Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Tigermanden

Morten Østergaard den eneste ansvarlige efter terrorplaner

Recommended Posts

Tigermanden

Der har efter sigende været planer om terror, selvom det ikke er noget, vi ved noget om endnu. Men der er jo ikke sket noget, og man kan jo også blive kørt over, når man går ud på gaden.

Men nu havde den yderligtgående højrefløj en undskyldning for at fyre op under Islamhadet - men her har Morten Østergaard været moden og ansvarlig og gået ud og taget afstand fra hadet mod det Islamiske Samfund i danmark - hvilket også er det rigtigt at gøre!

Og han udtaler, at: "Dem der står bag de unge, er sikkert langt herfra og slet ikke berørt af det. Og derfor er det så afgørende, at vi gør en indsats for, at det her ikke splitter os, men snarere samler os."

https://www.dr.dk/nyheder/politik/justitsminister-om-stor-politiaktion-vi-skal-vaere-tilfredse-med-vi-har-et-dygtigt

Og det er det, jeg godt kan lide ved Morten Østergaard og De Radikale - nemlig at de altid har fokus på at samle og blande den danske og Islamiske kultur - fordi der er så meget, danskerne kan lære ved at åbne på for det fremmede.

Morten Østergaards tilgang er den rigtige.

78292776_3199424553420271_53594473795084

Redigeret af Tigermanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig
1 time siden, Tigermanden skrev:

Der har efter sigende været planer om terror, selvom det ikke er noget, vi ved noget om endnu. Men der er jo ikke sket noget, og man kan jo også blive kørt over, når man går ud på gaden.

Men nu havde den yderligtgående højrefløj en undskyldning for at fyre op under Islamhadet - men her har Morten Østergaard været moden og ansvarlig og gået ud og taget afstand fra hadet mod det Islamiske Samfund i danmark - hvilket også er det rigtigt at gøre!

Og han udtaler, at: "Dem der står bag de unge, er sikkert langt herfra og slet ikke berørt af det. Og derfor er det så afgørende, at vi gør en indsats for, at det her ikke splitter os, men snarere samler os."

https://www.dr.dk/nyheder/politik/justitsminister-om-stor-politiaktion-vi-skal-vaere-tilfredse-med-vi-har-et-dygtigt

Og det er det, jeg godt kan lide ved Morten Østergaard og De Radikale - nemlig at de altid har fokus på at samle og blande den danske og Islamiske kultur - fordi der er så meget, danskerne kan lære ved at åbne på for det fremmede.

at blive kørt over er normalt et uheld, og ikke terror, så sammenligningen er helt ude i hampen, hvis det håbløse projekt nogensinde skulle lykkedes, kræver det, at fremmede tilpasser sig Dansk kultur, såsom, lade Danske mænd gifte sig med jeres kvinder, og lære jeres børn Dansk, inden de begynder i skole, stoppe med bande skyderier, stoppe med at lave bander, som tror de styre, og ejer et bolig område, lade være med at bo i et bolig område hvor der kun bor jeres egen, flyt ud i mellem os andre, og lær os at kende, hvis os den respekt vi fortjener, vi har trods alt accepteret jeres tilstedeværelse, nu hvor politikerne har lukket jer ind, på trods af man kun er flygtning, når man blir i det første sikre land man når til, fortsætter videre så er  man migranter, der er flygtningen der gør det godt her i landet, hvorfor gør i ikke som dem, kan i ikke se i ødelægger det for jer selv, ved at gøre Danskerens hverdag bøvlet, for på et tidspunkt er nok, nok, og dem dette omhandler ved det godt, lad være med at se vores venlighed som en svaghed, her i landet er vi opdraget til at være høflige, men som i kan forstå, er tålmodigheden ved at være brugt op, jeg ser gerne problemer forsvinder ud af landet, så dem der godt kan finde ud af det, kan få en normal hverdag sammen med os andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
For 9 timer siden, Tigermanden skrev:

Muslimer: politiet tager ikke vores frygt alvorligt af tigermanden.

I en anden tråd mener Tigermanden at der skal mere politibeskyttelse overfor muslimerne der føler sig udtrykke er i Danmark. 

Nu er der jo ikke dræbt nogle muslimer her i Danmark af terrorister. En muslimsk terrorist har dræbt 2 personer her .

Flere muslimer har så stor had, at de er ved at lave et nyt attentat mod danskerne.

Men selvfølgelig kan ALLE blive kørt ned af en bil på vejen

Selvfølgelig vil Morten Østergaard holde hånden over herboende muslimer. Han skylder dem stor tak for det store valgresultat ved det sidst folketingsvalg.  

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 1 minut siden, passiv skrev:

Muslimer: politiet tager ikke vores frygt alvorligt af tigermanden.

I en anden tråd mener Tigermanden at der skal mere politibeskyttelse overfor muslimerne der føler sig udtrykke er i Danmark. 

Nu er der jo ikke dræbt nogle muslimer her i Danmark af terrorister. En muslimsk terrorist har dræbt 2 personer her .

Flere muslimer har så stor had, at de er ved at lave et nyt attentat mod danskerne.

Men selvfølgelig kan ALLE blive kørt ned af en bil på vejen

Selvfølgelig vil Morten Østergaard holde hånden over herboende muslimer. Han skylder dem stor tak for det store valgresultat ved det sidst folketingsvalg.  

Nu er der ikke noget nyt i, at man stemmer på de politikkere, der varetager ens interesser - således også vi Muslimer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig
For 1 minut siden, Tigermanden skrev:

Nu er der ikke noget nyt i, at man stemmer på de politikkere, der varetager ens interesser - således også vi Muslimer.

Nu gør du det som i IKKE skulle gøre ! du siger: således også vi Muslimer.

I skal stoppe med det, dem og os, det ikke sådan man integrere sig, det gør man ved at lære Dansk kultur og ved at være en del af den, du forstår tydeligvis hvorfor i er på vej til at ryge ud af landet, i gider simpelhen ikke Danskerne, og så kan man ikke forstå i gider være her ? da i startede med at komme i sin tid, tog de fleste Danskere pænt i mod jer, men du kan nu godt mærke modstanden nu, og det er ene og alene jeres egen manglende evne og lyst til at være en del af os andre, i står stadig fast i jeres principper som, ødelægger jeres egen lande, som i så er flygtet fra, fordi jeres kultur skaber krig og ødelæggelse,  så hvis i vil være her så vær en del af os.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 1 minut siden, naturlig skrev:

Nu gør du det som i IKKE skulle gøre ! du siger: således også vi Muslimer.

I skal stoppe med det, dem og os, det ikke sådan man integrere sig, det gør man ved at lære Dansk kultur og ved at være en del af den, du forstår tydeligvis hvorfor i er på vej til at ryge ud af landet, i gider simpelhen ikke Danskerne, og så kan man ikke forstå i gider være her ? da i startede med at komme i sin tid, tog de fleste Danskere pænt i mod jer, men du kan nu godt mærke modstanden nu, og det er ene og alene jeres egen manglende evne og lyst til at være en del af os andre, i står stadig fast i jeres principper som, ødelægger jeres egen lande, som i så er flygtet fra, fordi jeres kultur skaber krig og ødelæggelse,  så hvis i vil være her så vær en del af os.

Nu er jeg dansker - og kan spore min slægt tilbage til middelalderen her i det jyske ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig
For 13 minutter siden, Tigermanden skrev:

Nu er jeg dansker - og kan spore min slægt tilbage til middelalderen her i det jyske ...

der blev skrevet: - således også vi Muslimer, men du føler dig truffet ? eller

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 1 minut siden, naturlig skrev:

der blev skrevet: - således også vi Muslimer, men du føler dig truffet ? eller

Jeg er dansker og kan spore min slægt tilbage til middelalderen her i det jyske - men for et par år siden konverterede jeg til Islam - og det er det bedste, der nogensinde er sket for mig og min familie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig
For 8 minutter siden, Tigermanden skrev:

Jeg er dansker og kan spore min slægt tilbage til middelalderen her i det jyske - men for et par år siden konverterede jeg til Islam - og det er det bedste, der nogensinde er sket for mig og min familie.

Ja ja hel og lykke til.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

At politiet nævner radikalisme, terror , militante islamister og forbindelser til Syrienkrigere, fortæller kun danskere en ting, de er ikke velkommen.

Situationen og bare det at der er konvertitter som er involveret, måske løsladt men indblandet, gør intet godt for den religion som nogle mener er så blødsøden og  kun kan læses korrekt og der ikke findes terror.

Fornægtelse er en ond ting, og man kan slå sig selv ihjel ved dette, eller radikalisere sin overbevisning og åbner for dem man kalder brødre, og så kommer man for livstid i fængsel en dag.
Det hjælper ingen af de anholdte, at forklare de er danske, og nu først ser lyset på baggrund af denne oplevelse, altså.....

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...