Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Kranker_Signe

Hvor mange dage skal man rense ens nye huller i ørene?

Recommended Posts

Kranker_Signe

Hej!😁

Fik for nogle dage siden skudt nye øreringe i ørene, men syntes nu at der er for lidt rensnings middel med i pakken. Derfor ville jeg gerne høre dem der har huller i ørene, hvor lang tid de skulle rense dem.

Har fået sådan nogle mini wipes, der er 24 ialt, 2-3 gange om dagen skal ørene renses, og 1 til hvert øre, hvilket betyder der kun er til 6 dage! Sidste gang jeg fik huller i ørene var jeg noget yngre og fik hjælp af min mor, og har derfor ikke nogle ide om det. 

Håber nogle ville hjælpe mig ud af dette🤞

PS. kan ikke komme hen til stedet hvor jeg fik huller i ørene fordi, det er i den anden ende af Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkFauna

Det afhænger meget af hvem man spørger, og mange siger forskellige ting.
Men det vigtigste er at holde det rent så længe hullet (såret) er så nyt for at undgå betændelse, så faktisk er det en god ide at rense det 1-2 gange dagligt den første uge (efterfølgende kan du så trappe ned), med enten saltvandsopløsning eller mild klorhexidin (ALDRIG Brintoverilte) og så ellers undgå at pille for meget i dem, da de helst skal have ro til og hele. 

Et godt råd, som det selvfølgelig står dig helt frit for om du vil bruge. Hvis du fremadrettet skal have flere huller i ørene, eller andre steder på kroppen. Så gå til en god piercer og få dem lavet der (de bruger en steril piercingnål), de ved mere om det og de vil også guide dig i hvordan du skal holde det rent osv.

:) 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bamseline-Mavepine
For 23 timer siden, Kranker_Signe skrev:

Hej!😁

Fik for nogle dage siden skudt nye øreringe i ørene, men syntes nu at der er for lidt rensnings middel med i pakken. Derfor ville jeg gerne høre dem der har huller i ørene, hvor lang tid de skulle rense dem.

Har fået sådan nogle mini wipes, der er 24 ialt, 2-3 gange om dagen skal ørene renses, og 1 til hvert øre, hvilket betyder der kun er til 6 dage! Sidste gang jeg fik huller i ørene var jeg noget yngre og fik hjælp af min mor, og har derfor ikke nogle ide om det. 

Håber nogle ville hjælpe mig ud af dette🤞

PS. kan ikke komme hen til stedet hvor jeg fik huller i ørene fordi, det er i den anden ende af Danmark.

Det må være et underligt sted du har fået lavet huller, har de slet ikke fortalt dig noget om hvordan du skal rense det og holde det rent? .. Sådan nogen Wipes er slet ikke nok! 

Det lyder til du har fået det lavet hos en guldsmed hvor de ikke helt har forstand på den slags. Det er desuden en skidt ting og få dem skudt i

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

der er godt nok skeet meget siden dengang jeg var ung og troede at jeg skulle have ring i øret , det var i 80erne og min veninde to en kartoffel og skar den midt over og den halve kartoffel plaserede hun bagom øret og foran øret stak hun mig med en tegnestift  , og det med at rense øret var en by i Rusland , det hele var nået at gro sammen igen og jeg fik aldrig købt en ørering , jeg vil lige sige jeg fik aldrig betændelse i øret 

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...