Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
naturlig

Os over de 40år kan huske en dyb blå sommer himmel, som ikk

Recommended Posts

naturlig

Os der er over de 40år kan huske en dyb blå sommer himmel, som ikke er dyb blå mere, og hvorfor, sagen er den de har gjort det mindst siden 70erne og undskyldningen for de har gjort, og gør det, er den såkaldte c02 klima krise, og ja chemtrails er virkeligt, men det hedder bare Geoengineering, man kan også finde patenter på det, hvis man google det, så mangler man bare at finde ud af hvorfor man har opfundet c02 krisen, frygt giver magt, til dem der skaber frygten. hvad tænker i om emnet ?

Redigeret af naturlig
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Ja, da jeg var dreng, var himlen næsten altid blå. Eller i hvert fald meget oftere end i dag.

Bare se de seneste 3 måneder har himlen været 100% overskyet ca. 3/4 af dagene og luften har været så tung og vandmættet, at jeg har været småforkølet næsten hele efteråret, fordi luften er så ubehagelig og vammel! Det er jo ikke sandsynligt, at det kan ske på naturlig vis!

Jeg tror, at der er tale om vejrmanipulation, hvor eliten (Illuminati måske) bevidst manipulerer med vejret, så vi hopper på deres klima- og bæredygtighedsagenda, som er en meget vigtig del af deres Nye Verdensorden aka NWO (New World Order). Dersom Agenda 21 og Agenda 2030 primært er baseret på bæredygtighedsagendaen og den nye klimareligion, "Green Gospel".

Chemtrails og HAARP er så vidt vides elitens vigtigste våben i deres vejrmanipulation. Men det er muligt, at de derudover har andre værktøjer, vi endnu ikke kender til.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Jeg synes emnet burde ligge ind under konspirations teorier. 🕵️‍♀️

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 12 minutter siden, Jojojo skrev:

Jeg synes emnet burde ligge ind under konspirations teorier. 🕵️‍♀️

En sådan kategori mangler.

Dog lavede Munken en evighedstråd om konspirationsteorier, men det er ikke sikkert, at alle har set den endnu.

Som jeg tidligere har været inde på, er der dog en til tider hårdfin grænse mellem konspiration og konspirationsteori. Fordi det er jo ret subjektivt, om man mener at der blot er tale om en teori eller om man mener, at der er tilstrækkeligt med beviser og indicier for at tale om en virkelig konspiration.

Det er f.eks. bevist, at der findes patenter på vejrmanipulation, så vejrmanipulation er et faktum. Det drejer sig nok mere om, i hvor høj grad eliten og militæret anvender denne vejrmanipulation. Det er sværere at bevise. Men vi ved f.eks., at hvis der skal være en stor militærparade i Kina, bruger myndighederne vejrmanipulation til at sørge for tørvejr under paraden....

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig
For 4 timer siden, Gæst BlåHimmelTak skrev:

Skyldes de mange skyer og mindre blå himmel ikke også bl.a. den megen flytrafik? Det er synligt at de skyer der opstår efter flyene, på nogle dage, langsomt siver ud og ligger sig i et tyndt lag. Hvordan var himlen i grunden i forbindelse med vulkanen, og det tilhørende flystop, på Island?

En såkaldt klar himmel i dag, ligner at der er sådan et mælkehinde agtigt lag på hele himlen, i 80erne om sommeren var himlen i en meget dyb blå farve, jeg har ikke set den siden, men selvfølgelig hvis der havde været mange fly kunne der godt komme lidt sky agtigt på himlen, ellers var den klar dyb blå, i dag selvom der kun har været få fly breder dens kondensstriber sig til hele himlen til et tæt lag, så der må jo været noget der har forandret sig i flybrændstoffet, inden det bliver leveret til rejseselskaberne, der kan jo nemt kommet noget kemi i hvor der kun af få der ved det, det kræver jo bare man har adgang til flybrændstoffet i kort tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...