Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Vivii

Mænd der fravælger deres børn

Recommended Posts

ThomasSneum
For 1 time siden, gumle skrev:

Jeg er helt enig med dig i, at der skal være ligevægt mellem kønnene, men hvordan vil du bevise at modparten blev gravid med vilje ? Ud fra dit opslag kan jeg ikke rigtig læse, om du mener at mænd bare skal slippe for konsekvenserne ved ubeskyttet sex? Abort er trods alt en handling, der kan forårsage sterilitet hos en kvinde og et fysisk indgreb, hvor der ikke rigtig er nogle konsekvenser for manden ? Skal manden så betale kompensation for de sygedage kvinden får pga aborten eller kompensation, hvis aborten forårsager sterilitet hos kvinden ?

Op til 9. uge (mener jeg det er) er medicinsk abort en mulighed - om med så få fysiske komplikationer, at jeg mener faderen skal have mulighed for en juridisk abort.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
For 2 timer siden, ThomasSneum skrev:
For 2 timer siden, ThomasSneum skrev:

Op til 9. uge (mener jeg det er) er medicinsk abort en mulighed - om med så få fysiske komplikationer, at jeg mener faderen skal have mulighed for en juridisk abort.  

Ja men prøv at læse der her: http://www.sydvestjysksygehus.dk/wm442091

Det kan påvirke kvinden i op til 21 dage👀

Skal hun ikke have en eller anden form for kompensation for det ? Man er jo 2 om at danse tango, men kun 1 om at tage konsekvenserne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen
For 5 timer siden, gumle skrev:

Mænd der bare stoler på kvinden..... uhm du fralægger da virkelig dig selv alt ansvar. Kondomet er opfundet, eller få en midlertidig lukning, du har selv valg som vanskeliggør og næsten umuliggør en graviditet. Disse valg fravælger du jo selv, og det kan have konsekvenser.

Nu er jeg kvinde, så jeg bestemmer jo 100 % om jeg vil beholde barnet eller få en abort, det gør manden ikke, han er underlagt mine luner. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
For 5 minutter siden, Spil-tøsen skrev:

Nu er jeg kvinde, så jeg bestemmer jo 100 % om jeg vil beholde barnet eller få en abort, det gør manden ikke, han er underlagt mine luner. 

Ahhh okey din kommentar får mig til at forstå, hvorfor mænd tror alle kvinder er beregnende🤨

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen
For 2 timer siden, gumle skrev:

Ahhh okey din kommentar får mig til at forstå, hvorfor mænd tror alle kvinder er beregnende🤨

Nu har jeg så ingen børn og ønsker heller ikke nogen. Derfor syntes jeg stadig at mange kvinder er nogle bitches og forråder mænd til at give dem et barn, som manden ikke ønsker at være far til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...