Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

forstoppelse

Recommended Posts

stig6499

shit jeg har fået forstoppelse jeg var til julefrokost i går i nat har jeg taget 3 stk Moxalole  og mit afføring er begyndt at komme ud , men jeg har stadigvæk ondt i maven , så nået lort 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 20 minutter siden, stig6499 skrev:

shit jeg har fået forstoppelse jeg var til julefrokost i går i nat har jeg taget 3 stk Moxalole  og mit afføring er begyndt at komme ud , men jeg har stadigvæk ondt i maven , så nået lort 

Æd en pose svesker, det plejer og give en pæn lind og spruttende afføring.

Hård mave får folk normalt kun hvis de ikke bevæger sig, og ikke af at inhalere en julefrokost !!!

God bedring, hilsen Mig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 7 minutter siden, Bare mig. skrev:

Æd en pose svesker, det plejer og give en pæn lind og spruttende afføring.

Hård mave får folk normalt kun hvis de ikke bevæger sig, og ikke af at inhalere en julefrokost !!!

God bedring, hilsen Mig.

jeg fik krydder sild og stikt sild 4 stk i alt på rubrød , det var mere end hvad min mave kunde klare 

• Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 1 minut siden, stig6499 skrev:

jeg fik krydder sild og stikt sild 4 stk i alt på rubrød , det var mere end hvad min mave kunde klare 

Det er må så skyldes, du ikke fik drammer nok til de førhen svømmende kræ.   😉

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Forstoppelse er helt normalt ved Juletid. Tror vi alle har prøvet det. Især sådan noget som småkager kan være slemt, fordi det for systemet til at gå i stå eller bliver langsommere.

Jeg vil foreslå, at du spørger hr. Fyldt Kumme aka Olsen til råds. Han er jo ekspert udi det latrinære....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 timer siden, stig6499 skrev:

Eddike kan give forstoppelse.

Der var sandsynligvis eddike i kryddersildene, og eftersom det meste rugbrød man kan købe i DK også indeholder eddike, så kan det være årsagen til din forstoppelse, og måske generelt ubehag.

Køb noget frisk ingefær, hak det som du hakker et løg, slug ½ spsk. med et kvarter til en halv times mellemrum til der er "hul igennem".

Moxalole kan være fint for nogen, men hvis man har tendens til for lidt mavesyre bør man begrænse det da det dæmper mavesyre, og for lidt mavesyre kan også være årsag til forstoppelse og ubehag m.m.m.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bamseline-Mavepine

En god sveskegrød ;) 

eller som jeg så i en film, et par juleklejner som har været godt op i r*ven på en ulækker fordrukken julemand. Det skulle give Roskilde syge indenfor 2-3 min ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vandpytten
For 23 timer siden, stig6499 skrev:

Øv, det lyder ikke godt, men som flere skriver, så er svesker, dadler eller rosiner gode til at sætte gang i systemet.

Selv kan jeg prise mig lykkelig for at have en afføring som nærmest kører som et schweizisk urværk.

HVER morgen - præcis klokken 05.25, der melder trangen sig og afføringen forlader ganske problemfrit min krop - i rigelige mængder!

Det eneste lille minus er, at jeg som regel aldrig vågner før ved halv syv-tiden. 😬 

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 14 timer siden, Bamseline-Mavepine skrev:

En god sveskegrød ;) 

eller som jeg så i en film, et par juleklejner som har været godt op i r*ven på en ulækker fordrukken julemand. Det skulle give Roskilde syge indenfor 2-3 min ;) 

Det er det bedste råd jeg har fået i denne tråd mange tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bamseline-Mavepine
For 8 timer siden, stig6499 skrev:

Det er det bedste råd jeg har fået i denne tråd mange tak

Det var skam så lidt, vi skal jo hjælpe hinanden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...