Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Hvorfor bliver kvinder seksualiseret meget mere end mænd?

Recommended Posts

naturlig
For 7 timer siden, modpol skrev:

Det er da en sikker måde at blive ensom på, total afkobling fra resten af samfundet.

Men det styre du jo selv.

Næ, enlig ikke, så ved man hvem man betyder noget for :) jeg samler heller ikke på venner hvor deres mobil kommer før venskabet, altså de vil hellere kigge på skærm når man snakker, nej tak du.

Redigeret af naturlig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Her under varmebølgen, hvor folk er letpåklædte ved strandene, i parkerne o.s.v., er seksualiseringen af kvinderne igen åbenlys.

Jeg har lagt mærke til de senere dage, at langt de fleste kvinder ved strandene og i parkerne, som solbader, viser langt mere hud end fyrene gør! Især ved underlivet. Drenge og mænd (uanset alder) har næsten altid lange boxershorts på, som absolut ingen former viser. Ikke antydning af en pikbule eller røvens form. Men pigerne og kvinderne (igen uanset alder) har badetøj på, som absolut INTET overlader til fantasien. Ballerne er hos mange fuldstændigt åbenlyst blottede og formen på røven er helt tydelig. Ofte kan man endda se cameltoo gennem trusserne. 

Hvorfor ser man ingen fyre blotte deres baller eller fremvise deres pikbuler? Handler det om, at fyre bare ikke bliver seksualiseret på samme måde som kvinder?

Og hvorfor finder kvinderne sig i at skulle blotte sig så meget for fyrene, når de intet får til gengæld? Kvinderne får jo ikke lov at se fyrenes pikbule eller røve!

Nu er jeg biseksuel. Og jeg vil sige, at fyrene måtte da gerne vise lidt mere. Men nej, det er kun kvinderne, der viser noget. Det er meget sjældent, at en fyr går sexet klædt. Men næsten alle kvinder går sexet klædt. Badetøj til fyre er designet til at skjule formerne. Mens badetøj til kvinder er designet til at fremhæve formerne. 

Der er sket en forandring siden jeg var dreng/ung mand. Dengang i 80´erne gik drenge og mænd i speedos, som tydeligt viste pikbule og det hele. Men i dag går alle drenge og mænd i store lange boxershorts, som intet viser overhovedet. Det er næsten som at gå i lange bukser. Du kan overhovedet ikke se på en fyr i badetøj, om han har en stor eller lille diller he he. Men hvorfor skal man så kunne se, om en kvinde har store bryster eller ej eller om hun har cameltoo eller ej?

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 2 minutter siden, Wizcarlo skrev:
1 time siden, Lucianone skrev:

Her under varmebølgen, hvor folk er letpåklædte ved strandene, i parkerne o.s.v., er seksualiseringen af kvinderne 

Jeg har lagt mærke til de senere dage, at langt de fleste kvinder ved strandene og i parkerne, som solbader, viser langt mere hud ..........

Hvordan er det i Thailand, Carlo? Er det også kun kvinderne, der viser hud derovre? Eller går du også letpåklædt på stranden og viser dine store fødder frem i sandaler?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Hvordan er det i Thailand, Carlo?

Stakkels dig! Hvilke kvaler du dog må døje her i den varme tid.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 8 timer siden, Wizcarlo skrev:

Stakkels dig! Hvilke kvaler du dog må døje her i den varme tid.

Ja, jeg hader varme, lige så meget som du og Albert hader katte...

Du jo ligefrem opsøger varmen, når du tager sydøst på. Utroligt du orker 35 graders lummerfugtig varme dernede...

Det er dejligt, at vi den kommende uge kun får ca. 20 grader. Så kan man trække vejret igen og man kan gå eller cykle en tur uden at blive gennemblødt af sved.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 27.6.2020 at 22:02, Lucianone skrev:

Her under varmebølgen, hvor folk er letpåklædte ved strandene, i parkerne o.s.v., er seksualiseringen af kvinderne igen åbenlys.

Jeg har lagt mærke til de senere dage, at langt de fleste kvinder ved strandene og i parkerne, som solbader, viser langt mere hud end fyrene gør! Især ved underlivet. Drenge og mænd (uanset alder) har næsten altid lange boxershorts på, som absolut ingen former viser. Ikke antydning af en pikbule eller røvens form. Men pigerne og kvinderne (igen uanset alder) har badetøj på, som absolut INTET overlader til fantasien. Ballerne er hos mange fuldstændigt åbenlyst blottede og formen på røven er helt tydelig. Ofte kan man endda se cameltoo gennem trusserne. 

Hvorfor ser man ingen fyre blotte deres baller eller fremvise deres pikbuler? Handler det om, at fyre bare ikke bliver seksualiseret på samme måde som kvinder?

Og hvorfor finder kvinderne sig i at skulle blotte sig så meget for fyrene, når de intet får til gengæld? Kvinderne får jo ikke lov at se fyrenes pikbule eller røve!

Nu er jeg biseksuel. Og jeg vil sige, at fyrene måtte da gerne vise lidt mere. Men nej, det er kun kvinderne, der viser noget. Det er meget sjældent, at en fyr går sexet klædt. Men næsten alle kvinder går sexet klædt. Badetøj til fyre er designet til at skjule formerne. Mens badetøj til kvinder er designet til at fremhæve formerne. 

Der er sket en forandring siden jeg var dreng/ung mand. Dengang i 80´erne gik drenge og mænd i speedos, som tydeligt viste pikbule og det hele. Men i dag går alle drenge og mænd i store lange boxershorts, som intet viser overhovedet. Det er næsten som at gå i lange bukser. Du kan overhovedet ikke se på en fyr i badetøj, om han har en stor eller lille diller he he. Men hvorfor skal man så kunne se, om en kvinde har store bryster eller ej eller om hun har cameltoo eller ej?

Det er fordi de fleste er heteroseksuelle og piger i minder grand tænder på afklæde mænd som det første. Kvinder vil tændes før du synes at manden skal vise det hele og selv der betyder det visuelle minder end det mentale - for langt de fleste piger.

Mænd derimod tænder visuelt og hurtigt, derfor giver det mening at vise så meget som muligt.

Badetøj findes i alle designs, men kunderne stemmer med deres indkøb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...