsten (Ægypten, Irak..). Så har man lavet en moderne udgave af historien, så den passede til samtiden. Men jeg tror, at Jesus og Kristendommen reelt er historiens måske største fupnummer. Det er f.eks. sjovt, at Jesus har fødselsdag den 25. december, som er lige præcist den dato, hvor dagene bliver længere. Det tyder på, at Jesus bare er en metafor for soldyrkelse.

Svært at sige. Jeg ved det ikke. Men jeg tror, at der er en skabende kraft, som er over demiurgen. Jeg tror dog, at universet er for fantastisk til, at det bare kan være blevet skabt af et tilfældigt Big Bang. Der synes at være et intelligent design bag universet. Prøv at se netflix-serien THE CODE og I vil forstå, hvad jeg mener.

Det er et godt spørgsmål. Fordi hvis Gud findes, hvad eller hvem skabte da Gud. Og hvem eller hvad skabte dét, som skabte Gud??

Nedstammer vi mennesker virkeligt fra aberne? Hvis ja, hvordan kan det så være, at f.eks. chimpanser altid har været chimpanser og ikke har udviklet sig til mennesker? Er det ikke ulogisk?

Jeg tror, at evolutionsteorien er fup og fidus, skabt for at afholde vi mennesker fra sandheden. Aber bliver ikke bare til mennesker. Fordi hvis det var tilfældet, ville organgutanger, chimpanser o.s.v. vel også have udviklet sig videre fra bare at være...ja, orangutanger og chimpanser! Hvis vi engang var en flok aber, så er den eneste måde, hvorpå vi kan være blevet til homo sapiens, som jeg ser det, gennem en intervention/indgriben fra et intelligent højerestående væsen. F.eks. aliens. Jeg tror, at mennesket blev skabt af de reptile "guder"/aliens, som kom til jorden for mange tusinder år siden. Det er derfor, vi altid ser slangen i skabelsesberetningen og i historien om Adam og Eva. Slangen er en metafor på de reptile guder.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 30 minutter siden, Lucianone skrev:

En chimpanse i dag har et genom altså en arvemasse. Det har mennesker også. Arter er udelukkende defineret ved deres arvemasse. Men ligesom at menneskers arvemasse i dag adskiller sig fra chimpanser i dag, så er det også tilfældes med mennesker, der lever i dag og for 1.000.000 år siden. Arvemassen er heller ikke den samme. Derfor giver det ikke nogen mening at sige, at chimpaser ikke har udviklet sig til mennesker - de har udviklet sig til de chimpanser, som de er i dag. LIgesom mennesker har udviklet sig til de mennesker, som vi er i dag. Et menneske fra 2020 vil sikkert heller ikke kunne få afkom med et menneske, der levede for 2 mio år sikkert.

Redigeret af homofaber

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

gud og satan er et stort fup nummer , det er alt religion , jeg ved ikke hvad der foregik i de syge hoveder der opfandt gud og satan , men så kom der præster til , så brugte de gud og satan til at få magt , og hvem eller de , der har lavet universet , det finder vi aldrig ud af , det kan være at vi slet ikke eksistere 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
On 31.12.2019 at 12:49, Lucianone skrev:

Et udmærket emne Lucianone.

Jeps, jeg tror på dæmoner, jeg vil lade spørgsmålet om Gud ligge for nu, men ved lidt om dæmoner. De er et resultat af menneskers tanker, og de bliver skabt fordi nogen har brug for dem, eller det tror de.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg tror nu, at dæmoner er særdeles virkelige. Jeg læste lidt på et forum for spirituelle satanister - af ren nysgerrighed. Og der er mange brugere derinde, som fortæller, at de er i stand til at fremkalde dæmoner og få dæmonerne til at gøre tjenester for dem. Satanister bruger okkulte ritualer for at påkalde sig dæmonerne og hvis dæmonerne bliver venligt stemt overfor dem, så kan de få dæmonerne til at gøre tjenester for sig - mod til gengæld at love, at de vil dedikere deres sjæl til Satan.

Der er mange kendte sangere og kunstnere, som først har nået toppen efter, at de har solgt deres sjæl til Satan. Og de når til tops i f.eks. musikbranchen eller i Hollywood, fordi de har dæmoner som venner, der baner vejen for dem. Det er efter min opfattelse et faktum og ikke bare noget, jeg opdigter.

Det er min opfattelse, at de fleste i magteliten er okkultister eller satanister. Og de benytter sig af okkulte ritualer og både hvid og sort magi for at opnå deres status. Det er f.eks, velkendt, at den amerikanske finans- og magtelite "hygger sig" på Bohemian Grove med okkulte ritualer, bl.a. symbolske ofringer til uglen/The Owl.

Nu er det så ikke helt sort og hvidt det hele. Der er mange nuancer i det her. Satanister selv opfatter nemlig ikke disse dæmoner som værende onde, selvom enkelte af dem kan være det. Nogle satanister mener, at Satanismen i virkeligheden er mere menneskekærlig end f.eks. Kristendommen. Men det er et emne, der næsten fortjener en tråd for sig selv.

Men selvom, jeg tror på, at man godt kan opnå succes i sit liv ved at have med venligtsindede dæmoner at gøre, mener jeg også, at det sikkert kan være en farlig vej at gå. Fordi ved man ikke, hvad man har med at gøre, kan man vel sagtens også komme ret galt afsted ved at have med dæmoner at gøre. Da ikke alle er lige venligtsindede...

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe

Selvom vore forfædre sku ha udvandret fra Afrika, så er det ikke alle ”afrikanerne” der drog mod Europa, Asien mm...for så havde negrene nok været uddøde i dag… Og det fortæller meget godt, hvordan vi i dag kan nedstamme fra afrikanere – uden at DE har udviklet sig…

På samme måde har nogen (menneske)aber vandret omkring, mens andre er blevet på deres sted, og derfor er kun nogen af aberne vores forfædre/fætre…

Jeg tror ikke på Gud!  Men jeg tror på Big Bang!  🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
On 31.12.2019 at 13:01, Lucianone skrev:

Som sagt er jeg kommet frem til, at Gud må være demiurgen og Satan Enki. Men der er måske lavet om på det hele i Kristendommen, så den gode er blevet til den onde. Enki var en reptil gud, som muligvis skabte mennesket. Demiurgen er måske i virkeligheden en ondskabdsfuld gud af en vampyr-parasit, som ernærer sig gennem frygt og lidelse hos menneskeheden.

Jeg tror, at evolutionsteorien er fup og fidus, skabt for at afholde vi mennesker fra sandheden. Aber bliver ikke bare til mennesker. Fordi hvis det var tilfældet, ville organgutanger, chimpanser o.s.v. vel også have udviklet sig videre fra bare at være...ja, orangutanger og chimpanser!

Hej Lucianone,

Det lyder næsten som du nærmer dig at mene at satan og demoner i virkeligehen er gode og bør støttes...

Med hensyn til Chimpanser og Orangutanger så har de udviklet sig og svarer på ingen måde til de fortids-arter som eksisterede da mennesker forgrenede sig ud fra dem evolutions mæssigt.

Årsagen til at de minder mere om deres fortidige sletningen er at de ikke har haft samme "evolutions pres" fra et "Miljø skifte" - Altså de er blevet i en jungle i træerne - imens menneske forgreningen skulle tilpasse sig forandringerne ved at skulle være mere på jorden og stepper.

7985927.jpg

Vi har bare ikke været nært så interesserede i at publisere abernes udvikling løbende men der er adskillige fund der viser deres gradvise udvikling fra gibboner.

image017.jpg

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo
On 1.1.2020 at 20:21, Lucianone skrev:

Jeg tror nu, at dæmoner er særdeles virkelige

Satan og dæmoner er særdeles virkelige. Jeg har solgt min sjæl til Satan - online. Det har været godt. Græsset på min græsplæne er blevet grønnere og der gror ikke mos på mit tag. Der er ingen løv i tagrenden. Min bil kører uden nogensinde at skulle på værksted. Jeg har fået bedre job og har tabt 15 kilo, så mit BMI nu er 24. Jeg vinder altid i lotto og de mest lækre kvinder sværmer om mig.

Er der nogen kristne der nogensinde har fået sådan noget af Helligånden? Nej.

Du kan også sælge din sjæl til Satan med fem minutter ved tastaturet.

http://www.necronomi.com/projects/666/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

hvis selveste satan kan hjælpe mig med at blive gift med stor barmede Pernille vermund , så sælger jeg med glæde min sjæl til selveste satan , er der nogle ritualer jeg skal igennem for at få kontakt med selveste satan , jeg er ny på det her område 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...