Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
naturlig

Creepy Joe Biden

Recommended Posts

naturlig

Ja det jo ikke en nyhed som sådan, men bare Trump siger noget tosset, bliver han korsfæstet, men Creepy Joe Biden kan gøre hvad det passer ham af klamme ting uden der sker det store, er det mon fordi han er demokrat ?

Redigeret af naturlig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg har set den video før. Men ja, det er ret sigende, at de danske mainstreammedier aldrig har vist den video, mens de ikke forpasser nogen chance for at lave karaktermord på Donald Trump. Det viser igen noget om, at medierne bestemt ikke er frie og neutrale. Men har en agenda med deres skriverier. Derfor griner jeg, når folk siger, at f.eks. Den Korte Avis er en useriøs avis. Jamen, den er da ikke en pind mere useriøs end EB, B.T., Politiken, Berlingske, Jyllands-Posten o.s.v. Alle disse medier kører en bestemt agenda. Derved adskiller Den Korte Avis sig ikke fra de andre - som også har DERES agenda, de kører efter.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Forfærdeligt opførsel, han ligner en præst 😃

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 16 minutter siden, Jojojo skrev:

Forfærdeligt opførsel, han ligner en præst 😃

En katolsk præst.

Dog er det, så vidt jeg kan se, kun pigerne og damerne, han er lummer overfor. Tror ikke han er til drenge og mænd he he

Nu er der to måder at anskue det på:

1. Biden er creepy og udøver sexchikane. Også overfor helt unge piger (12-14 år).

2. Biden opfører sig ikke anderledes end mange kvinder gør. Men fordi han er mand, må han ikke. Kvinder må godt.

Uanset hvad, er det interessant med hans opførsel. Fordi havde Trump gjort det samme, var han blevet grillet i samtlige danske aviser. Men det er også interessant, fordi vores tolerance overfor hvad mænd kan tillade sig er mindre end hvad vi tillader kvinder at gøre. Havde en kvinde gjort det samme, havde ingen stillet spørgsmålstegn. Så havde hun bare været moderlig og kærlig.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 2 minutter siden, Lucianone skrev:

En katolsk præst.

Dog er det, så vidt jeg kan se, kun pigerne og damerne, han er lummer overfor. Tror ikke han er til drenge og mænd he he

Nu er der to måder at anskue det på:

1. Biden er creepy og udøver sexchikane. Også overfor helt unge piger (12-14 år).

2. Biden opfører sig ikke anderledes end mange kvinder gør. Men fordi han er mand, må han ikke. Kvinder må godt.

Uanset hvad, er det interessant med hans opførsel. Fordi havde Trump gjort det samme, var han blevet grillet i samtlige danske aviser. Men det er også interessant, fordi vores tolerance overfor hvad mænd kan tillade sig er mindre end hvad vi tillader kvinder at gøre. Havde en kvinde gjort det samme, havde ingen stillet spørgsmålstegn. Så havde hun bare været moderlig og kærlig.

Man skal selvfølgeligt huske at der er en mening med den video, den er lavet for at få J Biden til at fremstå som børnelokker.

Jeg ved ikke om han er, men jeg kender lidt til den amerikanske mentalitet og jeg synes ikke at det er en problem. Men nu hvor manden muligt bliver præsident skal han gevaldigt passe på, han kan ikke gøre som Trump, som er hævet over loven og anklaget af over 50 kvinder for seksuelt misbrug og der kører stadigvæk flere sager imod ham i retten.

Det vrimler også med videos om Trump og de har også en dagsorden, det er derfor jeg sjældent åbner eller afspiller videoer, det er vanskeligt nok i forvejen med at fordøje alle de politiske svinestreger.

Nu har jeg også lige set efter om J Biden er anklaget af kvinder i retten, og jeg kan ikke finde noget, han har hellere ikke som Trump betalt millioner af dollars til kvindelige ofre.

Det beviser dog intet når han ikke kan dømmes i retten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 22 minutter siden, Jojojo skrev:

Man skal selvfølgeligt huske at der er en mening med den video, den er lavet for at få J Biden til at fremstå som børnelokker.

Jeg ved ikke om han er, men jeg kender lidt til den amerikanske mentalitet og jeg synes ikke at det er en problem. Men nu hvor manden muligt bliver præsident skal han gevaldigt passe på, han kan ikke gøre som Trump, som er hævet over loven og anklaget af over 50 kvinder for seksuelt misbrug og der kører stadigvæk flere sager imod ham i retten.

Det vrimler også med videos om Trump og de har også en dagsorden, det er derfor jeg sjældent åbner eller afspiller videoer, det er vanskeligt nok i forvejen med at fordøje alle de politiske svinestreger.

Nu har jeg også lige set efter om J Biden er anklaget af kvinder i retten, og jeg kan ikke finde noget, han har hellere ikke som Trump betalt millioner af dollars til kvindelige ofre.

Det beviser dog intet når han ikke kan dømmes i retten. 

Selvfølgelig beviser videoen ikke, at Biden er til små piger. Også fordi han opfører sig på samme vis overfor ældre kvinder. Merkel får sig også en tur i videoen f.eks.

Men i hans position bør man nok være mere forsigtig med hvordan man optræder offentligt. Jeg synes, at det potentielt godt kan være farligt for ham, når han opfører sig så hengivent overfor piger og kvinder i det offentlige rum. Bare så, hvordan det er blevet brugt imod Trump...

Nu er jeg selv ikke spor sippet, så jeg tænker også, at hvis han nu havde været en kvinde, havde ingen stillet spørgsmålstegn. Fordi kvinder må jo godt nusse og ae både mænd og drenge i det offentlige rum, uden at nogen ser noget galt i det. Men gør en mand det samme ved piger og damer, uha, så er fanden løs. Så der er også en side af mig, der tænker, at det er lidt fedt, at en mand tør vise hengivenhed overfor piger og damer i det offentlige rum. Fordi hans opførsel er jo mega politisk ukorrekt og helt imod normen.

Det er derfor jeg er lidt ambivalent overfor videoen. På den ene side mener jeg, at det kan blive et problem for ham, at han opfører sig sådan, fordi som mand kan det være farligt. Men der er også en anden side af mig der tænker "herrregud, han opfører sig jo bare sådan overfor piger og damer, som 90% af kvinderne opfører sig overfor drenge og mænd". I min drengetid mødte jeg da mange kvinder (voksne), der ville både nusse og ae. Godt de ikke var mænd, fordi så var de blevet kaldt pædofile. Da jeg var 13 år var jeg på et fritidshjem, hvor en kvindelig pædagog på ca. 32-33 år kaldte mig sød og hele tiden ville kramme mig. Jeg tænkte lidt, at havde hun været en mand, havde fanden da været løs, ikke sandt?! Men samfundet ser ikke noget stort problem i, hvis voksne kvinder kan lide unge drenge. Det er i hvert fald ikke noget, som ret mange hidser sig op over...

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Joe Biden er en lidt underlig fisk. For nogle dage siden begyndte han at fatshame en vælger på en ret ubehagelig måde fordi han spurgte ind til Hunter Biden.

Det er utroligt at han indtil videre er demokraternes topkandidat. Faktisk ser jeg demokraternes svage hold af præsidentkandidater som en af de største fordele for Trump og hans muligheder for at blive genvalgt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 6 minutter siden, dna skrev:

Joe Biden er en lidt underlig fisk. For nogle dage siden begyndte han at fatshame en vælger på en ret ubehagelig måde fordi han spurgte ind til Hunter Biden.

Det er utroligt at han indtil videre er demokraternes topkandidat. Faktisk ser jeg demokraternes svage hold af præsidentkandidater som en af de største fordele for Trump og hans muligheder for at blive genvalgt. 

Og både han og Trump er jo godt oppe i årene. Jeg forstår ikke, at man ikke kan finde nogle lidt yngre og progressive kandidater end to oldefartyper. En 73 årig og en 77 årig!

Ja, Trump kan sagtens vinde igen. Om ikke andet så fordi modkandidaten ikke er et hak bedre. Men det er et under, at man i USA ikke kan finde nogle bedre kandidater til Præsidentposten.

Min "konspirationsteori" er, at det ikke er tilfældigt, at man lige vælger den type kandidater. Fordi de begge er så gamle og flettet ind i systemet, at de er nemmere at manovrere med som marionetdukker for den elite, der styrer USA bag tæppet. Her ville en yngre og mere progressiv type være farligere for elitens agenda.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 45 minutter siden, Lucianone skrev:

Og både han og Trump er jo godt oppe i årene. Jeg forstår ikke, at man ikke kan finde nogle lidt yngre og progressive kandidater end to oldefartyper. En 73 årig og en 77 årig!

Ja, Trump kan sagtens vinde igen. Om ikke andet så fordi modkandidaten ikke er et hak bedre. Men det er et under, at man i USA ikke kan finde nogle bedre kandidater til Præsidentposten.

Min "konspirationsteori" er, at det ikke er tilfældigt, at man lige vælger den type kandidater. Fordi de begge er så gamle og flettet ind i systemet, at de er nemmere at manovrere med som marionetdukker for den elite, der styrer USA bag tæppet. Her ville en yngre og mere progressiv type være farligere for elitens agenda.

Nu er det langt fra sikker at det bliver Biden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 43 minutter siden, Jojojo skrev:

Nu er det langt fra sikker at det bliver Biden.

Jeg synes i hvert fald, at han med sine 77 år er for gammel. Han vil være 81 når præsidentperioden udløber. 

Så jeg håber da at de finder en anden. Men Trump håber sikkert, at de vælger Biden. For så tror jeg, at Trump vinder igen....han er heller ikke ung, men er dog alligevel 4 år yngre end Biden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...