Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Toastjern

Recommended Posts

stig6499

Jeg har købt et toastjern til 200 kr plus fragt , det er utroligt at det kan lade sig gøre til den pris den er nok lavet i Kina 

20191212_095345.jpg

20191212_095437.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

De ses nu jævnligt til 149 kr, eller sågar kun 99,-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
1 time siden, stig6499 skrev:

Jeg har købt et toastjern til 200 kr plus fragt , det er utroligt at det kan lade sig gøre til den pris den er nok lavet i Kina 

20191212_095345.jpg

20191212_095437.jpg

Ja det er alt alt for dyrt. Prøv og se her:  https://www.pricerunner.dk/cl/88/Toastere

For hele ethundredeogtretten kroner, incl fragt, kunne du have en hjemme. Men om den du har købt er bedre end den billige, kan man kun gætte på.    

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 minutter siden, Bare mig. skrev:

Ja det er alt alt for dyrt. Prøv og se her:  https://www.pricerunner.dk/cl/88/Toastere

For hele ethundredeogtretten kroner, incl fragt, kunne du have en hjemme. Men om den du har købt er bedre end den billige, kan man kun gætte på.    

Hilsen Mig.

ha ha ja de fåes i mange prisklasser 113 kr  det er sgu billigt , den havde jeg så ikke set , jeg troede jeg havde fundet en billig en 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ihh nu blev jeg helt sulten, så købte også lige et. Så kalder vi det bare julegave fra min kæreste (som jeg ikke har) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 32 minutter siden, snoozz skrev:

Ihh nu blev jeg helt sulten, så købte også lige et. Så kalder vi det bare julegave fra min kæreste (som jeg ikke har) ;)

jammen så vil jeg lave toast til mig og min kæreste (som jeg heller ikke har ) hvis du laver toast der hjemme hos dig selv og jeg laver toast hjemme hos mig selv kan vi lave toast i stereo 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jamen den skal jo lige kommer, og har ikke køb toast til den endnu ;) Går det i øvrigt bedre med forstoppelsen ?

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 time siden, snoozz skrev:

For 56 minutter siden, snoozz skrev:

Jamen den skal jo lige kommer, og har ikke køb toast til den endnu ;) Går det i øvrigt bedre med forstoppelsen ?

ja det går bedre med maven den er helt fjong igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master

Jeg har både haft de dyre og de billige.. og har fundet ud af at alt efter mærke så er det faktisk ligegyldigt hvad prisen er.. så kan du være uheldig og få købt dig noget lort! 

købte en i jem&bix til 89kr og den er sgu god! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig

Ja det slavearbejderen i Kina der betaler med sin billige arbejdskraft, og desværre sender man også sine penge ud af landet, når man køber Kina vare, men det kan jo næsten ikke undgås i dag :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...