Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Forsvarsadvokat

Debatten: Tryghed og terror!

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

Debatten: Tryghed og terror!

Debatten på DR i går aftes med bl.a. Pernille Vermund og Inger Støjberg!

https://www.dr.dk/drtv/se/debatten_-tryghed-og-terror_155989

Du kan føre musen helt væk fra skærmen, for at få teksten på debatten væk og se udsendelsen!

Du skal klikke på afspil i nederste venstre hjørne ved siden af højtaler symbolet!

Islamister havde planlagt et større angreb på Danmark i juledagene, men politiet og PET var på plads, og fik det forhindret!

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Min holdning er, at terrorisme findes. Men der er også gennem de senere år set en række eksempler på falsk flag terrorisme, som eliten selv begår, hvorefter de giver radikale islamister skylden. F.eks. 9/11 var jo et Inside Job. Og terrorangrebet i Paris var efter min bedste overbevisning også iscenesat af Mossad og CIA selv. Whistleblowers fortalte jo, at den "dræbte" politimand i Paris stadig lever i bedste velgående i Argentina. Han var i virkeligheden en israelsk Mossad-agent, som spillede rollen som politimand. På den video, hvor man angiveligt ser ham blive skudt, er det da også tydeligt for folk, der har øjne i hovedet, at han slet ikke blive ramt af skuddet! Skuddet rammer jorden og så spiller Mossad-agenten død bagefter.

Derfor skal man være meget forsigtig med disse terrorangreb. Nogle af dem er givetvist rigtige, men flere af dem er falsk flag operationer. De CIA- og Mossad-kontrollerede vestlige mainstreammedier har ingen sandhedsværdi i disse sager. Fulde af løgn og fup hele bundtet. Men danskerne fortsætter med naivt at tillægge f.eks. DR og TV2 en hulens masse autoritet og sandhedsværdi...

Det er meget typisk, at det i sidste uge, da en vis hr. Pundik døde (R.I.P.. i øvrigt!), kom frem, at denne mangeårige redaktør for Politiken levede et dobbeltliv som journalist og Mossad-agent. Så reelt var Politiken altså i mange år styret af en Mossad-agent! Tankevækkende!!

Gad vide hvor mange danske chefredaktører og journalister, der reelt er marionetdukker for diverse efterretningstjenester?! En tysk journalist stod for to år siden frem og afslørede, at mange vestlige journalister bliver betalt af CIA til at manipulere med sandheden. Kort efter blev denne journalist fundet død. Mistænkeligt, ikke?!

I virkeligheden handler det om, at eliten udnytter terrorismen til at indføre totalitært diktatur og overvågningssamfund. Hver gang der kommer et terrorangreb, himler politikerne op om stramninger. Og så har vi endnu et skridt imod diktatur og overvågningssamfund. 

Hermed ikke være sagt, at reel terrorisme ikke findes. Men nogle af terrorangrebene, vi hører og læser om, er iscensatte af vesten selv for at skabe frygt. Jeg kan naturligvis ikke vide, om de personer, der blev anholdt her i Danmark i sidste uge, reelt ER terrorister. Eller om PET bare skal finde nogle syndebukke, så de kan fortsætte elitens agenda med at skabe frygt for terror. Det er interessant, at flere af de anholdte allerede er blevet løsladt igen. Så måske er sagen mere tynd, end den umiddelbart fremstod. Men det vil tiden vise. Det kan meget vel være, at PET faktisk HAR afværget et terrorangreb. Og i så fald flot arbejde af PET. Men min generelle tillid til efterretningstjenesterne er ret begrænset. Så derfor er jeg altid skeptisk, når jeg læser og hører om disse historier i medierne. En sund gang skepsis bør vi alle have...

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 22 minutter siden, Ieet skrev:

Hej Alle,

Og der røg debatten over i konspirations teorier...

... kort opsummering; Nogen tror at det er PET eller Forsvarets selv som laver terror i Danmark bare for at kunne lave mere overvågning.

Det varierer om de mener at terror angrebet faktisk skete med skuespillere eller om pressen bare løj og påstod det skete.

Anyway - nu skal vi ud i at enten at diskutere om Islamistisk terror er virkeligt. For hvis det virkelig bare er PET som skuespiller, så er der ingen grund til at vi skal have overvågning.

Med venlig hilsen

Ieet

Hej Ieet, 

nu skal du ikke lægge ord i munden på mig. Jeg sad og talte om CIA og Mossad, som jeg mener er eller har været involveret i falsk flag-terrorisme. Og straks får du det til at lyde som om, at jeg anklager PET og forsvaret for samme her i Danmark...

Når dette er sagt, så har sagen med svindel i forsvaret vist, at vi ikke bør have blindt tillid til forsvaret. Og det bør vi da heller ikke have til PET. Jeg synes selv, at der bør være mere kontrol med både PET og forsvaret. Den manglende kontrol har jo ført til den store skandale i forsvaret. Der har også været et par sager i PET, så vidt jeg kan huske. Scharf o.s.v.

Det er dog rigtigt, at jeg engang på et andet forum stillede spørgsmålstegn ved terrorangrebet ved Krudttønden. Men der var for mange ting, jeg mente ikke stemte med den officielle forklaring. Jeg kan dog ikke vide, om forsvaret eller PET var involveret dengang. De kan sagtens have været uvidende om, hvis det var et falsk flag og kan f.eks. være blevet ført bag lyset af andre udenlandske efterretningstjenester som Mossad. Den dansk-svenske freelancejournalist Ole Dammegaard har holdt flere foredrag, for han punktvis stiller spørgsmål ved terrorangrebet i København. Jeg synes, hans spørgsmål er legitime og relevante. Men mainstreammedierne æder den officielle version råt uden at stille kritiske spørgsmål til myndighederne...

HER et glimrende interview med Ole Dammagaard, hvor han stiller spørgsmål ved terrorangrebet i København:

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
1 time siden, Ieet skrev:

Hej Lucianone,

Du havde ikke specifikt beskyldt PET i netop det besvarede indlæg. Det har du dog andre steder. Inkl. det indlæg du netop har lavet som citeret.

Selvom jeg kun citerer brudstykker, prøver jeg at bibeholde essensen & intentionen af det oprindelige indlæg. Jeg opfordrer alle til at læse det oprindelige indlæg i stedet for kun det citerede i dette tilfælde, da Lucianone havde flere nuancer som ikke er bevaret.

Med venlig hilsen

Ieet

Okay, det er fint nok med din præcisering. Den forklaring godtager jeg så.

Du har da ret i, at jeg ikke har den store tiltro til efterretningstjenesterne.

Bevares, jeg er klar over, at de også gør meget godt. Og at det er et problem, når befolkningen har en vis grad af mistillid til dem. Men der har bare været for mange falsk flag-operationer gennem årene begået af CIA og Mossad (min holdning, jeg ved, at du nok er uenig...) til, at jeg har den store tiltro til efterretningstjenester generelt.

PET er også alt for lukkede efter min opfattelse. Jeg ved selvfølgelig godt, at de ikke kan være åbne om alt. Men der er mange tilfælde, hvor deres udmeldinger er for vage og upræcise. F.eks for 1-2 år siden, da der var den der biljagt, hvor de lukkede Storebæltsbroen og det hele. Der gik der for lang tid, inden vi fik den sande version, synes jeg. 

Ham den tidligere PET-chef, Bonnichsen, skriver nogle interessante klummer af og til i medierne. Det er fint, fordi det bidrager til at få mere indsigt i PET´s arbejde og det er umiddelbart mit indtryk, at Bonnichsen er en mand af en vis integritet, som ikke er utroværdig. Men han har jo også indrømmet/tilkendegivet, at der er meget, som befolkningen aldrig får viden om. F.eks. har PET langt flere overvågningsredskaber, end befolkningen er klar over. Og det synes jeg er farligt. Hvor meget overvåger PET folk, uden at befolkningen er klar over omfanget af denne overvågning?!

Og i hvor høj grad bruger PET eller FET agenter i f.eks. den offentlige debat til at fordreje debatten?

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

jeg er så bange for terror at jeg flytter til præstestyret iran , der kan jeg leve i vild luksus med flere koner 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig

Det må være samfundets skyld, som TV2 synger :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...