Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Rudi W

En god dansk politiker - og en pjalt

Recommended Posts

Rudi W

Da det blev klart i går eftermiddags, at en gruppe personer har planlagt terror i Danmark med islamistisk motiv, indløb der på TV2News løbende kommentarer fra top-politikere. Jeg kunne ikke lade være med at sammenligne, hvad de sagde: De fleste af dem jeg så, nøjedes med at takke politiet for en fin indsats, men der var også nogle, som knyttede andre kommentarer til, og det var afslørende.

Et eller andet sted på Christiansborg var der en af tv-kanalens journalister, der holdt en mikrofon for den radikale formand Morten Østergaard. Denne snakkede og snakkede (som vanligt), men ikke om terrortruslen mod Danmark, nej ham var det magtpåliggende at fortælle, at man endelig ikke måtte dømme nogen, fordi "de har en anden tro end os". Hvis nogen var skyldige i terrorforberedelser, skulle de straffes og bag lås og slå, men jak-jak-jak de sidste terrorangreb han havde hørt om, blev udført af højreradikale! Dette kunne han tale længe om, kunne man se på ham, men det slap vi for i den omgang. Men at se den islam-underdanige radikale leder var ubehageligt. Hans tale var en pjalts!

Altså: Hvis jeg husker tilbage på de sidste 10 år, erindrer jeg klart mange - alt for mange - terrorangreb i Europa. I Paris, Nice, Bruxelles, Berlin, London, Manchester, Stockholm og København. Alle dem, jeg husker, blev udført af islamister. Men Morten Østergaard havde, som hans slags skynder sig at gøre hver gang - travlt med at skyde bolden over i en anden gade.

Sidst på dagen kom en udtalelse fra Nye Borgerliges leder Pernille Vermund på skærmen. Den var kort men sad lige i skabet:

"Tak til politiet for at tage affære. Ingen tak til de politikere, der har lukket islamisterne ind i vores land."

Sådan taler en politiker, der føler sig forpligtet på dansk eksistens og forsvaret for vores land. Tak til hende.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jo ja, det er klart, at de radikale forsøger at tale uden om og nedtone. Tænk hvis folk får øjnene op for at deres migrationsplaner og indvandringsagenda ikke er så smart alligevel. Derudover skal de radikale jo også tækkes deres mange vælgere i ghetto´erne. Det kom jo frem, at stort set alle i Gellerupparken stemte radikalt ved sidste valg....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 3 timer siden, Lucianone skrev:

Jo ja, det er klart, at de radikale forsøger at tale uden om og nedtone. Tænk hvis folk får øjnene op for at deres migrationsplaner og indvandringsagenda ikke er så smart alligevel. Derudover skal de radikale jo også tækkes deres mange vælgere i ghetto´erne. Det kom jo frem, at stort set alle i Gellerupparken stemte radikalt ved sidste valg....

Det rager mig ikke hvordan folk stemmer, jeg vil dog gerne give politiet ros for en muligt forhindring i en terror aktion, dette på trods af at Danmark ikke kan bruge Interpol som de gerne vil.

Nu skal politiet bare væk fra deres tandløse indsats på vores grænser så de kan bruge endnu mere ressources på de islamistiske og andre ekstremister.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Nå, så vågnede Rudi op. Det er efterhånden også lang tid siden, der har været noget, vi sådan rigtigt kan GYSE over.

Rudi sidder nok med den samme følelse, som når man langt om længe har slået en 6'er til pakkespil juleaften. :) 

Vi skøjer for resten bare hen over det faktum, at det største antal flygtninge kom i 2015 under Venstres ledelse og at det i dag er historisk lavt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig
For 25 minutter siden, homofaber skrev:

Nå, så vågnede Rudi op. Det er efterhånden også lang tid siden, der har været noget, vi sådan rigtigt kan GYSE over.

Rudi sidder nok med den samme følelse, som når man langt om længe har slået en 6'er til pakkespil juleaften. :) 

Vi skøjer for resten bare hen over det faktum, at det største antal flygtninge kom i 2015 under Venstres ledelse og at det i dag er historisk lavt.

Altså de er migranter,  jo mindre de er fløjet med en UFO hertil, eller fly, man er flygtning når man når til den første sikre zone, hvis man så fortsætter til næste land, altså krydser flere grænser, er man migrant, så alle dem der krydsede den danske grænser for nogle år siden, skulle jo tilbageholdes ved grænsen, og dem der smuglede dem videre skulle andklages for lands skadende handling.

Det så bare min holdning :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...