Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Anbefal begynder-planter ?

Recommended Posts

snoozz

Så må der være pesticider eller lign giftigt i dit vand ;/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 time siden, snoozz skrev:

Så må der være pesticider eller lign giftigt i dit vand ;/

Det håber jeg da ikke  , der skulle da gerne komme noget chili ud af de planter , det er de panter der har overlevet længst i mit hjem  , jeg håber de overlever lang tid nok til der kommer chili ud af det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

JEg tror sgu ikke du skal regne med at få chili ud af dem på dit billede, de ser ret døde ud ! gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Du kan jo også bare købe chili i pulverform. Det har samme stærke effekt, og kan let holde sig i et helt år eller mere - og skal ikke vandes !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 28 minutter siden, snoozz skrev:

JEg tror sgu ikke du skal regne med at få chili ud af dem på dit billede, de ser ret døde ud ! gg

de ser da grønne og raske ud alle 7 chiliplanter selvom de 4 af dem ikke vokser så hurtigt som de 3 af dem 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 17 minutter siden, snoozz skrev:

Du kan jo også bare købe chili i pulverform. Det har samme stærke effekt, og kan let holde sig i et helt år eller mere - og skal ikke vandes !

det sjove er jo at dyrke sine egne chiliplanter og få sine egne chili ud af det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Hvor sjovt er det lige når de bare dør?`Jeg er kun nået til at dyrke mit eget purløg som drys på en æggemad GG.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 4 timer siden, snoozz skrev:

Hvor sjovt er det lige når de bare dør?`Jeg er kun nået til at dyrke mit eget purløg som drys på en æggemad GG.

Karse er nok det nemmeste at dyrke selv.;)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 13 timer siden, snoozz skrev:

nu vi taler om løg , jeg tror mine hvidløg er afgået ved døden , stænglerne er i hvert fald helt hvide 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Sådan ser mine chili planter ud nu  , det er utroligt at de stadigvæk er i live , jeg plejer ellers at glemme at vande mine planter , det er de planter der har levet i længst tid i mit hjem 

20200812_130357.jpg

20200812_130418.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...