Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Ancia

Skrive til tidligere date eller finde en ny?

Recommended Posts

Ancia

Ja, hvad ville I gøre. Ville I skrive til den tidligere date, som i egentlig synes var meget sød, men hvor det løb ud i sandet. For et par år siden efterhånden...., vi blev ikke uvenner eller noget. Vi skrev faktisk sammen i seks måneder og sås end fire gange.

Jeg ved jo heller ikke, om han har en kæreste i dag....

Eller ville I simpelthen bare starte på en frisk og finde ny? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
1 time siden, Ancia skrev:

Ja, hvad ville I gøre. Ville I skrive til den tidligere date, som i egentlig synes var meget sød, men hvor det løb ud i sandet. For et par år siden efterhånden...., vi blev ikke uvenner eller noget. Vi skrev faktisk sammen i seks måneder og sås end fire gange.

Jeg ved jo heller ikke, om han har en kæreste i dag....

Eller ville I simpelthen bare starte på en frisk og finde ny? 

Det er der nok ingen andre end dig selv, der kan rådgive Ancia om. 

Men af en eller anden grund fornemmer jeg at i ikke passer ordentligt sammen, når det ikke blev til mere.   😉

Held og lykke, hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fresh_air

Begge dele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkFauna

Jeg ville nok lade være, der er sikkert en grund til det løb ud i sandet. Men i sidste ende er det kun dig selv som kan vurderer om det vil fører til noget at skrive til ham igen.

Start på en frisk, er nok mit råd til dig. Der er masser af ''fisk i havet'' og der er også en til dig.
- Se sådan på det, han har ikke gjort noget for at bevare kontakten eller for den sags skyld genoptaget den, det fortæller lidt om at det nok bare ikke skulle være jer. 

Redigeret af FrkFauna
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ancia
For 6 timer siden, FrkFauna skrev:

Jeg ville nok lade være, der er sikkert en grund til det løb ud i sandet. Men i sidste ende er det kun dig selv som kan vurderer om det vil fører til noget at skrive til ham igen.

Start på en frisk, er nok mit råd til dig. Der er masser af ''fisk i havet'' og der er også en til dig.
- Se sådan på det, han har ikke gjort noget for at bevare kontakten eller for den sags skyld genoptaget den, det fortæller lidt om at det nok bare ikke skulle være jer. 

Grunden til at det stoppede var, at jeg ikke lige havde fået sagt, at min praktik var blevet flyttet en måned. Jeg sagde det selvfølgelig, da han spurgte. Jeg skulle kun være i praktik i fire uger, men efter det, hørte jeg ikke mere fra ham. Det var også dum, at jeg ikke sagde det, men der var bare så meget. Jeg havde også tre store eksamener. 

Desuden snakkede han om børn 24/7. Jeg elsker også børn, men jeg ved ikke, om jeg kan holde til at få nogen....,så det stressede mig ret meget. 

Vi kunne dog snakke rigtig godt sammen, og jeg kunne faktisk godt lide, at han havde god tid, altså alt behøvede ikke at ske over en nat...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

du kan ringe til alle dine tidligere date og spørge om de vil hanky panky men husk at sige ingen børn 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkFauna
For 9 timer siden, Ancia skrev:

Grunden til at det stoppede var, at jeg ikke lige havde fået sagt, at min praktik var blevet flyttet en måned. Jeg sagde det selvfølgelig, da han spurgte. Jeg skulle kun være i praktik i fire uger, men efter det, hørte jeg ikke mere fra ham. Det var også dum, at jeg ikke sagde det, men der var bare så meget. Jeg havde også tre store eksamener. 

Desuden snakkede han om børn 24/7. Jeg elsker også børn, men jeg ved ikke, om jeg kan holde til at få nogen....,så det stressede mig ret meget. 

Vi kunne dog snakke rigtig godt sammen, og jeg kunne faktisk godt lide, at han havde god tid, altså alt behøvede ikke at ske over en nat...

Men fordi din praktik blev flyttet, kan jeg ikke se hvorfor det skulle være en grund til jeres kontakt ebbede ud? - Jeg kan godt forstå at du selvfølgelig har haft meget at se til med tre store eksamener, men det havde han vel også kunnet forstå, hvis interessen stadig havde været der?
Jeg synes det virker som om der ligger noget andet bag også (det er selvfølgelig kun min opfattelse, og jeg kan tage fejl), måske mistede han bare interessen, hvilket jo er fair nok, tror vi alle mere eller mindre, har prøvet at stå i den situation og nogen gange kan det være svært at melde klart ud. 

Det med og snakke om børn 24/7 vil jeg nok mene er lidt overilet af ham, I datede jo kun og var altså ikke et par? 
- Jeg ville nok også finde det anstrengende og lidt for meget,  men vidste han godt du havde det på den måde omkring børn?

Når I nu snakkede så godt sammen, så kan du jo prøve at skrive til ham og spørge hvorfor jeres kontakt sluttede, det kan ikke skade. Og hvis han er afvisende eller siger at han er i et forhold, så er det nok bare bedst at ønske ham det bedste, og så lade ham være. Er han imødekommende og interessen virker gensidigt og at han udtrykker en glæde for at hører fra dig igen, så kan I hvis du selv synes og vurderer det er noget du vil, genoptage derfra hvor i slap? 

I sidste ende er valget kun dit, og vores råd herinde betyder nok ikke så meget.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master

Er det ikke bedre og komme videre ? Det er han højst sandsynligt osse 

i var ikke et match nok til det skulle blive til mere.. sådan er det nogen gange

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen

At det løb ud i sandet tyder meget på manglende interesse fra en eller begge parter, så hvorfor gå efter noget der ikke er interessant for begge parter? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...