Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Ræven

Har dummet mig en gang for meget :/

Recommended Posts

Ræven

Jeg har været sammen med den skønneste kvinde i nu snart et år, hun har virkelig været der for mig, selvom jeg ikke har været nem.

Jeg gik ned med deppretion og stress i juni måned, hvor hun sørgede for at jeg kom til læge og psykolog, hun har båret over med mig, når jeg har haft mine "hjerneblødninger" som jeg bedst kan forklare min irationelle opførsel, samtidig så fik jeg diagnosen ADHD i svær grad og bruger meget tid på at beabejde de problemer jeg har med det:/

Ved godt jeg lider af dårligt selvværd og mlg selvtillid og det har desværre alt for tit, resulteret i at jeg har taget ting op, som jeg ikke burde ( efter hendes mening) bla hendes chat med tidligere bollevenner, hvor jeg i sidst på foråret fandt ud af, at ikke der ikke ligefrem kun blev skrevet om vejret :( hun siger, at det stoppede hun med, efter jeg konfronterede hende med det, men grundet det dårlige selvværd, så kommer den grønne djævel frem nogle gange og jeg får mine tvivl, især fordi, hun har sagt, at hun stadig har kontakt med den ene, men jun skriver om dagligdags ting, og den person hun skriver med, er en jeg slet ikke bryder mig om, da han efter min mening ( og det jeg har læst) ikke har respekt for at vi var i et forhold

Jeg går med mange lig i lasten, som jeg ikke har fået beabejdet, som gør tankerne flyver rundt i hovedet på mig og gør mig mere og mere psykisk ustabil, hun hjalp mig med indlæggelse på psyk her i efteråret, det gik bedre bagefter, men her de sidste 2-3 uger er det gået helt galt for mig igen 😕 jeg har ikke selv kunne se det, ikke før i aftes, hvor jeg fik hende til at køre mig til psykiatisk skadestue, dog uden held, da de ikke mente jeg havde det dårligt nok, til at blive indlagt, ved ikke om det var det, der fik mig helt i selvsving bagefter, men hun bad mig om at smutte da vi kom hjem til hende, da hun havde fået nok.

Faktisk så kan jeg godt forstå hende nu, hvor jeg har et klart øjeblik, dog mener jeg også, at jeg ikke selv har hele grunden/skylden men måske de 80% da hun nægter at stoppe kontakten med hendes tidligere ven og jeg gentagnende gange har sagt jeg ikke bryder mig om det og om ham.

Sidder lige nu og venter på der er varmt vand, så jeg kan få et tiltrængt bad og bagefter vil jeg køre til en anden psyk skadestue, for at få hjælp før det er for sent.

faktisk, så ved jeg ikke helt hvorfor jeg skriver dette indlæg, andet end jeg håber der i kan hjælpe med at fortælle mig, hvad jeg kan gøre for at få hende tilbage, jeg har aldrig før følt sådan for et andet menneske som jeg gør for hende ( er trods alt 51 år) og vil gøre alt hvad jeg kan for at få hende tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg tror du skal overveje, om hun nu også er så god for dig, som du skriver. For mig lyder det som om, at hun er med til, at gøre at du får det værre.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ræven
For 5 timer siden, Entrelac skrev:

Jeg tror du skal overveje, om hun nu også er så god for dig, som du skriver. For mig lyder det som om, at hun er med til, at gøre at du får det værre.

Den tanke har også strejfet mig 😕 
det skal dertil siges, at når jeg har det godt, så har vi det mere end pragtfuldt sammen, tror grunden til at jeg opfører mig sådan over for hende, er at hun er den der er kommet tættest på mig og den eneste jeg har åbnet mig fuldt ud overfor, hun er nok den eneste i mit liv, jeg stoler 100% på og vi kan sige alt til hinanden.

samtidig så er jeg klar over at hun har gjort (og gør stadig, vi kan godt tale/skrive sammen) et stort arbejde, for at jeg kan blive rask og kan takke hende for at jeg stadig er her, hun har flere gange talt mig fra selvmordsforsøg og hjulpet med at finde hjælp til mig.

I det daglige, så gjorde hun meget for at vise hun elsker mig, selv lave en kop kaffe til mig, uagtet at hun hader kaffeånde og ved det er dårligt for mig ang min ADHD, hun sørger så så også for mit kaffeforbrug ikke tager overhånd 😉 sørger for at jeg får den mad og drikke der er godt for min diagnose, husker mig på hvad jeg skal undgå

så jeg er slet ikke i tvivl om at hun holder ufatteligt meget af mig, men som hun selv har skrevet

citat start : Jeg elsker dig når du er rask og jeg kan ikke fordrage dig når du er syg

citat slut

det kan jeg sagtens forstå, da jeg selv hader den person jeg bliver når jeg har det dårligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 4 timer siden, Ræven skrev:

Den tanke har også strejfet mig 😕 
det skal dertil siges, at når jeg har det godt, så har vi det mere end pragtfuldt sammen, tror grunden til at jeg opfører mig sådan over for hende, er at hun er den der er kommet tættest på mig og den eneste jeg har åbnet mig fuldt ud overfor, hun er nok den eneste i mit liv, jeg stoler 100% på og vi kan sige alt til hinanden.

samtidig så er jeg klar over at hun har gjort (og gør stadig, vi kan godt tale/skrive sammen) et stort arbejde, for at jeg kan blive rask og kan takke hende for at jeg stadig er her, hun har flere gange talt mig fra selvmordsforsøg og hjulpet med at finde hjælp til mig.

I det daglige, så gjorde hun meget for at vise hun elsker mig, selv lave en kop kaffe til mig, uagtet at hun hader kaffeånde og ved det er dårligt for mig ang min ADHD, hun sørger så så også for mit kaffeforbrug ikke tager overhånd 😉 sørger for at jeg får den mad og drikke der er godt for min diagnose, husker mig på hvad jeg skal undgå

så jeg er slet ikke i tvivl om at hun holder ufatteligt meget af mig, men som hun selv har skrevet

citat start : Jeg elsker dig når du er rask og jeg kan ikke fordrage dig når du er syg

citat slut

det kan jeg sagtens forstå, da jeg selv hader den person jeg bliver når jeg har det dårligt

Inden du får hende monteret alt for godt fast på den dér piedestal, så glem ikke, at hun også stadig har kontakt til et par tidligere bollevenner. Vil du kunne leve med det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ræven

Ang den kontakt de har, der har jeg besluttet med mig selv, at hvis det skulle lykkes at blive “os” igen, så ville jeg have som krav, at al kontakt ned ham/dem stoppede øjeblikkeligt, hun vil få valget mellem den kontakt eller mig

Har også gjort det klart for mig selv, at hvis hun går ned til det og jeg så på et senere tidspunkt finder ud af, at de stadig har kontakt, så er jeg den der har pakket mine ting og er ude af døren  og det vil jeg selvfølgelig forklare hende samtidig med vi snakker om at det andet skal stoppe

faktisk, så har jeg intet imod, man skriver med en af modsatte køn, hvis man samtidig husker, at holde tonen på et leje, hvor man ved man ikke ville såre sin partner hvis de læste hvad der blev skrevet, eller man ikke skriver anderledes end hvis ens partner, stod ved siden af og hørte en snakke ( hvis du forstår hvad jeg mener 😉

jeg har selv en veninde som jeg har kendt siden vi var 13-14 år, ( vi ser nærmest hinanden som en slags søskende og alene tanken om noget sexuelt mellem os, virker helt forkert i min hjerne)   vi skriver jævnligt sammen og det er jeg helt åben om, og har intet at skjule i det, har enda sagt til hende, at hun hellere end gerne må se hvad der bliver skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

du finder dig i for meget , hvis jeg var dig ville jeg finde en anden kvinde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR
For 23 timer siden, stig6499 skrev:

, hvis jeg var dig ville jeg finde en anden kvinde 

I dit tilfælde ville det jo være en anden gummidukke.....

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 16 minutter siden, DDR skrev:

Dem er der vel heller ikke så meget p*s med.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 timer siden, DDR skrev:

Siger manden som har skrevet her ind at han tager konen i 2eren og at hun får lov til at drikke sig fuld først

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

Jow Jow, der skal jo også være lidt til dig at fantasere om

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...