Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Anbefal begynder-planter ?

Recommended Posts

snoozz

Hold da kæft.... *gg*

Det jo lige før du er klar til at blive fritidslandmand, og ikke bare chili-dyrker i en potte ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Nu har jeg købt solo hvidløg det er sådan nogle mini hvidløg og cherry tomater det skal jeg nok få til at gro så er der noget mere tvivlsomt om jeg kan få til at gro jeg har købt rå pistacienødder uden salt på en helsebutik på nettet jeg er ellers ikke glad for at støtte noget så sygt som en helsebutik hvis jeg er heldig kommer det med posten i morgen og så valnødder de skulle blive til træer det bliver så sjovt om jeg kan få det til at gro 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

Øhhhh ?!??

Jeg tror altså ikke du kan have valnødde-træer i sådan en bette urtepotte - så skal man som minimum have en have man kan stille den i ?

Pistaienødder? Ja hvorfor ikke; ;)

Men øhhh, hvor blev Radisserne af !?

Hvidløg er også godt, dem plejer jeg nu at købe "færdiglavet" enten "naturel, eller "støbt ind i" fx Flutes eller smør, eller chips ;)

Man skal bare hvis at hvis man har en kæreste eller kone, gider hun ikke kysse mere den dag ;)

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 4 timer siden, snoozz skrev:

Øhhhh ?!??

Jeg tror altså ikke du kan have valnødde-træer i sådan en bette urtepotte - så skal man som minimum have en have man kan stille den i ?

Pistaienødder? Ja hvorfor ikke; ;)

Men øhhh, hvor blev Radisserne af !?

Hvidløg er også godt, dem plejer jeg nu at købe "færdiglavet" enten "naturel, eller "støbt ind i" fx Flutes eller smør, eller chips ;)

Man skal bare hvis at hvis man har en kæreste eller kone, gider hun ikke kysse mere den dag ;)

Jeg har planer om putte nogle valnødder i en urtepotte og se dem gro , radisser dem glemte jeg ha ha ja hvidløg kan blive et problem med dårlig ånde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Så fik jeg såede cherry tomater , jeg skar nogle cherry tomater midt over og pillede frøende ud af tomaterne og smed dem i en potte jeg har absolut ingen idet om , om der komme nogle planter ud af det , Cherry tomater det er første gang for mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 12 minutter siden, stig6499 skrev:

Så fik jeg såede cherry tomater , jeg skar nogle cherry tomater midt over og pillede frøende ud af tomaterne og smed dem i en potte jeg har absolut ingen idet om , om der komme nogle planter ud af det , Cherry tomater det er første gang for mig

Det er ikke den bedste årstid, at dyrke grøntsager på.:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 50 minutter siden, Entrelac skrev:

Det er ikke den bedste årstid, at dyrke grøntsager på.:gruble:

Det ved jeg godt men jeg regner med at tage røven på grønsagerne , der er 21 grader varmt i mit soveværelse så tror grønsagerne at det er forår

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 49 minutter siden, stig6499 skrev:

Det ved jeg godt men jeg regner med at tage røven på grønsagerne , der er 21 grader varmt i mit soveværelse så tror grønsagerne at det er forår

De kræver ikke kun varme, men lys, sollys.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Der findes da "vækst-lamper. Men de er vist halvdyre, både i indkøb og i strøm.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 18 timer siden, snoozz skrev:

Der findes da "vækst-lamper. Men de er vist halvdyre, både i indkøb og i strøm.

Sådan en fætter har jeg da , sådan købte jeg i vinter da jeg begyndte at dyrke chili da mine chili planter stod i stuen spiste mine undulater chili planterne så jeg fik den aldrig brugt den skal jeg da ha fundet frem igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...